Za 50 lat dzisiajsze dzieci z genami PiSiorów będą bliżej prawdy

Data: 2017-04-12 08:23:46
Autor: boukun
Za 50 lat dzisiajsze dzieci z genami PiSiorów będą bliżej prawdy
- Tuż po tragedii myślałem, że to była katastrofa, wypadek. Teraz tej pewności nie mam. Nie chcę przesądzać, czy był zamach czy go nie było. Czekam na wyniki śledztwa - zdradził na antenie Telewizji WP Ryszard Czarnecki (PiS).

Hmm...
Jak mówi skoczek Richard Czarnecki, kiedyś, tuż po katastrofie był
przekonany, że to tragiczna katastrofa była, a z biegiem czasu ma mieszane
uczucia i w głowie mu się mąci... Może za 50 lat dzisiejsze dzieci, które
nie były świadkami tej żałosnej katastrofy i wariactwa szalonego prezydenta,
będą mieć wątpliwości, jak rżnie teraz głupa Richard Czarnecki... Za 50 lat
będziecie bliżej prawdy :)

boukun

Za 50 lat dzisiajsze dzieci z genami PiSiorów będą bliżej prawdy