Za 3 dni 5-ta rocznica

Data: 2015-04-07 01:09:32
Autor: Stachu Chebel
Za 3 dni 5-ta rocznica
W kokpicie samolotu podawano alkohol? NOWE NAGRANIA Z TUPOLEWA

Radio RMF odpala bombę tuż przed piątą rocznicą katastrofy smoleńskiej. Dziennikarze dotarli do dokładniejszego niż poprzednie nagrania rozmów z czarnej skrzynki Tu-154M, który rozbił się 10 kwietnia 2010 roku w Smoleńsku. Ich treść rzuca nowe światło na to, co działo się w kokpicie. Materiały, jakimi dysponują dziennikarze RMF FM, to analiza dźwięku przeprowadzona przez biegłych powołanych przez Prokuraturę Wojskową. Specjaliści, którzy odczytali nagrania zapisane na czarnych skrzynkach tupolewa, rozszyfrowali o 1/3 słów więcej niż dotychczas.

Ekspertyza przynosi kilka nowych, wręcz sensacyjnych ustaleń.

Po pierwsze, przez cały czas, do ostatnich minut lotu, ktoś pojawiał się w kabinie pilotów. Słychać aż 7 prób uciszania i uspokajania jakiejś osoby. "Ku..., przestańcie proszę" - rozlega się na 2,5 minuty przed katastrofą. Według RMF do samego końca również osoba określana jako DSP, czyli Dowódca Sił Powietrznych gen. Andrzej Błasik wydawał polecenia załodze do samego końca lotu. Kiedy rozlega się sygnał "TERRAIN AHEAD" ostrzegający przed zbliżaniem się do ziemi, oczekuje od załogi "pomysłów", a gdy samolot leci na wysokości 300 metrów, DSP ma wypowiedzieć słowa": "Zmieścisz się śmiało".

Po drugie, na pokładzie samolotu, niewykluczone że w kabinie pilotów lub w jej bezpośredniej bliskości podawano alkohol. RMF publikuje fragment dialogu ze stenogramów, który na to może wskazywać.

    - Co to jest?
    - Piwko, a ty nie pijesz? - rozmawiają dwie niezidentyfikowane osoby.

Dwie minuty później stewardessa zadaje komuś pytanie: "Wypijesz?", na co ten ktoś odpowiada przeciągle: "Taaak".

Analiza wykonana na zlecenie Prokuratury Wojskowej wskazuje, iż rozmowy zarejestrowane na taśmie miały miejsce w kabinie pilotów lub nie dalej niż metr od wejścia do kokpitu. Wcześniej specjaliści z Krakowskiego Instytutu Ekspertyz Sądowych twierdzili, że zasięg mikrofonów był szerszy i obejmował obszar nawet 5 metrów od wejścia do kabiny. Najnowsza analiza temu jednak przeczy.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/487234,rmf-w-tupolewie-podawano-piwo-i-alkohol-nowe-nagrania-z-czarnej-skrzynki.html

Data: 2015-04-07 01:24:23
Autor: Stachu Chebel
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 10:09:32 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

==================
Więcej jest tutaj:

http://www.rmf24.pl/fakty/news-katastrofa-smolenska-rmf-fm-ujawnia-nowy-zapis-rozmow-z-tupo,nId,1711598

Data: 2015-04-07 10:35:39
Autor: the_foe
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 10:24, Stachu Chebel pisze:
Więcej jest tutaj:

http://www.rmf24.pl/fakty/news-katastrofa-smolenska-rmf-fm-ujawnia-nowy-zapis-rozmow-z-tupo,nId,1711598

to wszytko było jasne od początku.
Niech PIS sie w koncu jasno okresli i powie ze rzad PO uczestniczył w zamachu inaczej teoria mordu Smolenskiego nie ma logicznego sensu.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 10:00:55
Autor: Budzik
Za 3 dni 5-ta rocznica
Użytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

[...]

Chciałbym znać nazwisko debila ktory zgrywał zawartość skrzynek z próbkowaniem 11000 zamiast 44100...
Do zamiatania ulic od razu go wysłać a nie dawać mu odpowiedzialną robote.
Kto był za to odpowiedzialny?

Data: 2015-04-07 03:16:20
Autor: Stachu Chebel
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 12:00:56 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Do zamiatania ulic od razu go wysłać a nie dawać mu odpowiedzialną robote.

Przy paśmie akustycznym rzędu powiedzmy max. 4kHz, niby zgodnie z tw. Nyquista wystarczy próbkowanie 8kHz, ale jakość cyfrowa takiego sygnału to rzeźnia. Istotnie, 10+ próbek na okres, to jakieś 40+ kHz.

Data: 2015-04-07 03:22:52
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
> [...]

Do zamiatania ulic od razu go wysłać a nie dawać mu odpowiedzialną robote.

A jakie to ma znaczenie jak mówili ze magnetofon miał pasmo 300-3000Hz. Poza tym po co zamieniać czytelny sygnał analogowy na nieczytelny cyfrowy. O 30% więcej informacji odczytali. Kurwa jak coś jest nagrane na taśmie magnetofonowej to się słucha a nie odczytuje.

Data: 2015-04-07 03:39:53
Autor: Stachu Chebel
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 12:22:52 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

A jakie to ma znaczenie jak mówili ze magnetofon miał pasmo 300-3000Hz. Poza tym po co zamieniać czytelny sygnał analogowy na nieczytelny cyfrowy. O 30% więcej informacji odczytali. Kurwa jak coś jest nagrane na taśmie magnetofonowej to się słucha a nie odczytuje.

Po przetworzeniu na sygnał cyfrowy, można łatwiej i precyzyjniej odsyfić pasma zakłócające, "podkręcić" o ładnych parę dB to co nas interesuje itp. Jak się nie znasz, to nie fandzol głupot.

Data: 2015-04-07 04:08:57
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 12:39:54 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

Po przetworzeniu na sygnał cyfrowy, można łatwiej i precyzyjniej odsyfić pasma zakłócające, "podkręcić" o ładnych parę dB to co nas interesuje itp. Jak się nie znasz, to nie fandzol głupot.

Nie muszę być rządowym ekspertem, wystarczy że w przeciwieństwie do ciebie miałem magnetofon na taśmę. na taką na szpulce i na kasecie. Nikt mi nie wmówi że magnetofon w samolocie robiący za rejestrator głosu miał gorsze parametry niż lampowa ZK120 albo kasetowy Kapral. Teraz jakiś gość tak mówi że wychodzi że im dłużej od katastrofy tym zapisy na taśmie inne. To co oni wymyślają to papka dla głupków. ZK 120 potrafiła zarejestrować pierdnięcie gza w dużym pokoju. Tam gdzie pracują piloci jest mało miejsca. Blisko do mikrofonów. W takiej sytuacji magnetofon z czasów kiedy był zbudowany ten samolot wyłapywał odgłos mrugania oczami. A co dopiero taki magnetofon samolotowy robiący za czarną skrzynkę. Jak by zamiast super opłacanych ekspertów od dźwięku wzięli sekretarkę żeby spisała co mówili to za parę złotych by to mieli.

Data: 2015-04-07 11:00:55
Autor: Budzik
Za 3 dni 5-ta rocznica
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

[...]

Bo na jakims materiale trzeba pracować?
Proponujesz pracować na oryginale?

O 30% więcej informacji odczytali. Kurwa jak coś
jest nagrane na taśmie magnetofonowej to się słucha a nie odczytuje.

Chodzi ci o nomenklature?

Data: 2015-04-07 04:23:45
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 13:00:55 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> O 30% więcej informacji odczytali. Kurwa jak coś
> jest nagrane na taśmie magnetofonowej to się słucha a nie odczytuje. Chodzi ci o nomenklature?

Pierwsza kopia z taśmy ma bardzo dobre parametry. Spokojnie na pierwszych kopiach można pracować. Oni niby wyłuskują. Jak bym nigdy nagrania z taśmy nie słyszał to bym uwierzył. Niech powiedzą że ta skrzynka była spierdolona albo że za nią robiło pudełko od butów a za taśmę poloplast w rolce. W pierwszej wersji bezpośrednio przed rozbiciem odczytali bluzg pilota. Teraz już tego nie odczytali bo odczytali coś innego a za 5 lat odczytają że się piloci modlą. Skrzynka rozmów nie rejestrowała a jak gość w tv powiedział zarejestrowała duży huk a po nim wrzask pasażerów i nic więcej. W innym miejscu powiedzieli że mikrofony rejestrują max 2m od drzwi kabiny pilotów. Ciekawe jakie mogą być zakłócenia które trzeba odfiltrować jak w kabinie pilotów jest względnie cicho.

Data: 2015-04-07 04:39:47
Autor: Stachu Chebel
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 13:23:45 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

[...]

Nie mam zamiaru wdawać się w dyskusję z kimś kto nie mając o czymś bladego pojęcia kreuje się na eksperta. Nie po to powstała szeroka dziedzina wiedzy taka jak cyfrowe przetwarzanie sygnałów (DSP), by tylko słuchać disco polo z mp3.

Data: 2015-04-07 05:07:37
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 13:39:48 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

Nie mam zamiaru wdawać się w dyskusję z kimś kto nie mając o czymś bladego pojęcia kreuje się na eksperta. Nie po to powstała szeroka dziedzina wiedzy taka jak cyfrowe przetwarzanie sygnałów (DSP), by tylko słuchać disco polo z mp3.

Przestań pierdolić. Telefon na kablu jest telefonem analogowym. Ma pasmo 0,5-3,5kHz. I wszystko super słychać. jest na niektórych liniach pewien myk. Trzech abonentów może jednocześnie gadać na tej samej linii o paśmie 500-3500Hz. Oczywiście się nie słyszą ani nie zakłócają. jak to zrobili. Prosto. Podzielili pasmo na 3 i każdy ma 1/3 czasu. Modulacja PCM to się nazywa. I też wszystko w dobrej jakości słychać. Warszawa I na falach długich nadaje z pasmem zbliżonym do telefonu na kablu. I z Kolbergiem po kraju dało się zrobić, koncert życzeń i koncert symfoniczny puścić. I nikt w domu eksperta tłumaczącego co w radio mówią nie miał. Totalnym odlotem było słuchanie radia wolna europa jak podawało prawdziwe wyniki totolotka. Sygnał składał się z w 95% z zakłóceń i zagłuszania a i tak bez eksperta dało się słuchać. A tutaj lotniczy magnetofon z czarnej skrzynki i kurwa nic nie słychać na dodatek im dłużej tłumaczą tym jest mniej z tego co przetłumaczyli 3 lata temu i pojawiają się nowe teksty.

Data: 2015-04-07 07:01:52
Autor: szklanynocnik
Za 3 dni 5-ta rocznica
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
Ma pasmo 0,5-3,5kHz. I wszystko super słychać. jest na niektórych liniach pewien myk. Trzech abonentów może jednocześnie gadać na tej samej linii o paśmie 500-3500Hz.

Pogrążasz się po samą szyje gościu.

Data: 2015-04-07 07:06:34
Autor: Stachu Chebel
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 16:01:53 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> Ma pasmo 0,5-3,5kHz. I wszystko super słychać. jest na niektórych liniach pewien myk. Trzech abonentów może jednocześnie gadać na tej samej linii o paśmie 500-3500Hz. Pogrążasz się po samą szyje gościu.

Dej se spokój z dyskusją z kretynem. Zapewne nigdy nie widział starego filmu po cyfrowym remasteringu.

Data: 2015-04-07 09:41:12
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 16:06:35 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

Dej se spokój z dyskusją z kretynem. Zapewne nigdy nie widział starego filmu po cyfrowym remasteringu.

sam jesteś kretyn i chuj osrany. To co teraz sprzedają debilom takim jak ty to taki pokolorowany film. W oryginale miał krawat zielony a temu co poprawiał bardziej się niebieski podoba. I ma krawat niebieski na pokolorowanym filmie. Teraz pierdolą że usłyszenie tego co było nagrane jest subiektywne. Na takie coś nawet takie palanty jak ty ze szklanem byście nie wpadli. Wychodzi ze jak powiem że jesteście głupie chuje to wy subiektywnie możecie to usłyszeć że równi z was goście.

Data: 2015-04-07 18:54:11
Autor: u2
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 18:41, kogutek444@gmail.com pisze:
sam jesteś kretyn i chuj osrany.

kogucik nie dyskutuj z kretynem, bo postronni moga nie dostrzec roznicy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-04-07 10:18:37
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 18:55:01 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> sam jesteś kretyn i chuj osrany.

kogucik nie dyskutuj z kretynem, bo postronni moga nie dostrzec roznicy:)

Teoretycznie masz rację. Ale praktycznie już nie. Za 50 lat ktoś może robić doktorat z katastrofy i jak tylko będą dostępne informacje od kretynów to wyciągnie błędne wnioski.

Data: 2015-04-07 19:25:54
Autor: u2
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 19:18, kogutek444@gmail.com pisze:
Teoretycznie masz rację. Ale praktycznie już nie. Za 50 lat ktoś może robić doktorat z katastrofy i jak tylko będą dostępne informacje od kretynów to wyciągnie błędne wnioski.

kogucik zapamietaj sobie, jest tylko terazniejszosc, choc na plaszczyznie terazniejszosci zapisana jest przeszlosc i ... przyszlosc:)

Data: 2015-04-07 10:53:47
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 19:25:56 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

kogucik zapamietaj sobie, jest tylko terazniejszosc, choc na plaszczyznie terazniejszosci zapisana jest przeszlosc i ... przyszlosc:)

To że jutra nie ma wiem od dawna. Jest tylko duże prawdopodobieństwo że będzie.

Data: 2015-04-07 20:04:36
Autor: Trefniś
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu .04.2015 o 19:25 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

kogucik zapamietaj sobie, jest tylko terazniejszosc, choc na  plaszczyznie terazniejszosci zapisana jest przeszlosc i ... przyszlosc:)

Dziś to wczoraj, tyle że jutro.

--
Trefniś

Data: 2015-04-07 13:35:53
Autor: the_foe
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 13:23, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

IMO powinni ja zgrać analogowo, skopiować na szpuli, rozesłać po wiodących gazetach różnych opcji i niech w koncu skonczy sie dyskusja o czyms  czego nikt nie słyszał.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 13:39:09
Autor: the_foe
Za 3 dni 5-ta rocznica
[...]

czytam oficjalny (jak na razie stenogram  z 2012 roku) i jest tam jak byk 8:41:03 -Kurwa mać.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 04:53:57
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 13:39:16 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

czytam oficjalny (jak na razie stenogram  z 2012 roku) i jest tam jak byk 8:41:03 -Kurwa mać.

Przed chwilą pokazywali ostatni stenogram. 41:02 słuchać alarm 41:04 koniec zapisu bo samolot przestał być samolotem.

Data: 2015-04-07 14:04:31
Autor: the_foe
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 13:53, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

to zły pokazali, albo zle zes patrzał.
http://d.polskatimes.pl/k/r/11/7b/95/4f14230f6cb41_z.pdf

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 05:29:28
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 14:05:02 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:

> Przed chwilą pokazywali ostatni stenogram. 41:02 słuchać alarm 41:04 koniec zapisu bo samolot przestał być samolotem.

> [...]

Ty napisaleś że w starym 03 - kurwa mać a ja że w nowym 02 alarm. 04 koniec a 03 już nie ma. Tego nie da się inaczej rozumieć niż wychodzi z czasu. Powini dzisiaj podać. 02 alarm, 03 kurwa mać, 04 koniec.  Te zapisy to taka mowa trawa dla frajerów. Nie można zrozumieć co mówią w kabinie jak magnetofon nagrywa z metra a później słychać krzyki z części pasażerskiej jak zasięg mikrofonów to 2 metry od kabiny i słychać że coś się zapisało jak głowica przestała zapisywać. Pierdolą i mylą. Mają to w jakości nie gorszej niż rozmowa telefoniczna. Ale czegoś nie wypada ujawnić. Domyślam się czego. Za moment powstanie rewolucyjna metoda odczytywania takich danych polegająca na nagrywaniu przez lektorów danych im tekstów.

Data: 2015-04-07 05:54:38
Autor: Stachu Chebel
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 14:29:29 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

> [...]

Ty napisaleś że w starym 03 - kurwa mać a ja że w nowym 02 alarm. 04 koniec a 03 już nie ma. Tego nie da się inaczej rozumieć niż wychodzi z czasu. Powini dzisiaj podać. 02 alarm, 03 kurwa mać, 04 koniec..  Te zapisy to taka mowa trawa dla frajerów. Nie można zrozumieć co mówią w kabinie jak magnetofon nagrywa z metra a później słychać krzyki z części pasażerskiej jak zasięg mikrofonów to 2 metry od kabiny i słychać że coś się zapisało jak głowica przestała zapisywać. Pierdolą i mylą. Mają to w jakości nie gorszej niż rozmowa telefoniczna. Ale czegoś nie wypada ujawnić. Domyślam się czego. Za moment powstanie rewolucyjna metoda odczytywania takich danych polegająca na nagrywaniu przez lektorów danych im tekstów.

No tak, na zapisie i odczycie dźwięku się znasz, bo miałeś kiedyś magnetofon. Na pomiarze czasu też, bo zapewne dostałeś zegarek na komunię.

Data: 2015-04-07 09:32:53
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 14:54:39 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:

No tak, na zapisie i odczycie dźwięku się znasz, bo miałeś kiedyś magnetofon. Na pomiarze czasu też, bo zapewne dostałeś zegarek na komunię.

A ty się nie znasz na zegarku bo jak szedłeś do komunii to parasolki były modne. Podobnie z magnetofonem. Słyszałeś że były ale nie widziałeś.

Data: 2015-04-07 14:42:06
Autor: the_foe
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 14:29, kogutek444@gmail.com pisze:
Ty napisaleś że w starym 03 - kurwa mać a ja że w nowym 02 alarm. 04 koniec a 03 już nie ma. Tego nie da się inaczej rozumieć niż wychodzi z czasu.

czytac nie umiesz? na tych danych jest czas nieskalibrowany (pokładowy) a nie rzeczywisty.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 09:30:57
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 14:42:36 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

czytac nie umiesz? na tych danych jest czas nieskalibrowany (pokładowy) a nie rzeczywisty.

A ten pokładowy to z zainstalowanego na korytarzu ruskiego zegara z kukułką mają a nie z GPSa. Chuja w talarki daję sobie pociąć że na tym magnetofonie nagrywane są znaczniki czasu.

Data: 2015-04-07 12:58:33
Autor: the_foe
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 12:22, kogutek444@gmail.com pisze:
A jakie to ma znaczenie jak mówili ze magnetofon miał pasmo 300-3000Hz

pasmo przenoszenia a czestotliwosc próbkowania to nie jest dokladnie to samo.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 12:46:16
Autor: the_foe
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 12:00, Budzik pisze:
Chciałbym znać nazwisko debila ktory zgrywał zawartość skrzynek z
próbkowaniem 11000 zamiast 44100...
Do zamiatania ulic od razu go wysłać a nie dawać mu odpowiedzialną robote.
Kto był za to odpowiedzialny?

Mam nadzieje, ze rmffm sie nei myli. Takei rzeczy powinno sie zgrywać hybrydowo. Stara dobra tasma magnetyczna nie zupelnie odeszła do lamusa. A jak już zgrywali cyfrowo to do tego służy MD a nie laptop.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 12:48:22
Autor: the_foe
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 12:46, the_foe pisze:
Mam nadzieje, ze rmffm sie nei myli.

ofc miało być "mam nadzieję, że RMFfm sie myli".

--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 03:53:50
Autor: Stachu Chebel
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 12:48:21 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
W dniu 2015-04-07 o 12:46, the_foe pisze:
> Mam nadzieje, ze rmffm sie nei myli.

ofc miało być "mam nadzieję, że RMFfm sie myli".

Zbyt poważna sprawa jak na kaczkę. Dziennikarską oczywistaoczywistość. A prima aprilis to już chyba za nami.

Data: 2015-04-07 16:43:26
Autor: Patriota
Za 3 dni 5-ta rocznica
[...]

A ja tego co to wymyślił żeby do samolotów wkładać takie gówno, którego odczytanie trwa  5lat i potrzeba sztabu ludzi, a i tak każdy coś innego w tych nagraniach słyszy.

Data: 2015-04-07 09:44:58
Autor: kogutek444
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 16:43:11 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:
> [...]

A ja tego co to wymyślił żeby do samolotów wkładać takie gówno, którego odczytanie trwa  5lat i potrzeba sztabu ludzi, a i tak każdy coś innego w tych nagraniach słyszy.

Ta skrzynka z magnetofonem na bank musiała spełniać jakieś międzynarodowe ustalenia. Dźwięk jaki nagrała był czysty jak chór chłopięcy. Ale nie puszczą i nie ujawnią co mówili bo tam chyba za dużo o czymś mówili.

Data: 2015-04-08 08:57:08
Autor: Patriota
Za 3 dni 5-ta rocznica
W dniu 2015-04-07 o 18:44, kogutek444@gmail.com pisze:
Ta skrzynka z magnetofonem na bank musiała spełniać jakieś międzynarodowe ustalenia. Dźwięk jaki nagrała był czysty jak chór chłopięcy. Ale nie puszczą i nie ujawnią co mówili bo tam chyba za dużo o czymś mówili.
Też tak myślę. W niedawnym wypadku lotniczym, w Syrii już po kilku dniach zainteresowani mogli usłyszeć nagrania z skrzynek w mediach. Ktoś tu  nas usiłuje za nos wodzić i robić w pospolitego głupka, bez krzty wiedzy rzeczywistej.

Data: 2015-04-08 19:10:29
Autor: Mark Woydak
Za 3 dni 5-ta rocznica

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mg2jfg$m1$3speranza.aioe.org...
[...]

Kolejny expierd od nagrań.

MW

Data: 2015-04-07 16:51:42
Autor: MarkWoydak
Za 3 dni 5-ta rocznica

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA47578DB03395budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wciskanie kitu. Nie masz pojęcia do czego służy próbkowanie.

MW

Data: 2015-04-07 15:54:03
Autor: Budzik
Za 3 dni 5-ta rocznica
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

[...]

Wyjasnij proszę...

Data: 2015-04-07 16:50:49
Autor: MarkWoydak
Za 3 dni 5-ta rocznica
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf2bcdd7-72bc-4785-80cf-b5b5edb7eb10googlegroups.com...
W kokpicie samolotu podawano alkohol? NOWE NAGRANIA Z TUPOLEWA
--

No i gdzie sa teraz te skunsy z PiS? Gdzie ta gnida u2, podszywacz pod mój nick, gdzie łajza "lord donald", gdzie "patriota" i inne świry pieprzące o "bombie barycznej" i innych wynalazkach rosyjskich szpiegów?

MW

Za 3 dni 5-ta rocznica