ZZR 1200 - drgania w okolicy 5krpm

Data: 2009-07-12 13:32:55
Autor: tech. Wheelman
ZZR 1200 - drgania w okolicy 5krpm

Użytkownik "Artur Zabroński" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:a4779e59-

Wygląda to tak ruszenie - dochodzimy do 4,5-5krpm zaczyna drgać lekko
na kierownicy i słychać jak drżą owiewki, później do 5,6-6krpm ustaje
i do czerwonego już jest bez czegoś takiego. Dzieje się to na każdym
biegu przy tym samym zakresie obrotów więc raczej pochodzi to od
silnika. Ktoś coś wie?

Czy motocykl jest bezwypadkowy ?

tech.

Data: 2009-07-12 06:59:18
Autor: Artur Zabroński
On 12 Lip, 13:32, "tech. Wheelman" <wheel...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>i do czerwonego już jest bez czegoś takiego. Dzieje się to na każdym
>biegu przy tym samym zakresie obrotów więc raczej pochodzi to od

Tak ale jaki to by miało miec związek skoro drgania nie zależą od
prędkości a obrotów silnika?

--
Artur

Data: 2009-07-12 15:03:40
Autor: Jasio

Użytkownik "Artur Zabroński" napisał w wiadomości news:3797feff-623a-4272-a1dd-53a64d35aa33f16g2000vbf.googlegroups.com...
On 12 Lip, 13:32, "tech. Wheelman" wrote:
> [...]
>silnika. Ktoś coś wie?

Czy motocykl jest bezwypadkowy ?

Tak ale jaki to by miało miec związek skoro drgania nie zależą od

***
Cierpliwości, na preclu napisałeś. (:
Pewnie po dłuższych czy krótszych rozmowach okaże się, że ten typ tak ma.

Tak ma rc46, że w pewnym zakresie obrotów [chyba koło 7000] wibrują podnóżki kierowcy, aż do łaskotania włącznie.
Zagadnąłem kiedyś na grupie - a odpowiedzią było TTTM.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-12 13:04:00
Autor: Artur Zabroński
On 12 Lip, 16:03, "Jasio" <bylystud...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Tak też przypuszczam chociaż nie ukrywam, że irytujące to jest.
Wyszukałem jeszcze w archiwum, że może to mieć związek z
rozsynchronizowanymi gaźnikami - właśnie skończyłem synchronizować.
Było rozjechane bardzo i na szybko sprawdziłem ale jest to samo.

--
Artur

Data: 2009-07-13 05:10:12
Autor: Artur Zabroński
On 12 Lip, 22:04, Artur Zabroński <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

[...]

Po dzisiejszej jeździe do pracy - drgania trochę ustały, tzn ustały w
całym zakresie prędkości obrotowych i lekko przy tych 5krpm ale nadal
pozostały. Cóż, trzeba przywyknąć :-(

--
Artur

Data: 2009-07-13 18:18:28
Autor: Norbi
Artur Zabroński pisze:

Po dzisiejszej jeździe do pracy - drgania trochę ustały, tzn ustały w
całym zakresie prędkości obrotowych i lekko przy tych 5krpm ale nadal
pozostały. Cóż, trzeba przywyknąć :-(

Zatankuj innym paliwem - zrob test - 95, 98, v-powery i inne tam
ja zauwazylem ze niektore moto po zmianie paliwa dostawaly
w pewnym zakresie obrotow lekkich wibracji

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-07-13 09:33:48
Autor: Artur Zabroński
On 13 Lip, 18:18, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:
> [...]

ja zauwazylem ze niektore moto po zmianie paliwa dostawaly
w pewnym zakresie obrotow lekkich wibracji

Jeżdżę na 95 Orlena, raz chyba tankowałem 95 BP - tutaj bez zmian,
przy V-Power wzrosło spalanie o 1,5l chociaż silnik pracował bardziej
gładko ale drgania nie ustąpiły.

--
Artur

Data: 2009-07-12 16:14:02
Autor: tech. Wheelman

Użytkownik "Artur Zabroński" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:3797feff-

Czy motocykl jest bezwypadkowy ?

Tak ale jaki to by miało miec związek skoro drgania nie zależą od
?prędkości a obrotów silnika?

Taki zwiazek, ze przewrocone moto zachowuje sie inaczej niz bezwypadkowe. Wogole to wymien poduszke pod silnikiem i przestanie drgac ;)

tech.

ZZR 1200 - drgania w okolicy 5krpm