ZYCIE PO ZYCIU

Data: 2009-12-15 09:59:31
Autor: Prawusek
ZYCIE PO ZYCIU
Data: 2009-12-15 12:58:11
Autor: boukun
ZYCIE PO ZYCIU

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hg7jpv$cob$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=8c4qayL-eoY&feature=related

Ty będziesz w piekle Panslav, za jebanie sąsiadki czy listonosza?...

boukun

Data: 2009-12-15 13:04:03
Autor: Prawusek
ZYCIE PO ZYCIU
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości
> http://www.youtube.com/watch?v=8c4qayL-eoY&feature=related

Ty będziesz w piekle Panslav, za jebanie sąsiadki czy listonosza?...

Ha!  Wystrzegam się sąsiadek i mam prawidłowe i niestłumione preferencje...

Data: 2009-12-15 13:40:19
Autor: boukun
ZYCIE PO ZYCIU

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hg7ujr$k65$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

Ty będziesz w piekle Panslav, za jebanie sąsiadki czy listonosza?...

Ha!  Wystrzegam się sąsiadek i mam prawidłowe i niestłumione preferencje...

Byś zrobił dobrą przysługę, gdybyś ten cały tekst z tych dwóch filmików skopiował i wkleił na grupę...

boukun

ZYCIE PO ZYCIU