Za Armię Czerwoną!

Data: 2020-01-18 09:00:05
Autor: Wiesiaczek
Za Armię Czerwoną!
Tak właśnie popiłem wczoraj z Rosjanami i innym nacjami obecnymi na kolacji:)
Dodam, że Rosjanie śmieją się z nas, i patrzą z życzliwym politowaniem na Polskę.

Pies jebał różne IPN które piszą nową historię Polski.

To teraz zobaczcie jak Moskwa świętowała wyzwolenie warszawy a potem hejtujcie do oporu:)

https://pl.sputniknews.com/swiat/2020011711675168-moskwa-pokaz-fajerwerkow-z-okazji-75-rocznicy-wyzwolenia-warszawy/

--
Wiesiaczek (dziś z ?????????? ????? - Tatarstan- Rosja)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-01-18 08:25:38
Autor: Runt
Za Armię Czerwoną!
W dniu 2020-01-18 o 07:00, Wiesiaczek pisze:
Tak właśnie popiłem wczoraj z Rosjanami i innym nacjami obecnymi na kolacji:)
Dodam, że Rosjanie śmieją się z nas, i patrzą z życzliwym politowaniem na Polskę.

Nie tylko Rosjanie. Trudno mi odpowiadać niektórym Angolom (i nie tylko) dlaczego POlacy wybrali takich głupków do rządzenia krajem.

Pies jebał różne IPN które piszą nową historię Polski.

Prawdziwa jest tu: https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

https://www.youtube.com/watch?v=Jg6lX-Psvr4

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-19 13:59:59
Autor: Budzik
Za Armię Czerwoną!
Użytkownik Runt runtime@anakumena.po ...

[...]

Przy czym Angole tez wybieraja zaskakująco... ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2020-01-20 07:41:37
Autor: Runt
Za Armię Czerwoną!
W dniu 2020-01-19 o 14:59, Budzik pisze:
[...]

Chcesz powiezieć że ich aktualny premier to taka krzyżówka Putina z Trumpem? Cos  w tym jest. ;-)

Data: 2020-01-20 03:21:21
Autor: mrbluesky.pl
Za Armię Czerwoną!
Przy czym Angole tez wybieraja zaskakująco... ;-D

Chcesz powiezieć że ich aktualny premier to taka krzyżówka Putina z Trumpem? Cos  w tym jest. ;-) -- -
Jaka bryza taka fryza ;P

Data: 2020-01-20 19:34:16
Autor: Runt
Za Armię Czerwoną!
W dniu 2020-01-20 o 12:21, pajac mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Przy czym Angole tez wybieraja zaskakująco... ;-D

Chcesz powiezieć że ich aktualny premier to taka krzyżówka Putina z
Trumpem? Cos  w tym jest. ;-)
-- -
Jaka bryza taka fryza ;P

Sam to wymysliles czy podoficer prowadzący cie wspierał?

Data: 2020-01-20 16:34:55
Autor: mrbluesky.pl
Za Armię Czerwoną!
Sam to wymysliles czy podoficer prowadzący cie wspierał? -- -
Sam jestes sobie sterem zeglazem okretem czy tylko ci sie sni? ;P

Data: 2020-01-21 08:42:07
Autor: Runt
Za Armię Czerwoną!
W dniu 2020-01-21 o 01:34, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Sam to wymysliles czy podoficer prowadzący cie wspierał?
-- -
Sam jestes sobie sterem zeglazem okretem czy tylko ci sie sni? ;P

To 1-wsze. A ty? Korzystasz ze "wskazówek"?

Data: 2020-01-21 03:07:26
Autor: mrbluesky.pl
Za Armię Czerwoną!
Sam jestes sobie sterem zeglazem okretem czy tylko ci sie sni? ;P
To 1-wsze. A ty? Korzystasz ze "wskazówek"? -- -
Czyli snisz na jawie... ;P
Ja mam jak juz wiesz swojego doradce KOsmicznego POd Postaciom Ducha Sw :D

Data: 2020-01-21 15:04:08
Autor: Runt
Za Armię Czerwoną!
W dniu 2020-01-21 o 12:07, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Sam jestes sobie sterem zeglazem okretem czy tylko ci sie sni? ;P

To 1-wsze. A ty? Korzystasz ze "wskazówek"?
-- -
Czyli snisz na jawie... ;P

A ty?

Ja mam jak juz wiesz swojego doradce
KOsmicznego POd Postaciom Ducha Sw :D

To sobie miej.

No prosze, i kto tu robi z psp "małpiarnię"?

Ile wy macie lat leśne dziadki. Zachowujecie się jak pryszcze z podstawówki. Nie wstyd wam dziadki? Jutrom macie święto. Pochwalcie się przed wnukami jak się POPiSujecie na psp. Śmiało!

Data: 2020-01-22 02:54:07
Autor: mrbluesky.pl
Za Armię Czerwoną!
Sam jestes sobie sterem zeglazem okretem czy tylko ci sie sni? ;P
To 1-wsze. A ty? Korzystasz ze "wskazówek"? -- - Czyli snisz na jawie... ;P

A ty?
[...]

Ty lepiej rozwaz czy uznanie Boga za Jedynego Pewnego Opiekuna to "dziecinada" czy objaw realnej zyciowej dojrzalosci.
Bo mozesz wyjsc przy finiszu na glupca co to innych mial za takich
a sam zycie zmarnowal ufajac jedynie -na darmo- samemu sobie. :)

Data: 2020-01-20 16:40:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Za Armię Czerwoną!
W dniu sobota, 18 stycznia 2020 07:00:23 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
[...]

"Niech żyje nam Armia Czerwona
przez sojuszników dozbrojona"
I faktycznie, Rosja Sowiecka guzik by zrobiła, gdyby nie dostawy od Roosevelta.

Data: 2020-01-20 16:43:10
Autor: mrbluesky.pl
Za Armię Czerwoną!

"Niech żyje nam Armia Czerwona"
-- -
O! Nie spisz! ;)

Data: 2020-01-20 16:51:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Za Armię Czerwoną!
W dniu wtorek, 21 stycznia 2020 01:43:11 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
"Niech żyje nam Armia Czerwona"
-- -
O! Nie spisz! ;)

No nie... Tylko nie potraktuj mojego sarkazmu z poprzedniego posta dosłownie.
A w ogóle to papierkową robotę online w nocy miałem.

Data: 2020-01-20 17:16:41
Autor: mrbluesky.pl
Za Armię Czerwoną!
No nie... Tylko nie potraktuj mojego sarkazmu z poprzedniego posta dosłownie. A w ogóle to papierkową robotę online w nocy miałem
-- -
Dobradobranietlumaczsie ;)
A zesam robisz to samo...czyli zart za POwaznie znaczy ze trzeba isc spac a nie pracowac do nocy ;P

Za Armię Czerwoną!