Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   ZZr1400 na torze

ZZr1400 na torze

Data: 2010-08-15 12:28:58
Autor: doktorski
ZZr1400 na torze
6, tu doktorski;

Krotkie resume jak 14 zachowuje sie na torze:

1. po zalozeniu nowych pomp i przewodow hamulce daja rade
2. klocki (genuine) wystarczyly na jakies 2000km + 170 km po torze
3. stare Z6 trzymaja ponad mozliwosci nadwozia - dzyndzel podnozka
przytarty do polowy + przytarta _owiewka_ na wysokosci sprzegla
4. 2:16 w Nowodworze nieskromnie uznaje za zacny czas jak na ta mase.

Over.

pzdr.dr
14/525

P.S.
Czas kupic jakies 600 lub tysiac.....

Data: 2010-08-15 21:46:05
Autor: Tytus
ZZr1400 na torze
Siemka

 "doktorski" Krotkie resume jak 14 zachowuje sie na torze:

Ominelo Cie najlepsze - takie cos o 400 ccm mniejsze i tez zielone zmasakrowalo reszte...
2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja nie spala.
Koles ma pojecie jak obslugiwac to KHI bo w tej kategori moto to nie wszystko

--
         Tytus
zólta motorynka
p.s. wiem ze Twoje jest niebieskie ale nawet najlepszym zdarzaja sie pomylki

Data: 2010-08-15 22:03:55
Autor: doktorski
ZZr1400 na torze
On 15 Sie, 21:46, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Ominelo Cie najlepsze - takie cos o 400 ccm mniejsze i tez zielone
zmasakrowalo reszte...
2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja nie
spala.
Ale to nie jest moja konkurencja... Ja to sie moge z Toba lub AZ
scigac... Jako torowy leszcz nie mam wyzszych aspiracji :)

Koles ma pojecie jak obslugiwac to KHI bo w tej kategori moto to nie
wszystko
No ba. Kazda szecsetka, z kierowca a nie dupa, objezdza nas wszystkich
razem wzietych z palcem w .....

p.s. wiem ze Twoje jest niebieskie ale nawet najlepszym zdarzaja sie pomylki
My hyhy.
Jakby ktos chcial zobaczyc czym konczy sie latanie po torze to
proszsz: http://4motoracing.pl/galeria/thumbnails.php?album=8

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-08-16 08:25:24
Autor: Magic
ZZr1400 na torze
doktorski napisał(a):
On 15 Sie, 21:46, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Ominelo Cie najlepsze - takie cos o 400 ccm mniejsze i tez zielone
zmasakrowalo reszte...
2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja nie
spala.
Ale to nie jest moja konkurencja... Ja to sie moge z Toba lub AZ
scigac... Jako torowy leszcz

No, i w ten sposób Tytus dowiedziałeś się że należysz do leszczy ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2010-08-16 17:43:08
Autor: Tytus z fabryki
ZZr1400 na torze
Siemka

doktorski napisał(a):
 Ale to nie jest moja konkurencja... Ja to sie moge z Toba lub AZ scigac... Jako torowy leszcz

 "Magic"
 No, i w ten sposób Tytus dowiedziałe¶ się że należysz do leszczy ...

Nic nowego nie stwierdzil - sam to wiem :)
se usery KHI znalezli chlopca do bicia na 98 konnym moto, jeden 160 drugi 200 koni i ciesza siem jak mnie wyprzedza :).
Ale ja siem wogole tym nie zrazam.

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

Data: 2010-08-16 11:29:47
Autor: doktorski
ZZr1400 na torze
On 16 Sie, 17:43, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

se usery KHI znalezli chlopca do bicia na 98 konnym moto, jeden 160 drugi
200 koni i ciesza siem jak mnie wyprzedza :).
Ilosc koni zalezy wprost proporcjonalnie od hamowni na ktorej
dokonujesz pomiaru.

Ale ja siem wogole tym nie zrazam.
Jasne jasne. Jakby w winklu moc miala kluczowe znaczenie... Fun nie
polega na wyprzedzeniu na prostej. Fun jest wtedy, kiedy oda sie wejsc
"pod lokiec" chociaz z lokciem to ma niewiele wspolnego :).

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-08-17 14:02:31
Autor: Tytus z fabryki
ZZr1400 na torze
Siemka

***"doktorski"
Jasne jasne. Jakby w winklu moc miala kluczowe znaczenie... Fun nie polega na wyprzedzeniu na prostej.

Niestety wiekszosc - a i Ty sie do nie zaliczasz tak nie robi. Poza tym Ty sypiesz elementami KHI przy wyprzedzaniu.

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

Data: 2010-08-17 14:15:32
Autor: doktorski
ZZr1400 na torze
On 17 Sie, 14:02, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Niestety wiekszosc - a i Ty sie do nie zaliczasz tak nie robi.
Moglbys to zdanie napisac w wersji "dla opornych"? Chcialbym je dobrze
zrozumiec :)

Poza tym Ty
sypiesz elementami KHI przy wyprzedzaniu.
Alecojamogenato? Jak wykrece bolce z podnozkow to sobie zetre pokrywe
sprzegla i sie wtedy wpakujesz w plame oleju. To juz chyba iskry
lepsze, he?

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-08-18 06:55:26
Autor: Tytus
ZZr1400 na torze
Siemka

*** "doktorski"
Moglbys to zdanie napisac w wersji "dla opornych"? Chcialbym je dobrze
zrozumiec :)

Pacz mnie na usta - majac takiego potwora powienies mi zniknac juz na pierwszej prostej a po 5 kolkach dublowac mnie jak to robil ten kolo na zielonej kawie.
Na tym torze od pewnego poziomu praktycznie niemozliwe jest wyprzedzanie na winklach - jest za ciasno. Wiec pozostaje opoznianie hamowania - ryzykowne w przypadku walcow lub pelna pyta przy wychodzeniu - wtedy KHI staje sie jak kometa sypiac grad iskier.
I tak obaj mnie wyprzedzacie - ale to siem zmieni...idze zima bedzie czas na zbrojenia :)


--
         Tytus
zólta motorynka
P.S. Wcale nie musisz iskrzyc - jest na to lekarstwo

Data: 2010-08-17 22:49:38
Autor: doktorski
ZZr1400 na torze
On 18 Sie, 06:55, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Pacz mnie na usta - majac takiego potwora powienies mi zniknac juz na
pierwszej prostej a po 5 kolkach dublowac mnie jak to robil ten kolo na
zielonej kawie.
Ale mi wcale o to nie chodzi. Na prostej to nie sztuka odwinac.

Na tym torze od pewnego poziomu praktycznie niemozliwe jest wyprzedzanie na
winklach - jest za ciasno.
Mysle, ze jeszcze nam daleko do tego poziomu.

Wiec pozostaje opoznianie hamowania - ryzykowne w
przypadku walcow lub pelna pyta przy wychodzeniu - wtedy KHI staje sie jak
kometa sypiac grad iskier.
I tak obaj mnie wyprzedzacie - ale to siem zmieni...idze zima bedzie czas na
zbrojenia :)
Jestem ciekaw co Ci z tego wyjdzie. Na moje oko wychodzi zmiana
sprzeta... :)

P.S. Wcale nie musisz iskrzyc - jest na to lekarstwo
Jest, a wlasciwie sa. Kilka. Przede wszystkim technika a to zabiera
najwiecej czasu.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-08-16 16:21:00
Autor: Monster
ZZr1400 na torze
W dniu 2010-08-15 21:46, Tytus pisze:

2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja
nie spala.

Zielone zrobiło czas 1:59,
jeśli chodzi o powrót to o to się mnie rozchodziło a nie menu "Pod psem":-P
  http://www.youtube.com/watch?v=PJTOF3xMvts


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

ZZr1400 na torze

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona