Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie

Data: 2010-01-05 00:28:56
Autor: kogutek
Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie
Temat oklepany, ale ludziska, coraz gorzej mieści mi się to w pale.
Za 54 złocisze (350 CZK) przez miesiąc ważności winiety, dzień w dzień
dojeżdżam z Bohumina via Ostrava w okolice Olomuńca. Circa 120 km w jedną
stronę. Mimo zimy kusi mnie niedzielny wypad do Pragi, - oczywiście tą samą
autobaną.
Skromnie licząc, za te 350 koron zrobię w tym miesiącu (na luzie bo
służbowo) jakieś 5 - 6 tyś km. Jakby mi odbiło i napadła mnie chęć
nakręcania licznika zrobiłbym 2 razy tyle.
Tanio jak barszcz, to te pepiki pomykają autobaną, a nie poboczem :|

Nie odkrywam Ameryki, kotlet jest n razy odgrzewany: - za 54 PLNy to mogę
sobie 3 razy skoczyć z Krakowa do Katowic, tam i nazad, a jakże.

Max

Wiesz dlaczego tak jest? Bo tutaj bezmyślne bydło mieszka. Zawsze za nich myślał
pan albo sekretarz. Coraz niżej garb będą nosili a o swoje się nie upomną. Jak
był protest motocyklistów to cała reszta zmotoryzowanych powinna się do niego
przyłączyć. I zablokować na tyle na ile będzie potrzeba wszystkie płatne
autostrady. Z wyjątkiem tych co są zbudowane od początku do końca za prywatne
pieniądze i nie ma w nich żadnych gwarancji ani udziału skarbu państwa. Na
całkowicie prywatnej drodze właściciel może sobie ustawiać ceny jak chce. Bo
jest jego. Może chcieć tysiąc za kilometr. Wolno mu. Niech by się zrobił korek
na pół Polski. Im szybciej rząd by się ugiął tym szybciej drogi by były
odblokowane. Rządnie powinno być tylko jedno. Obniżenie opłat. 5 dych abonamentu
na miesiąc to dobra cena. Jeśli jednym się opłaca to i tutaj też by się
opłacało. Tylko bydło nigdy czegoś takiego nie zrobi. Bo bydło z natury jest
bezmyślne i docelowo zawsze przeznaczone do zarznięcia.  --

Data: 2010-01-05 07:49:43
Autor: Seba
Dnia Tue, 05 Jan 2010 00:28:56 +0100, kogutek napisał(a):

Jak był protest motocyklistów to cała reszta zmotoryzowanych powinna się do niego
przyłączyć. I zablokować na tyle na ile będzie potrzeba wszystkie płatne
autostrady.

Jak był protest motocyklistów to nawet na pmsie wylano na nich tonę jadu
i pomyj. Tak tam nasza rzeczywistość - ludzie u nas żyją nadal w
poprzednim systemie jeżeli chodzi o mentalność pn. "należymissięku..a" -
jedynie bezczelność i chamstwo wzrosło niewspółmiernie.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-01-06 16:56:42
Autor: kogutek
> [...]

poprzednim systemie jeżeli chodzi o mentalność pn. "należymissięku..a" -
jedynie bezczelność i chamstwo wzrosło niewspółmiernie.

Czytałem te żałosne wypociny nowobogackich. Tam gdzie kapitalizm był od zawsze
ludzie wiedzą że posiadanie pieniędzy jest stanem przejściowym. I że zawsze
istnieje duże prawdopodobieństwo ze się ich nie będzie miało. Tutaj jak ktoś
dostał z urzędu pracy pożyczkę na działalność i jeszcze jakiś kredyt. I kupił
sobie do tego samochód to myśli że tak będzie miał do końca życia. Dlatego nie
liczy się z biedniejszymi. --

Data: 2010-01-05 22:20:19
Autor: Max_P
Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie

"kogutek" <kogutek44@op.pl>

[...]

Nie wiem, czy którakolwiek budowana w Polsce autostrada jest całkowice prywatna. Nie wydaje mi się. Może tłuczeń, beton, asfalt, sprzęt i robocizna tak, ale tysiace hektarow gruntu na których ta autostrada leży?

Max

Data: 2010-01-05 22:33:20
Autor: cztery
[...]

Zgodnie z polskim prawem przez 30 lat jest to prywatny grunt.
Gdy dzierzawisz gdzies dzialke ona rowniez nie jest Twoja. Ale w okresie dzierzawy przysluguja Ci prawa tozsame z prawami wlasciciela tej dzialki.

Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie