Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie

Data: 2010-01-05 09:00:41
Autor: Marcin N
Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hhu3o4$cmt$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "Max_P" <Max_P@xxl.pl> napisał w wiadomości news:hhtflk$htg$1news.onet.pl...
Za 54 złocisze (350 CZK) przez miesiąc ważności winiety,

Przypomnę, że jak Marko Pol'lo chciał wprowadzać winiety,
to kombinowali bodajże coś koło 180 PLN / rok,
gdy wtedy w Czechach, przy tamtym kursie CZK wychodziło ~100 PLN.

Więc naród poczuł sie robiony w bambuko i pomysł upadł.
W nagrodę teraz zdzierają jeszcze więcej.

To ja przypomnę, że Pol chciał wprowadzić winiety na NIEISTNIEJĄCE autostrady.

Teraz istnieją. Nie można więc porównywać tematów.

Data: 2010-01-05 15:20:45
Autor: Marcin N

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hhv0u1$erf$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hhurj6$btm$1news.onet.pl...

To ja przypomnę, że Pol chciał wprowadzić winiety na NIEISTNIEJĄCE autostrady.

Odpowiednie odcinki A4, A2 i A1 już były.

Guzik prawda. A1 nie była nawet w budowie. Dokładnie pamiętam.
Pol chciał zebrać pieniądze na budowę autostrad.

Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie