ŻYDZI

Data: 2012-09-01 09:19:26
Autor: Stachu Chebel
ŻYDZI
Osobiście ich nie lubię. Dlaczego? Mieszkam niedaleko centrum ich
propagandówy nastawionej na kasiorę.
Bywają grupy wycieczkowe w mojej osadzie ulokowane w różnych hotelach..
No i parę razy widziałem w hotelowym lobby ich zachowanie. Huragan
Issac (ciekawa nazwa) to pryszcz. Ich zachowanie jest wręcz
skandaliczne!!

A ostatnio (wczoraj) wdałem się w dyskusję z opiekunem grupy. Gościu
ok. 40 lat, z wykształcenia matematyk, świetnie gada po angielsku. I
tak w ogóle inteligentny wydawał się być (??). Ale mózg ma wyprany na
amen!!!

Data: 2012-09-01 20:32:19
Autor: u2
ŻYDZI
W dniu 2012-09-01 18:19, Stachu Chebel pisze:
Osobiście ich nie lubię. Dlaczego? Mieszkam niedaleko centrum ich
propagandówy nastawionej na kasiorę.

I tam pewnie pracujesz, a nick masz typowo zydowski :-)

Data: 2012-09-01 12:12:29
Autor: Antenka
ŻYDZI
On 1 Wrz, 20:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:

I tam pewnie pracujesz, a nick masz typowo zydowski :-) <

Jest lokajemu u icka? To straszna hańba :- /

Antenka

ŻYDZI