Za 9 dni mam rozprawę o ubezwłasnowolnienie. Co mogę zrobić?

Data: 2021-02-03 15:33:23
Autor: ąćęłńóśźż
Za 9 dni mam rozprawę o ubezwłasnowolnienie. Co mogę zrobić?
Donald, Ty tutaj?

-- -- -
To jest dla mnie wielki dramat... Czy mogę je jakoś powstrzymać? W uzasadnieniu jest o mojej rzekomej chorobie - schizofrenii - oraz - to główna motywacja stojąca za pozwem - o substancjach psychoaktywnych. Uzasadnienie brzmi bardzo poważnie, ciężko - wygląda, że przegram... A jestem normalnym człowiekiem, udzielam się np. w internecie w swoich projektach informatycznych... Czy mogę coś zrobić?

Za 9 dni mam rozprawę o ubezwłasnowolnienie. Co mogę zrobić?