ZZR 1200 problem z termostatem?

Data: 2009-03-31 00:15:45
Autor: maverik
ZZR 1200 problem z termostatem?

Użytkownik <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:5fd2fd63-2324-4687-

lekki OT, mozesz juz cos na jego temat powiedziec?w weekend go odbieram..

pozdr.

Data: 2009-03-31 00:57:18
Autor: artur.zabronski
On 31 Mar, 01:15, "maverik" <a...@adm1.nazwa.pl> wrote:

lekki OT, mozesz juz cos na jego temat powiedziec?w weekend go odbieram..

A co konkretnie chciałbyś wiedzieć? Jak na razie widzę same zalety ;-)

--
Artur

Data: 2009-03-31 12:07:54
Autor: maverik

Użytkownik <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:e0de980b-81dd-4994-933f-627bb8b9af40w9g2000yqa.googlegroups.com...
On 31 Mar, 01:15, "maverik" <a...@adm1.nazwa.pl> wrote:

lekki OT, mozesz juz cos na jego temat powiedziec?w weekend go odbieram..

A co konkretnie chciałbyś wiedzieć? Jak na razie widzę same zalety ;-)

No właśnie czy psuje się tak samo często jak inne Kawasaki ;-)

pozdr.

Data: 2009-03-31 03:15:33
Autor: artur.zabronski
On 31 Mar, 12:07, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:
A co konkretnie chciałbyś wiedzieć? Jak na razie widzę same zalety ;-)

No właśnie czy psuje się tak samo często jak inne Kawasaki ;-)

Na razie użytkuję przez dwa tygodnie, rama chyba nie pęka i silnik
jeszcze chodzi także OK ;-)

--
Artur

Data: 2009-03-31 07:43:55
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 31 Mar, 11:15, artur.zabron...@gmail.com wrote:
On 31 Mar, 12:07, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:>> A co konkretnie chciałbyś wiedzieć? Jak na razie widzę same zalety ;-)

> No właśnie czy psuje się tak samo często jak inne Kawasaki ;-)

Na razie użytkuję przez dwa tygodnie, rama chyba nie pęka i silnik
> [...]

W Hornetce skala jest tylko : 0, 1/4, 1/2, 3/4, 1. W zimie przy
podobnej temperaturze wskazowka ledwo wdrapywala sie na 1/4, wiosna i
latem zazwyczaj dociera do 1/2 (Przy 1/2 tez wlacza sie wentylator).
Wiem ze to nic Ci nie pomoze, ale nie chce mi sie pracowac to i
pisze :)

Morys

ZZR 1200 problem z termostatem?