Za PiSu żyło się lepiej

Data: 2011-10-04 03:18:02
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 4 Paź, 11:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Taka jest prawda, za PiSu y o si najlepiej. Benzyna by a tania, cukier tani,
wszytko by o tanie. Renty sz y w g r , zarobki w g r , bezrobocie mniejsze,
becikowe i wiele innych socjalnych zabezpiecze by o za piSu...
Dopiero, jak ydomasoneria z PO dorwa a si do w adzy, chyba z nienawi ci do
narodu polskiego wszystko zacz o horendalnie dro e ... PO straszy nas tylko
kryzysem, nie da si tego z niczym pogodzi ...

boukun

gdyby dotrwali do dzisiaj to wszystko byloby na kartki - jak w perelu.
i tez retoryka podobna

Data: 2011-10-04 12:54:39
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:14b755b6-ceb9-4f68-a2df-b13f4dc623e5fx14g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Bzdura, za kryzes światowy winni są neoliberałowie i ich globalna antyludzka polityka, tudzież PO...

boukun

Data: 2011-10-04 06:41:00
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 4 Paź, 12:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:14b755b6-ceb9-4f68-a2df-b13f4dc623e5fx14g2000vbb.googlegroups.com...
On 4 Pa , 11:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]

i tez retoryka podobna
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Bzdura, za kryzes wiatowy winni s neolibera owie i ich globalna antyludzka
polityka, tudzie PO...

boukun

jadz na Kube, albo do Korei Polnocnej, albo blizej do ulubionej przez
ciebie Bialorusi.

Data: 2011-10-05 08:18:55
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:86944ac4-5d4f-4d1b-93c2-bdd25e631b96de2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

polityka, tudzie PO...

boukun

jadz na Kube, albo do Korei Polnocnej, albo blizej do ulubionej przez

Pierdolisz, jak mały Kaziu...
Żydiomasoneria to kurestwo, niszczące zdrową tkankę narodu polskiego...

boukun

Data: 2011-10-05 00:38:24
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 5 Paź, 08:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:86944ac4-5d4f-4d1b-93c2-bdd25e631b96de2g2000vbb.googlegroups.com...
On 4 Pa , 12:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> [...]

> polityka, tudzie PO...

> boukun

jadz na Kube, albo do Korei Polnocnej, albo blizej do ulubionej przez

Pierdolisz, jak ma y Kaziu...
ydiomasoneria to kurestwo, niszcz ce zdrow tkank narodu polskiego...

boukun

a tak w ogole, to co chciales waznego powiedziec?

Data: 2011-10-05 09:46:49
Autor: boukun
Za PiSu żyło się lepiej

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:96708800-bae8-43f7-a7eb-5d202cede759fx14g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

boukun

a tak w ogole, to co chciales waznego powiedziec?

Już nic...

boukun

Data: 2011-10-05 13:26:18
Autor: stevep
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia 05-10-2011 o 08:18:55 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

ciebie Bialorusi.

Pierdolisz, jak mały Kaziu...
Żydiomasoneria to kurestwo, niszczące zdrową tkankę narodu polskiego...

Ty to jeteś raczej kretyńska niż zdrowa tkanka.

--
stevep

Data: 2011-10-04 14:38:13
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
gdyby dotrwali do dzisiaj to wszystko byloby na kartki - jak w perelu.
i tez retoryka podobna

najbardziej wkurzajace jest to, ze wlazi jakis taki nieuk jak ty na grupe i
pieprzy bezmyslne farmazony, bo tal go postkomusze masmedia zakodowaly.

Czlowieku, nie tak dawno na tej grupie podawalem informacje jak z zacofanego i zapyzialego Sigapuru, facet wlasnie o pogladach zblizobych, do
tych ktore ma Kaczynski i PiS - Lee Kuan Yew lider Pre-People's Action Party
(partia o programie  prawie identycznym jak PiS) - zrobil ze swojego kraju, potezne gospodarcze i militarne centrum. Lee Kuan Yew - jego  rzady w Republice  Singapuru - to prawie dyktatura, ale
oswiecona dyktatura, ktorej nadrzednym celem byl interes kraju i spoleczenstwa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Kuan_Yew

Takie sa obecnie efekty jego silnych i swiatluch rzadow :

http://www.google.com/search?q=Singapur&hl=en&biw=1920&bih=977&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=VBmLTq-iIan10gHx5cW7BA&ved=0CFQQsAQ

Data: 2011-10-04 07:57:17
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 4 Paź, 16:38, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Kuan_Yew

Takie sa obecnie efekty jego silnych i swiatluch rzadow :

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Singapur to jest panstwo-miasto, i ten fakt glownie warunkuje wysoki
stopien rozwoju. Warszawa tez jest gospodarczo dosc wysoko rozwinietym
regionem Polski! Wszystko jedno jak rzadzonym!

Data: 2011-10-04 14:59:28
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
[...]

tym bardziej cala Polska, powinna wiec wygladac tak jak Sigapur, bo ma wiekszy
potencjal i bardzo dobre geopolityczne polozenie w Europie.

Data: 2011-10-04 17:08:42
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:59:28 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Skąd tacy durnie się biora!? Jesteś we władzach PiS? To by wszystko
tłumaczyło! Dominik

Data: 2011-10-04 17:02:28
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej

wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

[...]

Bredzisz dupku! Byłeś w Singapurze? Ja byłem. Wiesz co tam jest
najwazniejsze? PORZĄDEK. Nie spluniesz na ulicę, nie rzucisz peta, nie
będziesz żuć gumy, itd itp. Tysiące zakazów i nakazów. Za taką zadymę jak w
Zielonej Górze spałowaliby pół miasta. Kiboli tam nie ma. Kary sa
odstraszające. Pracownicy mają zapierdalać, a nie bawić się w związki
zawodowe na koszt państwa. Tak to wygląda. Zamknij więc dziób domorosły
filozofie. Prezes PiS sie znalazł! W dupie był gówno widział ale do
powiedzenia ma najwięcej. Swoje mądrości wygłaszaj na forum takich samych
jak ty przygłupów.

Dominik

Data: 2011-10-04 15:08:41
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
 <dominikbardo@nonprofit.org> napisał(a):
> stopien rozwoju. Warszawa tez jest gospodarczo dosc wysoko rozwinietym
> regionem Polski! Wszystko jedno jak rzadzonym!

Bredzisz dupku!

zamknij sie sowiecka sabako !

Data: 2011-10-04 17:12:59
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 15:08:41 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Jesteś durniem. Prezentujesz na tym forum tzw. chłopski rozum. Swoją
niewiedzę nadrabiasz bredniami wyssanymi z palca. Dominik

Data: 2011-10-05 13:31:01
Autor: stevep
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia 04-10-2011 o 17:08:41  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

> stopien rozwoju. Warszawa tez jest gospodarczo dosc wysoko rozwinietym
> regionem Polski! Wszystko jedno jak rzadzonym!

Halte PiS durniu.

--
stevep

Data: 2011-10-04 14:42:44
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej

Tutaj wiecej o Republice Singapuru. Warto zwrocic uwage na podtemat Military
i zobaczyc jak wyglada i jak jest uzbrojona ich armia:

  http://en.wikipedia.org/wiki/Singapore

Data: 2011-10-04 07:58:57
Autor: J-23
Za PiSu żyło się lepiej
On 4 Paź, 16:42, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Chinczycy lub Hindusi jak beda chcieli to ich rozdepcza przez nieuwage

Data: 2011-10-04 14:57:57
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
Przypomne jeszcze, ze Lee Kuan Yew - przede wszystkim pozamykal wszytkich
komuchow do pierdla !

Data: 2011-10-04 17:07:37
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:57:57 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

Przypomne jeszcze, ze Lee Kuan Yew - przede wszystkim pozamykal wszytkich
komuchow do pierdla !

Przypomnij jeszcze durniu kto wg niego był komuchem.

Dominik

Data: 2011-10-04 15:09:20
Autor: obserwator
Za PiSu żyło się lepiej
> [...]

> komuchow do pierdla !

Przypomnij jeszcze durniu kto wg niego był komuchem.

 a morde chcesz, kacapie?

Data: 2011-10-04 17:14:37
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 15:09:20 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Chcę! No mały gnojku, chcesz się sprawdzić? To zapraszam w niedzilę do
Sosnowca. Jeżli nie masz na bilet to wyslę po ciebie auto. Przywiozą cię i
odwiozą. Tylko weź gacie na zmianę durnowaty zadziolu!

Dominik

Data: 2011-10-05 13:29:46
Autor: stevep
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia 04-10-2011 o 17:09:20  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

> komuchow do pierdla !

Przypomnij jeszcze durniu kto wg niego był komuchem.

Mordo ty moja.  ;)

--
stevep

Data: 2011-10-04 17:05:15
Autor: .
Za PiSu żyło się lepiej
Dnia Tue, 4 Oct 2011 14:38:13 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Najgorzej jest to, że taki przygłup jak ty wypowiada sie na temat
gospodarki Singapuru nie mając o niej bladego pojęcia. Singapur zapyciały?
Ty głupi idioto! Ślepia wypadłby ci gdybyś zobaczył jak tam zyją ludzie.
Nie pieprz o partiach w Singapurze bo tam rządzą klany. Zamnij więc dziub
domorosły idioto.

Dominik

Za PiSu żyło się lepiej