ZZR 1200 - drgania w okolicy 5krpm

Data: 2009-07-15 19:22:10
Autor: []v[]artec
ZZR 1200 - drgania w okolicy 5krpm
Artur Zabroński pisze:
Witam,

ujeżdżam zygzaka od marca i od samego początku irytowały mnie drgania
w okolicach 5krpm i pomyślałem, że zapytam grupy czy to normalna
sprawa :-)

Wygląda to tak ruszenie - dochodzimy do 4,5-5krpm zaczyna drgać lekko
na kierownicy i słychać jak drżą owiewki, później do 5,6-6krpm ustaje
i do czerwonego już jest bez czegoś takiego. Dzieje się to na każdym
biegu przy tym samym zakresie obrotów więc raczej pochodzi to od
silnika. Ktoś coś wie?

Nie wiem czy ten typ tak ma, ale ja miałem podobną sytuację w Bandicie Przy 5k rpm silnik przekazywał drgania na owiewkę, ta wpadała w rezonans i strasznie buczała. Było to tak głośne, że słychać było w kasku jak zagłusza silnik. Pomogło rozebranie czachy i przyklejenie na łączeniach owiewek oraz szyby z czachą wąskiej, dwustronnej taśmy piankowej używanej min. do mocowania emblematów. Wszystko było trudniej spasować i ciaśniej siedziało, ale buczenie plastików ustało. Niestety wyeliminowanie drgań nie wchodziło w grę bo wszystkie Bandity 600 drgają mniej lub więcej przy 5-5,5k rpm.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CBR 1100XX SC35 - prawą owiewkę, śruby do mocowania owiewki kupię !

Data: 2009-07-15 20:15:38
Autor: Norbi
[]v[]artec pisze:

Martec - Jelenia Góra
..:: CBR 1100XX SC35 - prawą owiewkę, śruby do mocowania owiewki kupię !
..:: http://img529.imageshack.us/i/cbrxx.jpg/

Sruby do owiewki kupisz w www.dwa-kola.pl - minus ze kosztuja po ok 12-13 zl za szt - na Allegro marne szanse zeby je kupic

Norbi
BLACK XX'03