Za PiSu żyło się lepiej

Data: 2011-10-04 11:21:14
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej
Taka jest prawda, za PiSu żyło się najlepiej. Benzyna była tania, cukier tani, wszytko było tanie. Renty szły w górę, zarobki w górę, bezrobocie mniejsze, becikowe i wiele innych socjalnych zabezpieczeń było za piSu...
Dopiero, jak żydomasoneria z PO dorwała się do władzy, chyba z nienawi¶ci do narodu polskiego wszystko zaczęło horendalnie drożeć... PO straszy nas tylko kryzysem, nie da się tego z niczym pogodzić...

boukun

Data: 2011-10-04 03:18:02
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 4 PaĽ, 11:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Taka jest prawda, za PiSu y o si najlepiej. Benzyna by a tania, cukier tani,
wszytko by o tanie. Renty sz y w g r , zarobki w g r , bezrobocie mniejsze,
becikowe i wiele innych socjalnych zabezpiecze by o za piSu...
Dopiero, jak ydomasoneria z PO dorwa a si do w adzy, chyba z nienawi ci do
narodu polskiego wszystko zacz o horendalnie dro e ... PO straszy nas tylko
kryzysem, nie da si tego z niczym pogodzi ...

boukun

gdyby dotrwali do dzisiaj to wszystko byloby na kartki - jak w perelu.
i tez retoryka podobna

Data: 2011-10-04 12:54:39
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:14b755b6-ceb9-4f68-a2df-b13f4dc623e5fx14g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Bzdura, za kryzes ¶wiatowy winni s± neoliberałowie i ich globalna antyludzka polityka, tudzież PO...

boukun

Data: 2011-10-04 06:41:00
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 4 PaĽ, 12:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:14b755b6-ceb9-4f68-a2df-b13f4dc623e5fx14g2000vbb.googlegroups.com...
On 4 Pa , 11:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]

i tez retoryka podobna
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Bzdura, za kryzes wiatowy winni s neolibera owie i ich globalna antyludzka
polityka, tudzie PO...

boukun

jadz na Kube, albo do Korei Polnocnej, albo blizej do ulubionej przez
ciebie Bialorusi.

Data: 2011-10-05 08:18:55
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:86944ac4-5d4f-4d1b-93c2-bdd25e631b96de2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

polityka, tudzie PO...

boukun

jadz na Kube, albo do Korei Polnocnej, albo blizej do ulubionej przez

Pierdolisz, jak mały Kaziu...
Żydiomasoneria to kurestwo, niszcz±ce zdrow± tkankę narodu polskiego...

boukun

Data: 2011-10-05 00:38:24
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 5 PaĽ, 08:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:86944ac4-5d4f-4d1b-93c2-bdd25e631b96de2g2000vbb.googlegroups.com...
On 4 Pa , 12:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]

> polityka, tudzie PO...

> boukun

jadz na Kube, albo do Korei Polnocnej, albo blizej do ulubionej przez

Pierdolisz, jak ma y Kaziu...
ydiomasoneria to kurestwo, niszcz ce zdrow tkank narodu polskiego...

boukun

a tak w ogole, to co chciales waznego powiedziec?

Data: 2011-10-05 09:46:49
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:96708800-bae8-43f7-a7eb-5d202cede759fx14g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

boukun

a tak w ogole, to co chciales waznego powiedziec?

Już nic...

boukun

Data: 2011-10-05 13:26:18
Autor: stevep
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia 05-10-2011 o 08:18:55 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

ciebie Bialorusi.

Pierdolisz, jak mały Kaziu...
Żydiomasoneria to kurestwo, niszcz±ce zdrow± tkankę narodu polskiego...

Ty to jete¶ raczej kretyńska niż zdrowa tkanka.

--
stevep

Data: 2011-10-04 14:38:13
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
gdyby dotrwali do dzisiaj to wszystko byloby na kartki - jak w perelu.
i tez retoryka podobna

najbardziej wkurzajace jest to, ze wlazi jakis taki nieuk jak ty na grupe i
pieprzy bezmyslne farmazony, bo tal go postkomusze masmedia zakodowaly.

Czlowieku, nie tak dawno na tej grupie podawalem informacje jak z zacofanego i zapyzialego Sigapuru, facet wlasnie o pogladach zblizobych, do
tych ktore ma Kaczynski i PiS - Lee Kuan Yew lider Pre-People's Action Party
(partia o programie  prawie identycznym jak PiS) - zrobil ze swojego kraju, potezne gospodarcze i militarne centrum. Lee Kuan Yew - jego  rzady w Republice  Singapuru - to prawie dyktatura, ale
oswiecona dyktatura, ktorej nadrzednym celem byl interes kraju i spoleczenstwa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Kuan_Yew

Takie sa obecnie efekty jego silnych i swiatluch rzadow :

http://www.google.com/search?q=Singapur&hl=en&biw=1920&bih=977&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=VBmLTq-iIan10gHx5cW7BA&ved=0CFQQsAQ

Data: 2011-10-04 07:57:17
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 4 PaĽ, 16:38, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Kuan_Yew

Takie sa obecnie efekty jego silnych i swiatluch rzadow :

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Singapur to jest panstwo-miasto, i ten fakt glownie warunkuje wysoki
stopien rozwoju. Warszawa tez jest gospodarczo dosc wysoko rozwinietym
regionem Polski! Wszystko jedno jak rzadzonym!

Data: 2011-10-04 14:59:28
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
[...]

tym bardziej cala Polska, powinna wiec wygladac tak jak Sigapur, bo ma wiekszy
potencjal i bardzo dobre geopolityczne polozenie w Europie.

Data: 2011-10-04 17:08:42
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:59:28 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Sk±d tacy durnie się biora!? Jeste¶ we władzach PiS? To by wszystko
tłumaczyło! Dominik

Data: 2011-10-04 17:02:28
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej

wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

[...]

Bredzisz dupku! Byłe¶ w Singapurze? Ja byłem. Wiesz co tam jest
najwazniejsze? PORZˇDEK. Nie spluniesz na ulicę, nie rzucisz peta, nie
będziesz żuć gumy, itd itp. Tysi±ce zakazów i nakazów. Za tak± zadymę jak w
Zielonej Górze spałowaliby pół miasta. Kiboli tam nie ma. Kary sa
odstraszaj±ce. Pracownicy maj± zapierdalać, a nie bawić się w zwi±zki
zawodowe na koszt państwa. Tak to wygl±da. Zamknij więc dziób domorosły
filozofie. Prezes PiS sie znalazł! W dupie był gówno widział ale do
powiedzenia ma najwięcej. Swoje m±dro¶ci wygłaszaj na forum takich samych
jak ty przygłupów.

Dominik

Data: 2011-10-04 15:08:41
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
 <dominikbardo@nonprofit.org> napisał(a):
> stopien rozwoju. Warszawa tez jest gospodarczo dosc wysoko rozwinietym
> regionem Polski! Wszystko jedno jak rzadzonym!

Bredzisz dupku!

zamknij sie sowiecka sabako !

Data: 2011-10-04 17:12:59
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 15:08:41 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Jeste¶ durniem. Prezentujesz na tym forum tzw. chłopski rozum. Swoj±
niewiedzę nadrabiasz bredniami wyssanymi z palca. Dominik

Data: 2011-10-05 13:31:01
Autor: stevep
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia 04-10-2011 o 17:08:41  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

> stopien rozwoju. Warszawa tez jest gospodarczo dosc wysoko rozwinietym
> regionem Polski! Wszystko jedno jak rzadzonym!

Halte PiS durniu.

--
stevep

Data: 2011-10-04 14:42:44
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej

Tutaj wiecej o Republice Singapuru. Warto zwrocic uwage na podtemat Military
i zobaczyc jak wyglada i jak jest uzbrojona ich armia:

  http://en.wikipedia.org/wiki/Singapore

Data: 2011-10-04 07:58:57
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 4 PaĽ, 16:42, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Chinczycy lub Hindusi jak beda chcieli to ich rozdepcza przez nieuwage

Data: 2011-10-04 14:57:57
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
Przypomne jeszcze, ze Lee Kuan Yew - przede wszystkim pozamykal wszytkich
komuchow do pierdla !

Data: 2011-10-04 17:07:37
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:57:57 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

Przypomne jeszcze, ze Lee Kuan Yew - przede wszystkim pozamykal wszytkich
komuchow do pierdla !

Przypomnij jeszcze durniu kto wg niego był komuchem.

Dominik

Data: 2011-10-04 15:09:20
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
> [...]

> komuchow do pierdla !

Przypomnij jeszcze durniu kto wg niego był komuchem.

 a morde chcesz, kacapie?

Data: 2011-10-04 17:14:37
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 15:09:20 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Chcę! No mały gnojku, chcesz się sprawdzić? To zapraszam w niedzilę do
Sosnowca. Jeżli nie masz na bilet to wyslę po ciebie auto. Przywioz± cię i
odwioz±. Tylko weĽ gacie na zmianę durnowaty zadziolu!

Dominik

Data: 2011-10-05 13:29:46
Autor: stevep
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia 04-10-2011 o 17:09:20  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

> komuchow do pierdla !

Przypomnij jeszcze durniu kto wg niego był komuchem.

Mordo ty moja.  ;)

--
stevep

Data: 2011-10-04 17:05:15
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:38:13 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Najgorzej jest to, że taki przygłup jak ty wypowiada sie na temat
gospodarki Singapuru nie maj±c o niej bladego pojęcia. Singapur zapyciały?
Ty głupi idioto! ¦lepia wypadłby ci gdyby¶ zobaczył jak tam zyj± ludzie.
Nie pieprz o partiach w Singapurze bo tam rz±dz± klany. Zamnij więc dziub
domorosły idioto.

Dominik

Data: 2011-10-04 22:37:22
Autor: jadrys
Za PiSu żyło się lepiej
W dniu 2011-10-04 11:21, boukun pisze:
[...]
Dopiero, jak żydomasoneria z PO dorwała się do władzy, chyba z nienawiści do narodu polskiego wszystko zaczęło horendalnie drożeć... PO straszy nas tylko kryzysem, nie da się tego z niczym pogodzić...

boukun

No fakt, jeszcze gdy dodamy do tego próby uzdrowienia i postawienia na nogi resortu sprawiedliwości przez Ziobrę i działania M. Kamińskiego w walce z korupcja to ten rząd wręcz błyszczy na tle obecnego..

Data: 2011-10-05 08:17:53
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6fqo3$4uc$1news.onet.pl...
[...]

To to było nawet najgorsze za PiSu, te represje całego narodu, ta hucpa medialna pod prymitywną publiczkę, totalna inwigilacja całego polskiego społeczeństwa... chcieli się wszystkim przypodobać i jednocześnie we wszystkich widzieli wroga...

boukun

Data: 2011-10-05 19:47:23
Autor: jadrys
Za PiSu żyło się lepiej
W dniu 2011-10-05 08:17, boukun pisze:

[...]

Daj spokĂłj, jakie represje caĹ‚ego narodu? Uczciwy czĹ‚owiek nie miaĹ‚ siÄ™ czego bać. Mariusz KamiĹ„ski robiĹ‚ dobrÄ… robotÄ™ i tyle. KaczyĹ„skiemu naleĹĽÄ… siÄ™ brawa ĹĽe zdoĹ‚aĹ‚ zebrać ministrĂłw ktĂłrym naprawdÄ™ zaleĹĽaĹ‚o na modernizacji na lepsze  kraju. Lepper, KamiĹ„ski, Giertych czy Ziobro, to byli wĹ‚aĹ›ciwi ludzie na wĹ‚aĹ›ciwym miejscu. Natomiast jego wybryki  knucie przeciw i prĂłby oczerniania  rdzennie polskich partii i ich liderĂłw na zlecenie ukĹ‚adu caĹ‚kowicie dyskwalifikuje go w moich oczach jako kogoĹ› na kogo mĂłgĹ‚bym gĹ‚osować.

Data: 2011-10-05 21:03:30
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6i569$ic$1news.onet.pl...
[...]

Ty się musisz sam zastanowić, czego ty od życia chesz? Jeśli twierdzisz, że robił dobrą robotę, to dlaczego z drugiej strony uważasz, że się nie nadaje do rządzenia? To było chore i nie wciskaj mi cienmnoty, inwigilowali i prześladowali wszystkich i wszystkim się chcieli przypodobać, a przy tym nikomu... Juz ja wiem, za co mi zrobili proces..., i jak zniszczyli Samoobronę i LPR...

boukun

Data: 2011-10-06 08:24:22
Autor: jadrys
Za PiSu żyło się lepiej
W dniu 2011-10-05 21:03, boukun pisze:

[...]

Chcę widzieć przy władzy ludzi uczciwych, takich pokroju p. Ikonowicza, to jest moje marzenie wyborcze. Gotów byłbym oddać swój głos także na M. Kamińskiego, gdyby nie stał nad nim reprezentant układu okrągłostołowego - Jarosław K.
Jeżeli znasz przypadki inwigilacji osób prywatnych przez CBA kierowane przez M. Kamińskiego, to je przedstaw. Jeżeli sa takowe to jest to naganne..
A inwigilacja srodowisk korupcjogennych zasługuje na medal.
O ile sobie dobrze przypominam to w twoim przypadku chodziło o nielegalność oprogramowania? O piracki system Window$ XP i Office? Tu akurat nie możesz mieć o to do nich pretensji.

Data: 2011-10-06 09:46:36
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6jhgm$2ci$1news.onet.pl...
[...]

AleĹĽ mam. Jak moĹĽna  na Microsofcie chcieć reĹĽimowi siÄ™ wzbogacić? Microsoft nie miaĹ‚ do mnie ĹĽadnych pretensji, reĹĽim szuka gĹ‚upich i wymyĹ›la przepisy z sufitu wziÄ™te, ĹĽeby tylko narĂłd okraść na kaĹĽdym kroku...
I nie chodziło w moim przypadku o jakieś tam oprogramowanie nielegalne, to było zrobione na dokładkę... Zostałem oczyszczony z absurdalnych zarzutów... Mnie PiS prześladował za to, że piszę na tej właśnie grupie dyskusyjnej..., m. in. o nieuczciwości PiS, tak, jak Tusk zamknął Starucha, za to, że nazwał go matołem...

boukun

Data: 2011-10-06 04:28:03
Autor: stevep
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia 05-10-2011 o 19:47:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-10-05 08:17, boukun pisze:

No fakt, jeszcze gdy dodamy do tego próby uzdrowienia i postawienia na  nogi resortu sprawiedliwo¶ci przez Ziobrę i działania M. Kamińskiego w  walce z korupcja to ten rz±d wręcz błyszczy na tle obecnego..

To to było nawet najgorsze za PiSu, te represje całego narodu, ta hucpa  medialna pod prymitywn± publiczkę, totalna inwigilacja całego polskiego  społeczeństwa... chcieli się wszystkim przypodobać i jednocze¶nie we  wszystkich widzieli wroga...

boukun

Daj spokój, jakie represje całego narodu? Uczciwy człowiek nie miał się  czego bać. Mariusz Kamiński robił dobr± robotę i tyle. Kaczyńskiemu  należ± się brawa że zdołał zebrać ministrów którym naprawdę zależało na  modernizacji na lepsze  kraju. Lepper, Kamiński, Giertych czy Ziobro, to  byli wła¶ciwi ludzie na wła¶ciwym miejscu. Natomiast jego wybryki   knucie przeciw i próby oczerniania  rdzennie polskich partii i ich  liderów na zlecenie układu całkowicie dyskwalifikuje go w moich oczach  jako kogo¶ na kogo mógłbym głosować.

Ale daleko posunięty debilizm.

--
stevep

Data: 2011-10-05 13:28:49
Autor: stevep
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia 04-10-2011 o 22:37:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Błyszczy idiotyzmem.

--
stevep

Data: 2011-10-05 23:39:21
Autor: Sonn
Za PiSu żyło się lepiej
[...]

A najlepiej żyło się za komuny, co?

--
Sonn

Data: 2011-10-06 09:48:34
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "Sonn" <lacrimosa321@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6iiq8$lei$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedzmy, że wiem, co insynuujesz przez słowo "za komuny"... Tak, a już całkiem najlepiej w latach od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, gdzie Polacy mieli jedyny raz w swojej historii względn± wolno¶ć...

boukun

Za PiSu żyło się lepiej