ZZR 1200 problem z termostatem?

Data: 2009-03-31 14:44:12
Autor: franzzz
ZZR 1200 problem z termostatem?
witam,
jeździłem 2 lata ZZr 1200 i miałem prawie to samo, zauważyłem wahania
wskazówki podczas jazdy przy stałej prędkości, któregoś razu przy
okazji zdjęcia owiewek zdecydowałem się na sprawdzenie termostatu po
wrzuceniu do wody i podgrzewaniu nie zawieszał sie, otwierał wg
zaleceń z manuala więc dałem spokoj,  czyszczenie przy okazji
czy ,siłą rzeczy, wymiana płynu nic nie dały, pozostaje więc jeździć i
sie nie przejmowac ja tylko czasami celowo doprowadzałem do załączanie
się wiatraków coby sprawdzać jego kondycję

pozdrawiam
Franzzz

ZZR 1200 problem z termostatem?