Za Żyda Amerykanin

Data: 2012-07-14 07:33:07
Autor: boukun
Za Żyda Amerykanin
Dlaczego ambasador USA Lee Feinstein został odwołany?

Mnożą się spekulacje na temat przyczyn zmiany na stanowisku amerykańskiego ambasadora w Polsce. Izraelski dziennik "Haaretz" twierdzi, że jedną z przyczyn odwołania Lee Feinsteina był fakt, iż za bardzo zaangażował się w sprawę odzyskiwania żydowskiego mienia w Polsce. Z kolei w źródłach dyplomatycznych krąży informacja, iż jednym z powodów mogła być sprawa wystąpienia Obamy, w którym wspomniał o "polskich obozach śmierci".

Decyzja o zmianie na stanowisku ambasadora zaskoczyła wielu polskich polityków i komentatorów.

"Następcą Feinsteina - doświadczony dyplomata"

W środę po południu Biały Dom poinformował, że nowym ambasadorem ma zostać Stephen D. Mull, doświadczony dyplomata, który dwukrotnie już pracował w ambasadzie w Warszawie i był ambasadorem na Litwie. https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!newtopic/pl.soc.polityka

Hmm, jakiś wyjątek w dyplomacji światowej, gdzie standardowo wszystkie kraje reprezentują Żydzi...

Data: 2012-07-14 12:00:26
Autor: Marek
Za Żyda Amerykanin

Decyzja o zmianie na stanowisku ambasadora zaskoczyła wielu polskich polityków i komentatorów.

Polscy politycy i dyplomaci traca orientacje, kiedy brakuje im Zyda,
ktory bedzie im mowil, jakie decyzja maja podejmowac.

Data: 2012-07-14 12:05:40
Autor: boukun
Za Żyda Amerykanin
W dniu sobota, 14 lipca 2012 21:00:26 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> Decyzja o zmianie na stanowisku ambasadora zaskoczyła wielu polskich polityków i komentatorów.

Polscy politycy i dyplomaci traca orientacje, kiedy brakuje im Zyda,
ktory bedzie im mowil, jakie decyzja maja podejmowac.

Mają dosyć doradców u Bronka w pałacu..., cały żydowski sztab....

boukun

Data: 2012-07-14 20:25:00
Autor: Obserevatore
Za Żyda Amerykanin
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal

Polscy politycy i dyplomaci traca orientacje, kiedy brakuje im Zyda,
ktory bedzie im mowil, jakie decyzja maja podejmowac.

***********************************

takiego jak Merkel lub Putin?

Data: 2012-07-14 21:29:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Za Żyda Amerykanin

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:08847d6a-3067-4fe8-aefd-a4da614a5b053g2000vbx.googlegroups.com...

Decyzja o zmianie na stanowisku ambasadora zaskoczyła wielu polskich polityków i komentatorów.

Polscy politycy i dyplomaci traca orientacje, kiedy brakuje im Zyda,
ktory bedzie im mowil, jakie decyzja maja podejmowac.

Chyba Polaka, bo przecież twierdzisz, że wszyscy są Żydami? :)

Data: 2012-07-14 12:49:55
Autor: Marek
Za Żyda Amerykanin

=======================================>
Chyba Polaka, bo przecież twierdzisz, że wszyscy są Żydami? :)

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Ja tak nie twierdze... ja widze roznice.

Data: 2012-07-14 20:26:56
Autor: Observatore
Za Żyda Amerykanin
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Polscy politycy i dyplomaci traca orientacje, kiedy brakuje im Zyda,
ktory bedzie im mowil, jakie decyzja maja podejmowac.

Chyba Polaka, bo przecież twierdzisz, że wszyscy są Żydami? :)

..i koniecznie powinien byc taki *Polak* jak bekon:) --

Za Żyda Amerykanin