Za Brexit ponosi winę Akcja Wyborcza Solidarność i wicepremier Leszek Balcerowicz?

Data: 2017-03-26 11:47:27
Autor: A. Filip
Za Brexit ponosi winę Akcja Wyborcza Solidarność i wicepremier Leszek Balcerowicz?
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/rostowski-przyczyna-brexitu-byl-naplyw-miliona-polakow/tg5rx24
Były wicepremier i minister finansów rządu PO Jacek Rostowski ocenił na
antenie TVN24, że przyczyną Brexitu ,,był napływ ponad miliona Polaków"
do Wielkiej Brytanii.

A napłynęli bo Koalicja Akcja Wyborcza Solidarność i Unia Wolności z
wicepremierem Leszkiem Balcerowiczem załatwiła w Polsce ponad 20%
bezrobocia które spadło do 10% tylko dzięki emigracji milionów Polaków
po "ekonomicznym kopie w dupę"?

Paręset tysięcy pewnie by wyemigrowało tak czy siak za _lepszą_ pracą.
Trzy miliony emigrantów zapewniła dopiero emigracją "za pracą KROPKA".

PO+PiS to pogrobowcy AWS.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Za Brexit ponosi winę Akcja Wyborcza Solidarność i wicepremier Leszek Balcerowicz?