[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż

Data: 2009-09-30 16:00:27
Autor: Kuba Łacki
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Na prośbę Fata, który najwyraźniej chce sprzedać:

http://allegro.pl/item758265485_kawasaki_zx_9r_zx9r_2002_swietny_stan.html

Ładna sztuka jest.

--
pzdr

Data: 2009-09-30 16:05:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Kuba Łacki napisał(a):
Ładna sztuka jest.

Dziwna rejestracja bez cyferek.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-10-01 10:25:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Kamil Nowak 'Amil' wydusił z siebie te słowy:

Kuba Łacki napisał(a):
Ładna sztuka jest.

Dziwna rejestracja bez cyferek.

a mnie zastanawia po kiego grzyba w ogole zasłaniać rejestracje?
Ludzie nie mają pojęcia po co to robia, ale robia, a nauczyli sie tego od .. komisów samochodowych, ktore sprzedają nie swoje i z prowizją - w związku z czym zależy im na tym, żeby uniemozliwić kupującym dotarcie bezposrednio do wlasciciela...
Ale jak ktoś daje prywatne ogłoszenie z danymi kontaktowymi i zasłania tablice rejestracyjną - przecież to bez sensu.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-10-01 13:32:45
Autor: Leszek Karlik
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
On Thu, 01 Oct 2009 10:25:29 +0200, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl>  wrote:

[...]
a mnie zastanawia po kiego grzyba w ogole zasłaniać rejestracje?

Słyszałem jedno przekonywujące uzasadnienie - że jakiś palant może znaleźć
na allegro czy innym ebayu taki model jak jego, zobaczyć jakie ma tablice,
wydrukować sobie na papierze taki numer, nakleić i pojechać na stację
zatankować. A potem udowadniaj, że nie jesteś osłem.

Z drugiej strony, kto będzie tankować bez płacenia motocyklem, przecież
to jakieś grosze są :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-10-01 18:13:34
Autor: Kefir
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Elou!
"Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> wrote in message news:op.u04c0vv2bkkx24attitude-adjust...
[...]

Dziekuje za uznanie ;)

Z drugiej strony, kto będzie tankować bez płacenia motocyklem, przecież
to jakieś grosze są :-)

Zalezy ile jezdzisz. Przy ~15kkm rocznie kwota robi sie liczaca a nie zapominaj tez o milosnikach 2 kolek ktorych stac wylacznie na zakup motocykiela a reszte probuja wysepic/ wycwanic/wyzebrac. Poczytaj uwaznie, choby tutaj.

Data: 2009-10-02 11:09:25
Autor: Magic
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Kefir pisze:
[...]

Prędzej stać na zajebanie motocykiela.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-10-02 12:25:34
Autor: Kuczu
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Magic pisze:

Prędzej stać na zajebanie motocykiela.

Albo na zakup zajebanego

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-01 18:25:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Leszek Karlik wydusił z siebie te słowy:

On Thu, 01 Oct 2009 10:25:29 +0200, Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl>
wrote:

[...]
[...]

to jakas kompletna bzdura.
Po pierwsze po kiego grzyba w ogole do takich celów robic tablice zgodne z marką i modelem pojazdu (bez względu na to czy to motocykl czy samochod)
Nie wspominam już o tym, ze równie dobrze mozna znaleźć taki samochod na mieście.

To jest po prostu całkowicie nieuzasadnione i ma pochodzenie z komisów tak jak opisywałem - tyle, ze Ci mają nieswoje samochody i bronią swojej prowizji, a prywatni ludzie po prostu robią sobie dodatkową robote i nie mają pojęcia dlaczego.

Data: 2009-10-01 19:57:26
Autor: pgalos
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

To ja mam do Ciebie proste pytanie. Po co jest Ci potrzebna rejestracja? W czym jest problem, że ktoś ją zasłoni? W tym, że tak robią komisy, które bronią swojej prowizji? I tylko one mogą tak robić? Bo tak się tym podniecasz jakby to jakaś zbrodnia była.
To ja Ci podam lepsze uzasadnienie. Złodzieje mają wtyki w urzędach komunikacji i zakładach ubezpieczeń i nie jest to chyba żadna tajemnica. Znając rejestracje, mogą poznać miejsce zamieszkania właściciela i buchnąć mu zadbaną sztukę z garażu.

Pawel
VFR800A3

Data: 2009-10-01 20:20:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
pgalos wydusił z siebie te słowy:

[...]

weź wrzuc na luz.

Ja sie podniecam? Ja sie smieje i nadziwić nie moge, ze ktoś zadaje sobie tyle staran, choć nie ma w ogole pojęcia po co.

ps. a jak ktoś bedzie chcial zajumać fure wystawioną w ogłoszeniu .. to nie musi wykorzystywać znajomości w WK .. tylko bierze telefon, dzwoni na podany w ogłoszeniu numer telefonu i dowiaduje sie, gdzie samochód stoi. Ew. jesli sie nie dowie .. to umawia sie na oględziny .. a później patrzy gdzie samochod pojechal.

Łatwiej ustalić zdres garażowania telefonicznie z ogłoszenia, niż przez znajomoći w WK

Data: 2009-10-01 21:22:04
Autor: pgalos
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Kuba (aka cita) pisze:
pgalos wydusił z siebie te słowy:

No no ;-)

[...]

Taaa ;-) Bardzo ciekawe...
Zadałem Ci proste pytanie - czemu Ci to przeszkadza?

Ja sie podniecam? Ja sie smieje i nadziwić nie moge, ze ktoś zadaje sobie tyle staran, choć nie ma w ogole pojęcia po co.

To śmiej się dalej. Czemu zakładasz, że gość nie wie po co to robi? Może jego argumenty są dla niego ważne?

[...]

Tak i każdy właściciel mówi mu gdzie mieszka i w jakich godzinach nie ma go w domu.

Ew. jesli sie nie dowie .. to umawia sie na oględziny .. a później patrzy gdzie samochod pojechal.

Jasne. Masz racje :-) Jest to dużo prostsze i nie wzbudza żadnych podejrzeń jeśli po oględzinach pojazd nagle zostaje skradziony ;-)

Łatwiej ustalić zdres garażowania telefonicznie z ogłoszenia, niż przez znajomoći w WK

Oczywiście. Nie chce mi się dyskutować bo i tak sobie wytłumaczysz jak będziesz chciał.

--
Paweł
VFR800A3

Data: 2009-10-01 20:59:51
Autor: Piotrek Roczniak
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Dnia 01.10.2009 pgalos <pgalos@USUN.interia.pl.USUN> napisał/a:
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Bo to żałosne, żenujące, wkurwiające i wieśniackie.

[...]

Ale jakie argumenty? Że mu fure ukradną? LOL!

[...]

Nieeeeeeeee... Takie info podają wtyki w urzędach!

[...]

LOL kurwa LOL i LMAO.

Łatwiej ustalić zdres garażowania telefonicznie z ogłoszenia, niż przez znajomoći w WK

Oczywiście. Nie chce mi się dyskutować bo i tak sobie wytłumaczysz jak będziesz chciał.

i egzekfo.

--
THE LARCH
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-10-01 22:03:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
pgalos wydusił z siebie te słowy:

Tak i każdy właściciel mówi mu gdzie mieszka i w jakich godzinach nie
ma go w domu.

a co o tym wie WK?

[...]

a co to ma do rzeczy?
Przyjechał ktoś inny, chjuj wie kto ..chuj wie skąd.

Łatwiej ustalić zdres garażowania telefonicznie z ogłoszenia, niż
przez znajomoći w WK

Oczywiście. Nie chce mi się dyskutować bo i tak sobie wytłumaczysz jak
będziesz chciał.

A co tu tłumaczyc?
W ogłoszeniu dajesz namiary na siebie .. co tu zmienia numer rejestracyjny?

Weź pomyśl.

Data: 2009-09-30 16:32:41
Autor: gildor
[SPAM] ZX-9R 2002 na sprzedaż
Kuba Łacki pisze:
Na prośbę Fata, który najwyraźniej chce sprzedać:

http://allegro.pl/item758265485_kawasaki_zx_9r_zx9r_2002_swietny_stan.html

Ładna sztuka jest.

tak wypucowany motocykl, musi mieć już strasznie zniszczoną psychikę przez właściciela. wygląda na to, że Fatu temu, brakuje chromu do posiadania.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-09-30 16:34:07