Za Tuska to same katastrofy ! ;)

Data: 2010-11-30 17:01:26
Autor: jadrys
Za Tuska to same katastrofy ! ;)
W dniu 2010-11-30 16:39, Neko pisze:
Stracilismy Prezydenta i filar polskosci

A co było tym filarem polskości?

Data: 2010-11-30 17:06:08
Autor: Neko
Za Tuska to same katastrofy ! ;)
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

A co było tym filarem polskości?

No jak to co? Gierek, Jaruzelski i Urban!

Data: 2010-11-30 16:14:49
Autor: obserwator
Za Tuska to same katastrofy ! ;)
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

> A co było tym filarem polskości?

No jak to co? Gierek, Jaruzelski i Urban!

nie rob sobie jaj - bo ten facet i nie tylko on na tej grupie, chyba tak
naprawde mysli. Trzeba poziom dostosowac do sredniej.

Data: 2010-11-30 17:11:24
Autor: jadrys
Za Tuska to same katastrofy ! ;)
W dniu 2010-11-30 17:06, Neko pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

A co było tym filarem polskości?

No jak to co? Gierek, Jaruzelski i Urban!

Niezmiernie cieszy mnie ze w końcu zacząłeś dostrzegać kto był lub jest prawdziwym polskim patriotą.

Data: 2010-11-30 17:18:55
Autor: Neko
Za Tuska to same katastrofy ! ;)
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Niezmiernie cieszy mnie ze w końcu zacząłeś dostrzegać kto był lub jest prawdziwym polskim patriotą.

Zapomnialem dodac jeszcze: Lenin i Mao.

PRZEPRASZAM!

Data: 2010-11-30 18:16:25
Autor: jadrys
Za Tuska to same katastrofy ! ;)
W dniu 2010-11-30 17:18, Neko pisze:
[...]

Nie musisz przepraszać. A tak nawiasem mówiąc co my mieliśmy za korzyść z patriotyzmu Mao? Chyba tylko to że wtedy nie zarzucali nas tandetą, jak teraz. Np. czajnikami które nie gwiżdżą.

Za Tuska to same katastrofy ! ;)