Za alimenty prawo jazdy?

Data: 2011-02-09 14:07:00
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?
Nawet nie wiedzia³em, ¿e za niep³acenie alimentów zabieraj± prawo jazdy... I ten ponoæ Trybuna³ Konstytucyjny uznaje to bezprawie w pewnym sensie za zasadne...

Co za kurestwo...

boukun

Data: 2011-02-09 15:26:14
Autor: Rysio
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-09 14:07, boukun pisze:
[...]

Bo to Polska wlasnie.

Data: 2011-02-09 10:05:28
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/9/2011 8:26 AM, Rysio wrote:
[...]

nie polska tylko ameryka, bo to wlasnie od nich skopiowano bezmyslnie pomysl.

Data: 2011-02-09 15:32:39
Autor: pamana
Za alimenty prawo jazdy?

Nawet nie wiedzia³em, ¿e za niep³acenie alimentów zabieraj± prawo
jazdy... I ten ponoæ Trybuna³ Konstytucyjny uznaje to bezprawie w pewnym
sensie za zasadne...

i tylko to cie oburza ?a niep³acenie na wlasne dzieci to luzik tak ?
p.

Data: 2011-02-09 15:44:35
Autor: Rysio
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-09 15:32, pamana pisze:

[...]

Nieudacznikom z rzadzu widac ³atwiej ograbic czlowieka niz dac mu prace, ale to polska wlasnie. Zamiast wydawac kase na osreane F16 ze zlomowiska lepiej dac dzieciom chleb a rodzicom prace.

Zyjemy w kraju w ktorym jest 90% niewolnikow i 10% cwaniakow i zlodzieji.

Data: 2011-02-09 10:06:54
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/9/2011 8:44 AM, Rysio wrote:
[...]

dawanie czegokolwiek komukolwiek to dopiero patologia.
najlepiej by bylo jakby rzad sie do niczego nie wtraca³.
Wtedy bedzie najlepiej.

Data: 2011-02-09 15:58:38
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iiu98h$2v2$1news.onet.pl...
[...]

Albo wydawaæ miliardy na napa¶æ zbrojn± na Afganistan...

boukun

Data: 2011-02-11 08:44:21
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iiu98h$2v2$1@news.onet.pl...

Nieudacznikom z rzadzu widac ³atwiej ograbic czlowieka niz dac mu prace,

trzeba by³o nie walczyæ z komun±, tam mia³e¶ obowi±zek pracy, w zgni³ym kapitalizmie masz przywilej pracy

Data: 2011-02-11 11:45:56
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij2pci$ffs$1news.task.gda.pl...

[...]

Tam mog³e¶ zawsze co¶ sobie wywalczyæ, a dzisiaj nie ma kto ludzi wyprowadziæ na ulicê. KORniki dorwali siê na plecach polskich robotników do w³adzy i ju¿ maj± wszystko o co walczyli...

boukun

Data: 2011-02-11 14:12:59
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ij34gb$1d9$1@mx1.internetia.pl...

Tam mog³e¶ zawsze co¶ sobie wywalczyæ, a dzisiaj nie ma kto ludzi wyprowadziæ na ulicê.

teraz tez mozesz sobie cos wywalczyc, tylko ze tak jak i wtedy musisz byc tym co prowadzi, a nie prowadzona masa, ba, teraz masz o wiele prosciej, nie musisz prowadzic masy, wystarczy ze poprowadzisz samego siebie

Data: 2011-02-11 20:30:38
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij3ckn$nld$1news.task.gda.pl...

[...]

Dok³adnie sprzed stanu wojennego wszyscy reformowali¶my Polskê i
ujawniali¶my wszelkie przekrety w³adzy. Pamiêtam dok³adnie ca³y tunel Dworaca
G³ównego oblepiony ulotkami Tymczasowej Komisji Koordynacyjnej NSZZ
Solidarno¶æ, gdzie godzinami w os³upieniu czyta³em przekrêty i afery
nag³a¶niane przez poszczególne komórki dzia³aczy Solidarno¶ci. Na rynku nagle
zaczê³y sie ukazywaæ towary najwy¿szej jako¶ci i technologicznie, o jakich siê
wcze¶niej Polakom nie ¶ni³o... I dlatego Geremek zainspirowa³ wprowadzenie stanu
wojennego, bo re¿imowi wyrywa³a siê w³adza spod kontroli...

Teraz w³adza te¿ wysy³a co gdzie chce, polskie wojska do Afganistanu i
marnotrawi miliardy naszych podatków..., a my nawet nie mamy na to ¿adnego
wp³ywu...

Musimy te¿ tak jak Egipcjanie obaliæ system. Musimy tez wyj¶æ na ulicê i obaliæ system w Polsce, ale u w³adzy nie powinien
pozostaæ nikt, kto od 1989 roku miesza³ we polityce i mia³ cokolwiek wspólnego z
uk³adem okr±g³ego sto³u...

Naród powinien siê zjednoczyæ i sam od nowa zorganizowaæ. Polska powinna wróciæ
do stanu sprzed stanu wojennego...

boukun

Data: 2011-02-12 01:51:21
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin boukun
Polska powinna wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

Od dawna tak masz?

Data: 2011-02-12 19:26:08
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d55e799$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
begin boukun

Polska powinna wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

Od dawna tak masz?

Żebyś cokolwiek rozumiał z tego, co się wokół ciebie dzieje...?

boukun

Data: 2011-02-13 02:19:04
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin boukun
Polska powinna wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

Od dawna tak masz?

Żebyś cokolwiek rozumiał z tego, co się wokół ciebie dzieje...?

Jaki jest zwiÄ…zek Twojej odpowiedzi z moim pytaniem?

Data: 2011-02-13 16:15:28
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d573f98$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Myśl, intensywnie myśl...
Co rozumiesz z sytuacji krótko przed stanem wojennym? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że stan wojenny został wprowadzony z inspiracj Geremka, by im się żyło zawsze lepiej jak Polakom?

boukun

Data: 2011-02-09 15:57:50
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "pamana" <brak@adresu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iiu8og$pcn$1news.dialog.net.pl...

[...]

Ale co daj± represje ojca (my¶lê, ¿e matce niep³ac±cej te¿ zabieraj± pj)? Przeciez to w konsekwencji jeszcze bardziej zuba¿a rodzica i zabiera mu niekiedy mo¿liwo¶æ np. zarobkowania...

boukun

Data: 2011-02-09 10:09:31
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/9/2011 8:57 AM, boukun wrote:

[...]

do komornika tez masz pretensje?
duzo bylo czasu na rozwiazanie sprawy zanim siega sie po drastyczne rozwiazania typu komornik czy zabierania prawa jazdy. zabierania prawka w przypadku polski czy Europy to w oogle pomysl do d.., ale kto by sie tym przejmowal. Kupe pomyslow skopiowano z ameryki totalnie bez pomyslunku, ktore tam funkcjonowaly w zupelnie innych warunkach i mialy sens.

Data: 2011-02-09 16:25:28
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin witek
[...]

Jeśli ktoś ma dług i nie chce go spłacać to posyła się komornika, żeby odzyskał pieniądze, jeśli jest z czego. Prawo jazdy nie ma natomiast żadnego związku z zobowiązaniami finansowymi. Idąc tym tokiem myślenia ("uprzykrzymy mu życie, to może zapłaci") "można by" też na przykład dłużnikowi wybić okna albo podrzucić płonący stolec na wycieraczkę.

Data: 2011-02-09 22:47:03
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-09 17:25, to pisze:

żadnego związku z zobowiązaniami finansowymi. Idąc tym tokiem myślenia
("uprzykrzymy mu życie, to może zapłaci") "można by" też na przykład
dłużnikowi wybić okna albo podrzucić płonący stolec na wycieraczkę.

Wiem z doświadczenia, że dużo skuteczniej działa podrzucenie dłużnikowi pod samochód płonącej butelki z benzyną i zadzwonienie do niego, żeby sobie zerknął na swoje auto. Naprawdę pomaga!

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-09 22:28:53
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin Maruda
Wiem z doświadczenia, że dużo skuteczniej działa podrzucenie dłużnikowi
pod samochód płonącej butelki z benzyną i zadzwonienie do niego, żeby
sobie zerknÄ…Å‚ na swoje auto. NaprawdÄ™ pomaga!

GratulujÄ™!

Data: 2011-02-10 06:33:08
Autor: Marek Dyjor
Za alimenty prawo jazdy?
Maruda wrote:
[...]

wycieraczkÄ™.

Wiem z doświadczenia, że dużo skuteczniej działa podrzucenie
dłużnikowi pod samochód płonącej butelki z benzyną i zadzwonienie do
niego, żeby sobie zerknął na swoje auto. Naprawdę pomaga!

że też teraz w pierdlu internet osadzeni mają...

Data: 2011-02-09 21:53:50
Autor: Zygmunt Dariusz
Za alimenty prawo jazdy?
On Feb 10, 12:33 am, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
Maruda wrote:

> Wiem z do¶wiadczenia, ¿e du¿o skuteczniej dzia³a podrzucenie
> d³u¿nikowi pod samochód p³on±cej butelki z benzyn± i zadzwonienie do
> niego, ¿eby sobie zerkn±³ na swoje auto. Naprawdê pomaga!

¿e te¿ teraz w pierdlu internet osadzeni maj±...

"w sumie to wypadki chodz± po ludziach, dom mo¿e sie zapaliæ, mog± go
bandyci
okra¶æ, tyle z³ego sie teraz w ¶wiecie dzieje".
Pamietasz kto to sugerowal, czy mam wskazac na ciebie pazurem?

Data: 2011-02-11 08:47:58
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d52bff8$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...

Prawo jazdy nie ma natomiast
żadnego związku z zobowiązaniami finansowymi.

ogólnie to masz racje, ale z tego co czytałem, jednak w sporej mierze przypadków jednak ma duży związek, bo sporo cześć uchylających się po utracie prawka automagicznie jednak zaczyna płacić

Data: 2011-02-11 17:40:39
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin szerszen
ogólnie to masz racje, ale z tego co czytałem, jednak w sporej mierze
przypadków jednak ma duży związek, bo sporo cześć uchylających się po
utracie prawka automagicznie jednak zaczyna płacić

Jakby im połamać palce to pewnie też by zaczęli płacić...

Data: 2011-02-15 09:37:39
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d557497$0$2447$65785112@news.neostrada.pl...

Jakby im połamać palce to pewnie też by zaczęli płacić...

no i?
to swiadczy tylko o tym, ze jednak kase maja, sory, dziecko to obowiazek, ja sobie je zrobil, to niech teraz placi a nie sie miga

Data: 2011-02-15 12:16:24
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

Jakby im połamać palce to pewnie też by zaczęli płacić...

no i?
to swiadczy tylko o tym, ze jednak kase maja,

Nie, to świadczy o tym, że są rzeczy ważniejsze od kasy

sory, dziecko to obowiazek, ja sobie je zrobil, to niech teraz placi a nie sie miga

Może po prostu mu je odbierz :-)

Data: 2011-02-15 12:20:18
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijdnaa$26u$1@news.net.icm.edu.pl...

Nie, to świadczy o tym, że są rzeczy ważniejsze od kasy

i taką właśnie rzeczą jest łożenie na swoje dziecko

Może po prostu mu je odbierz :-)

???
jak można odebrać komuś coś, co porzucił?
w tym wypadku dziecko, które zostawił/a z matką/ojcem

Data: 2011-02-17 16:10:37
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

Nie, to świadczy o tym, że są rzeczy ważniejsze od kasy

i taką właśnie rzeczą jest łożenie na swoje dziecko

Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej bezsensowne.

Może po prostu mu je odbierz :-)

???
jak można odebrać komuś coś, co porzucił?
w tym wypadku dziecko, które zostawił/a z matką/ojcem

Jak ludzie rozchodzą się to wzajemnie na siebie nie płacą. Nie dziwi mnie zupełnie, że nie chcą płacić drugiej stronie na dziecko.

Data: 2011-02-17 16:56:06
Autor: krys
Za alimenty prawo jazdy?
niusy.pl wrote:

Jak ludzie rozchodz± siê to wzajemnie na siebie nie p³ac±. Nie dziwi mnie
zupe³nie, ¿e nie chc± p³aciæ drugiej stronie na dziecko.

Ale wiesz, sk±d siê bior± dzieci? I dlaczego obojgu rodzicom powinno zale¿eæ na ich dobrobycie? Hint: przetrwanie w³asnych genów.
J.

Data: 2011-02-17 17:03:20
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-17 16:56, krys pisze:

Ale wiesz, sk±d siê bior± dzieci? I dlaczego obojgu rodzicom powinno zale¿eæ
na ich dobrobycie?
Hint: przetrwanie w³asnych genów.
J.

-¶ p...±³ jak ³ysy o asfalt.
Przetrwaniu w³asnych genów najbardziej sprzyja radosny i nieskrêpowany anonimowy promiskuizm.
Ch.j Ci po w³asnych genach, je¶li na skinienie biurwy z MOPSu "rz±d" Ci odbierze dziecko i odda w adopcjê parze peda³ów?

--
Dziêkujê.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-17 17:24:59
Autor: krys
Za alimenty prawo jazdy?
Maruda wrote:

Dbaj o progeniturê, nie bêdziesz mia³ takich dylematów.
J.

Data: 2011-02-18 08:55:10
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijjdpe$4s6$1@news.net.icm.edu.pl...

Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej bezsensowne.

nie mój wywód sprowadza się do tego, że popieram nie siłowe i nie penitencjarne, spowodowanie wypłacalności dłużnika, jeśli taki sposób działa, to znaczy że jest ok, nie widzę powodu do ochrony złodziei

Jak ludzie rozchodzą się to wzajemnie na siebie nie płacą. Nie dziwi mnie zupełnie, że nie chcą płacić drugiej stronie na dziecko.

na prawdę nie dostrzegasz faktu, że to ich dziecko?

Data: 2011-02-19 16:41:03
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej bezsensowne.

nie ...

Tak, przeczytaj co wcześniej napisałeś i nie usuwaj cytatu do którego odwołałem się

Data: 2011-02-19 16:42:39
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej bezsensowne.

... nie widzę powodu do ochrony złodziei

A to już w ogóle jakaś paranoja.

Data: 2011-02-12 19:32:37
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

Jakby sankcją było np zabicie bliskiego płaciliby jeszcze szybciej

Data: 2011-02-12 19:32:09
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ij6jo6$ltp$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Pod warunkiem, że mieliby z czego...

boukun

Data: 2011-02-12 20:04:33
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl>

[...]

Spoko, zadłużyliby się albo okradli kogoś obcego. :-)

Data: 2011-02-09 22:48:34
Autor: Marek Dyjor
Za alimenty prawo jazdy?
boukun wrote:
[...]

Szczególnie jak olewa p³acenia na swoje dziecko...

znalaz³ sie mi³o¶nik alimenciarzy... cz³owiek nie p³ac±cy na swoje dziecko to najgorsza menda.

Data: 2011-02-09 22:31:15
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin Marek Dyjor
znalazł sie miłośnik alimenciarzy... człowiek nie płacący na swoje
dziecko to najgorsza menda.

Po to ludzie wymyślili prawo, żeby karać ludzi sprawiedliwie i sensownie, a nie na zasadzie "ten menda, a tamten srenda". Zabieranie prawka za niepłacenie alimentów to idiotyzm w najczystszej postaci, bo jedno z drugim nie ma najmniejszego związku. A co do tego kto jest większą mendą to kwestia bardzo subiektywna.

Data: 2011-02-10 14:19:48
Autor: mvoicem
Za alimenty prawo jazdy?
(09.02.2011 23:31), to wrote:
[...]

Ale niestety takie rzeczy się zdarzają. Jakieś pół roku temu jakiś
geniusz wymyślił żeby bodajże badania mammograficzne (czy tam jakieś na
raka szyjki macicy) były obowiązkowe przy okazji badań pracowniczych.
Czy słyszałeś żeby ktoś w "mainstrimie" zauważył idiotyzm tego pomysłu?
Wszyscy się cieszyli że nareszcie, że pyszny pomysł i że w ogóle jakie
to kobiety teraz zdrowe będą dzięki światłej myśli minister Fedak bodajże.

p. m.

Data: 2011-02-09 22:57:35
Autor: Jotte
Za alimenty prawo jazdy?
U¿ytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iiv23n$mmp$1news.onet.pl...

cz³owiek nie p³ac±cy na swoje dziecko to najgorsza menda.

Generalizowanie nieuchronnie prowadzi do g³upich stwierdzeñ.

--
Jotte

Data: 2011-02-09 23:16:57
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

boukun wrote:
[...]

Ale co to ma wspólnego z prawem jazdy? A jak nie mo¿e, jak go nie staæ? Jak nie ma pracy? Nie ma nawet prawa sam do jakiegokolwiek zasi³ku? Powiesiæ go, tak?

boukun

Data: 2011-02-10 06:59:54
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-09 23:16, boukun pisze:

Ale co to ma wspólnego z prawem jazdy? A jak nie mo¿e, jak go nie staæ?
Jak nie ma pracy? Nie ma nawet prawa sam do jakiegokolwiek zasi³ku?
Powiesiæ go, tak?

Nie. Pos³aæ do obozu pracy. Wtedy zarobi.
To odbieranie PJ, to bicz na ukrywaj±cych dochody, bo w³a¶nie tacy cwaniaczkowie stanowi± lwi± czê¶æ zalegaj±cych alimenciarzy. Owszem - bicz obna¿aj±cy ¿a³osn± nieskuteczno¶æ polskiego wymiaru tzw. "prawa", ale przynajmniej jako bicz - skuteczny.

--
Dziêkujê.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-10 14:22:42
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iivusp$qs9$1news.onet.pl...
[...]

A dlaczego nie zapewniæ ludziom godziwej pracy, ¿eby mogli zarobiæ godziwe pieni±dze i p³aciæ na utrzynmanie swoich dzieci? Co da obóz pracy? W PRL-u juz mielismy OC w OHP, gdzie m³odzie¿± w wieku poborowym chciano budowaæ upadaj±cy kraj...

Skuteczny na co ten bicz odbieraj±cy pj? Na dodatkowe znêcanie siê nad lud¼mi, którym pañstwo nie zapewni³o warunków do normalnej egzystencji?

boukun

Data: 2011-02-10 08:25:07
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/10/2011 7:22 AM, boukun wrote:

A dlaczego nie zapewniæ ludziom godziwej pracy, ¿eby mogli zarobiæ
godziwe pieni±dze i p³aciæ na utrzynmanie swoich dzieci?

Sami niech sobie zapewni±.

Data: 2011-02-10 20:46:55
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij0sgs$ahr$22inews.gazeta.pl...
On 2/10/2011 7:22 AM, boukun wrote:

A dlaczego nie zapewniæ ludziom godziwej pracy, ¿eby mogli zarobiæ
godziwe pieni±dze i p³aciæ na utrzynmanie swoich dzieci?

Sami niech sobie zapewni±.

Gdyby tylko mo¿na by³o pój¶æ do lasu na polowanie... i nie p³aciæ na pañstwo podatków...

boukun

Data: 2011-02-10 19:48:23
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/10/2011 1:46 PM, boukun wrote:

[...]

pakuj sie.
lasów jeszcze pod dostatkiem. Amazonii jeszcze ca³kowicie nie wycieli.

Data: 2011-02-11 11:47:22
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij24hv$ahr$37inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tam wolê w³adzê w Polsce spakowaæ...

boukun

Data: 2011-02-11 13:04:16
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/11/2011 4:47 AM, boukun wrote:

[...]

najblizszy szpital psychiatryczny znajduje sie w ......

radze ci go odwiedzic w trybie pilnym.

Data: 2011-02-10 14:43:44
Autor: mvoicem
[OT]Re: Za alimenty prawo jazdy?
(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
Skuteczny na co ten bicz odbieraj±cy pj? Na dodatkowe znêcanie siê nad
lud¼mi, którym pañstwo nie zapewni³o warunków do normalnej egzystencji?

Czy na pewno pañstwo jest od zapewniania ludziom warunków do
egzystencji? Wydaje mi siê ¿e ludzie powinni sami sobie zapewniaæ, za¶
pañstwo powinno im ewentualnie u³atwiaæ, a najlepiej nie przeszkadzaæ.

p. m.

Data: 2011-02-10 14:46:02
Autor: Jotte
[OT]Re: Za alimenty prawo jazdy?
U¿ytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d53eb90$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

Czy na pewno pañstwo jest od zapewniania ludziom warunków do
egzystencji? Wydaje mi siê ¿e ludzie powinni sami sobie zapewniaæ, za¶
pañstwo powinno im ewentualnie u³atwiaæ, a najlepiej nie przeszkadzaæ.
To ewentualnie do czego w ogóle s³u¿y pañstwo?
Kto kaza³ ludziom organizowaæ siê w pañstwa, kto to wymy¶li³?
Pewnie wszyscy na ca³ym ¶wiecie siê myl±, no nie?

--
Jotte

Data: 2011-02-10 08:29:19
Autor: witek
On 2/10/2011 7:46 AM, Jotte wrote:
[...]

gora do zapewnienia bezpieczenstwa panstwa, prowadzenia polityki zagranicznej i wewnetrznej. I na to powinni dostac jakis 5% naszych podatkow. I najlepiej niech sie do reszty nie wtracaja.

Kto kaza³ ludziom organizowaæ siê w pañstwa, kto to wymy¶li³?
Pewnie wszyscy na ca³ym ¶wiecie siê myl±, no nie?

na ca³ym ¶wiecie, rzad nie wtr±ca sie w sprawy lokalne i nie marnuje czasu na uchwalanie ilo¶ci cukru w cukrze.

Data: 2011-02-10 20:44:45
Autor: boukun

(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
[...]

A po co w takim razie utrzymywaæ to pañstwo? Po co te ca³e wybory i papka wyborcza kto jak narodowi lepiej zrobi? Oczywi¶cie ¿e teraz jest wolna amerykanka, naród musi sam sobie zapewniæ byt, jest pozostawiony w samopas i na dodatek musi utzrymywaæ paso¿ytów u w³adzy...

boukun

Data: 2011-02-10 21:43:08
Autor: mvoicem

(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
[...]

Poza ¶ciganiem bandytów i obron± granic, po to, ¿eby zadba³o o to ¿eby
nikt nie uniemo¿liwia³ ci dbanie o siebie.

p. m.

Data: 2011-02-10 22:57:41
Autor: boukun
[OT]Re: Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d544ddc$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
[...]

Jak sami bandyci! Od kiedy pañstwo broni granic? Ostatnio Polacy napadli na Afganistan i okupuj± ten zniewolony kraj..., a naród za to p³aci...

boukun

Data: 2011-02-10 23:03:41
Autor: mvoicem

(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
[...]

Ta, to by³ b³±d ¿e po tym jak wypad³e¶ mi z KF wda³em siê z tob± w
dyskusjê, zamiast ciê tam z powrotem wsadziæ.

Bardzo ciebie i grupê przepraszam :). Updatujê plonkownicê i to siê ju¿
wiêcej nie powtórzy.

p. m.

Data: 2011-02-10 17:21:46
Autor: Papu Smurf
Za alimenty prawo jazdy?
Órzytkownik "Maruda" napisa³:
[...]

po pierwsze to alimenty nie zafsze s± zas±dze na w³asne dziecko, ale na
dziecko tej po¿al siê boga matki któr± czêsto zna siê z widzenia:O)

po drógie je¶li ojciec nie ma pieniêdzy na alimenty to siê powinno oddaæ mu
dziecko i niech on dba o nie a matka p³aci alimenty jak j± staæ, a najlepiej
to niech siê dzieckim zajmuj± równo po po³owie, rok u ojca roku matki, ale
nasze kurwy (te s±dowe tesz) na to nie pozwol± bo pieni±æ siê liczy i tszeba
jakiego¶ jelenia wydoiæ:O(

Data: 2011-02-12 08:18:23
Autor: Nostradamus
Za alimenty prawo jazdy?
U¿ytkownik "Papu Smurf"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ij1abn$urp$3@news.onet.pl...
,po drógie je¶li ojciec nie ma pieniêdzy na alimenty to,...

....siê dziecko wychowuje na analfabetê. Jeste¶ tego przyk³adem.

Data: 2011-02-12 08:23:39
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-12 08:18, Nostradamus pisze:
U¿ytkownik "Papu Smurf"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
,po drógie je¶li ojciec nie ma pieniêdzy na alimenty to,...

...siê dziecko wychowuje na analfabetê. Jeste¶ tego przyk³adem.

Daj spokój, to troll. Ma tak± manierê pisania nieortograficznego. Pozuje na Korwina, ale brakuje mu tak z 12 klas i jakie¶ 70 pktów IQ.

--
Dziêkujê.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-12 19:16:39
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "Papu Smurf" <du.pa@z.wonsami>

[...]

Nie lepiej oddaæ do domu dziecka ?

Data: 2011-02-12 19:13:08
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

To pewnie i mieszkanie nale¿y mu zabraæ

Data: 2011-02-12 19:27:19
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-12 19:13, niusy.pl pisze:

[...]

Umiesz czytaæ ze zrozumieniem?
Je¶li ukrywa dochody, to ukrywa te¿ maj±tek. Tacy kombinatorzy na ogó³ nie maj± czego¶, co mo¿na by im zabraæ i spieniê¿yæ na sp³aty ich zobowi±zañ.
A obóz pracy (ciê¿kiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ci±gle jest atrakcyjnym i skutecznym rozwi±zaniem.

--
Dziêkujê.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-12 19:30:47
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij6je5$r11$1news.onet.pl...
[...]

Lwom na po¿arcie rzuciæ najlepiej...

boukun

Data: 2011-02-12 20:00:03
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

Kiedy ... jak s³yszê, ¿e komu¶ dom zlicytowali to wiem, ¿e chodzi o przekrêt a nie o to by go¶æ utrzymywa³ swoje dziecko czy jakie¶ zad³u¿enie sp³aci³.

A obóz pracy (ciê¿kiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ci±gle jest atrakcyjnym i skutecznym rozwi±zaniem.

Nie ma czego¶ takego. Musia³by¶ wprowadziæ dla wiê¼nia sankcjê ¶mierci. A i tak nie uzyska³by¶ efektu w postaci zysku z ca³ego tego obozowania. Chyba, ¿e jaki¶ o¶wiêcim proponujesz. Ale to raczej nie znajdziesz poparcia.

Data: 2011-02-13 12:42:24
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-12 20:00, niusy.pl pisze:

A obóz pracy (ciê¿kiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ci±gle jest
atrakcyjnym i skutecznym rozwi±zaniem.

Nie ma czego¶ takego.

Nie ma, bo socjali¶ci nam to za³atwili. Najpierw socjalista (narodowy) Hitler to rozpropagowa³ (bo wymy¶lono to ju¿ wcze¶niej), a potem socjali¶ci europejscy (czyli miêdzynarodowi) zabanowali.

Na tzw. "resocjalizacji" kokosy robi± rozmaitej ma¶ci wyrwigrosze ("psycholodzy"), którzy ka¿± wypu¶ciæ zboczeñca, który pó¼niej morduje (w tym momencie, zanim go z³api±, za niego powinien pój¶æ na stryczek psycholog, który siê pod opini± podpisa³, wszak jest sprawc± tego przestêpstwa). Ech... szkoda gadaæ...

[...]

Kara ¶mierci, to marnotrawstwo. Przynajmniej narz±dy powinny pój¶æ do odzysku. Ale tak, to tylko w Chinach pragmatycznie wprowadzono.

Sprywatyzowaæ wiêzienia! ;)
Dlaczego podatnik ma dok³adaæ do przestêpców? Powinni sami na siebie zarobiæ. Na swoje papu, na pokojówki (klawiszy), na czynsz... Ewentualnie skazany mo¿e wybraæ dobrowolne zej¶cie (np. z g³odu). Wszak jest "wolnym" cz³owiekiem. Jako osadzony ma tylko odbyæ karê, zado¶æuczyniæ, odpokutowaæ itp.

--
Dziêkujê.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-13 19:17:00
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

A potem wyjdzie i Ciê zar¿nie bo tylko tego nauczy³ siê w obozie.

Data: 2011-02-14 07:32:59
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-13 19:17, niusy.pl pisze:

[...]

A obecne wiezienia, tj. sanatorium na koszt podatnika - w czym s± lepsze?

--
Dziêkujê.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-14 09:01:53
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

No w³a¶nie w tym, ¿e nie za wszelk± cenê. Zauwa¿, ¿e jak chodzi o te twoje pomys³y to dla pewnych kategorii przestêpstw wprowadza siê np bransoletki. I mo¿e sobie pracowaæ albo "zej¶æ". Co wiêzienie wiêcej daje ?

Data: 2011-02-09 16:22:32
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin pamana
Nawet nie wiedziałem, że za niepłacenie alimentów zabierają prawo
jazdy... I ten ponoć Trybunał Konstytucyjny uznaje to bezprawie w
pewnym sensie za zasadne...

i tylko to cie oburza ?a niepłacenie na wlasne dzieci to luzik tak ? p.

Ale jaki ma z tym związek prawo jazdy? Może jeszcze paszport polsatu mu zabiorą?

Data: 2011-02-09 10:47:52
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/9/2011 10:22 AM, to wrote:

Ale jaki ma z tym związek prawo jazdy? Może jeszcze paszport polsatu mu
zabiorÄ…?

juz napisalem jaki.
po prostu bezmyslna kalka z amerykanskiego systemu.

Data: 2011-02-10 08:16:40
Autor: ML
Za alimenty prawo jazdy?
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Nawet nie wiedzia³em, ¿e za niep³acenie alimentów zabieraj± prawo jazdy...

Nie za niep³acenie, tylko za UCHYLANIE SIÊ od p³acenia. Czyli: kto¶ mo¿e
p³aciæ lub znale¼æ sobie pracê, ale tego nie robi.

Data: 2011-02-10 14:06:28
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin ML
Nie za niepłacenie, tylko za UCHYLANIE SIĘ od płacenia. Czyli: ktoś może
płacić lub znaleźć sobie pracę, ale tego nie robi.

Jeśli nie płaci, a ma z czego, to jest to zadanie dla komornika. Co to ma wspólnego z prawkiem?

Data: 2011-02-10 16:27:43
Autor: ML
Za alimenty prawo jazdy?
to <to@abc.xyz> napisa³(a):
begin ML

> Nie za niep³acenie, tylko za UCHYLANIE SIÊ od p³acenia. Czyli: kto¶ mo¿e
> p³aciæ lub znale¼æ sobie pracê, ale tego nie robi.

Je¶li nie p³aci, a ma z czego, to jest to zadanie dla komornika. Co to ma wspólnego z prawkiem?

Mo¿e byæ np. tak, ¿e kto¶ mo¿e ³atwo znale¼æ pracê, ale celowo przebywa na
bezrobociu w my¶l zasady "po co mam siê mêczyæ, skoro komornik i tak wiêkszo¶æ
zabierze". Mo¿e te¿ siê zatrudniæ na czarno lub za granic±. W takim przypadku
komornik nic nie wyci±gnie, za to wizja jakiej¶ kary (odebranie prawa jazdy
lub wiêzienie) mo¿e podzia³aæ na dan± osobê motywuj±co, ¿eby jednak znalaz³a
pracê i utrzymywa³a dzieci.
Zdaje siê, ¿e podobny mechanizm stosuje siê przy karach w zawieszeniu z
obowi±zkiem naprawienia szkody, czyli: jak nie zap³acisz, to musisz przekonaæ
s±d ¿e siê stara³e¶, inaczej idziesz siedzieæ.

Data: 2011-02-10 18:16:00
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin ML
Może być np. tak, że ktoś może łatwo znaleźć pracę, ale celowo przebywa
na bezrobociu w myśl zasady "po co mam się męczyć, skoro komornik i tak
większość zabierze".

No i co z tego?

Może też się zatrudnić na czarno

Praca na czarno jest nielegalna, skoro więc są dowody, to można taką osobę ukarać. Związek z prawkiem nadal żaden.

takim przypadku komornik nic nie wyciÄ…gnie, za to wizja jakiejÅ› kary
(odebranie prawa jazdy lub więzienie) może podziałać na daną osobę
motywujÄ…co

Podobnie jak płonący stolec na wycieraczce -- to ten sam poziom rozumowania i metod.

Data: 2011-02-10 18:45:40
Autor: ML
Za alimenty prawo jazdy?
to <to@abc.xyz> napisa³(a):
begin ML

> Mo¿e byæ np. tak, ¿e kto¶ mo¿e ³atwo znale¼æ pracê, ale celowo przeb
ywa
> na bezrobociu w my¶l zasady "po co mam siê mêczyæ, skoro komornik i tak
> wiêkszo¶æ zabierze".

No i co z tego?

To z tego, ¿e je¶li ma dzieci, to ma obowi±zek je utrzymaæ do momentu
uzyskania samodzielno¶ci, a nie zwalaæ to na innych. Je¶li nie potrafi, to
trudno, nic siê na to nie poradzi. Ale je¶li potrafi i tego nie robi, to
powinien dostaæ odpowiedni± "zachêtê".

Data: 2011-02-10 19:09:55
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin ML
To z tego, że jeśli ma dzieci, to ma obowiązek je utrzymać do momentu
uzyskania samodzielności, a nie zwalać to na innych. Jeśli nie potrafi,
to trudno, nic siÄ™ na to nie poradzi.

Chyba sobie żartujesz. Ma obowiązek utrzymywać, jeśli ma z czego. Obowiązku pracy nikt nie ma.

Ale jeśli potrafi i tego nie robi,
to powinien dostać odpowiednią "zachętę".

Np. płonący stolec na wycieraczce?

Data: 2011-02-10 19:47:16
Autor: ML
Za alimenty prawo jazdy?
to <to@abc.xyz> napisa³(a):
Chyba sobie ¿artujesz. Ma obowi±zek utrzymywaæ, je¶li ma z czego. Obowi±zku pracy nikt nie ma.

W kodeksie rodzinnym jest:
"Art. 128. Obowi±zek dostarczania ¶rodków utrzymania, a w miarê potrzeby tak¿e
¶rodków wychowania (obowi±zek alimentacyjny) obci±¿a krewnych w linii prostej
oraz rodzeñstwo."
Maj± obowi±zek utrzymywaæ i koniec. Nie widzê tu ¿adnego dopisku: "pod
warunkiem, ¿e maj± te ¶rodki".
Co prawda za samo nie wype³nienie tego obowi±zku nie grozi ¿adna kara, ale za
uchylanie siê od wype³nienia ju¿ tak.

Data: 2011-02-10 20:43:06
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin ML
"Art. 128. Obowiązek dostarczania środków utrzymania, a w miarę potrzeby
także środków wychowania (obowiązek alimentacyjny) obciąża krewnych w
linii prostej oraz rodzeństwo."
Mają obowiązek utrzymywać i koniec. Nie widzę tu żadnego dopisku: "pod
warunkiem, że mają te środki".

Nie ma takiego dopisku, bo jest oczywiste, że nie posiadając środków nie da się nikogo z nich utrzymać (bo ich nie ma). Dlatego też w zacytowanym przez Ciebie artykule mowa jest o dalszych krewnych itd.

Co prawda za samo nie wypełnienie tego obowiązku nie grozi żadna kara,
ale za uchylanie się od wypełnienia już tak.

Uchylanie to jest wtedy, gdy ktoś ma, ale nie płaci, a nie gdy sam nie ma.

Data: 2011-02-10 21:00:35
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "ML" <owynbeleforte.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij1fc4$l4m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale jak, je¶li pañstwo zlikwidowa³o instrumenty funkcjonowania zdrowego rynku pracy?

boukun

Data: 2011-02-12 19:27:24
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

Ty masz co¶ z g³ow± ?

Data: 2011-02-10 19:47:19
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/10/2011 1:09 PM, to wrote:
Chyba sobie żartujesz. Ma obowiązek utrzymywać, jeśli ma z czego.
ObowiÄ…zku pracy nikt nie ma.

Nie,
Ma obowiązek utrzymywać również jeśli nie ma z czego.
Brak kasy go z tego obowiazku nie zwalnia.
O samą kasę występuje się wowczas do jego rodziny.

Data: 2011-02-11 10:16:10
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin witek
Nie,
Ma obowiązek utrzymywać również jeśli nie ma z czego. Brak kasy go z
tego obowiazku nie zwalnia. O samą kasę występuje się wowczas do jego
rodziny.

Nie ma obowiązku mieć kasę i nie ma obowiązku pracować.

Data: 2011-02-11 11:27:47
Autor: Jotte
Za alimenty prawo jazdy?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d550c6a$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]
Gdy gość będzie żył i mieszkał z żoną - matką swego dziecka - jako bezrobotny, korzystający z jej łaskawego chleba, to wszystko OK. Rodzina niby.
Ale jeśli się np. rozwiedzie, to mu zasądzą alimenty nie biorąc pod uwagę czy stracił pracę, czy ma kasę itd.
Po***ny kraj...

--
Jotte

Data: 2011-02-11 19:31:33
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin Jotte
Gdy gość będzie żył i mieszkał z żoną - matką swego dziecka - jako
bezrobotny, korzystajÄ…cy z jej Å‚askawego chleba, to wszystko OK. Rodzina
niby.
Ale jeśli się np. rozwiedzie, to mu zasądzą alimenty nie biorąc pod
uwagę czy stracił pracę, czy ma kasę itd. Po***ny kraj...

Niestety, ale próżno szukać logiki czy konsekwencji w naszym prawodawstwie...

Data: 2011-02-11 20:56:59
Autor: Jotte
Za alimenty prawo jazdy?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d558e95$0$2503$65785112news.neostrada.pl...

Niestety, ale próżno szukać logiki czy konsekwencji w naszym
prawodawstwie...
To ja nie szukam.

--
Jotte

Data: 2011-02-11 15:22:07
Autor: Gotfryd Smolik news
Za alimenty prawo jazdy?
On Thu, 10 Feb 2011, to wrote:

begin ML

Mo¿e te¿ siê zatrudniæ na czarno

Praca na czarno jest nielegalna, skoro wiêc s± dowody, to mo¿na tak±
osobê ukaraæ.

  Poproszê podstawê prawn±, najlepiej z artyku³em - czym ukaraæ
*pracownika*?

Zwi±zek z prawkiem nadal ¿aden.

  A to zgoda.
  Wnioskujê jedynie o umiarkowane pos³ugiwanie siê stereotypami,
np. takim ¿e jak co¶ jest zakazane to za naruszenie zakazu
musi byæ kara ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-02-11 17:40:00
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin Gotfryd Smolik news
  PoproszÄ™ podstawÄ™ prawnÄ…, najlepiej z artykuÅ‚em - czym ukarać
*pracownika*?

Nie wykazuje tych dochodów, nie płaci podatków. Może da się jeszcze jakoś inaczej, nie wiem.

Data: 2011-02-12 14:09:41
Autor: Gotfryd Smolik news
Za alimenty prawo jazdy?
On Fri, 11 Feb 2011, to wrote:

begin Gotfryd Smolik news

  Poproszê podstawê prawn±, najlepiej z artyku³em - czym ukaraæ
*pracownika*?

Nie wykazuje tych dochodów, nie p³aci podatków.

  Ale to nie jest oczywiste. Fakt, ¿e (bardzo) czêsto tak jest,
ba, ¿e to (a raczej sk³adki ZUS) jest powodem akceptacji takiego
stanu to inna sprawa :)
  A po przyjêciu tezy, ¿e to *by³a* umowa o pracê, argument
znika z rêki - odpowiedzialno¶æ spada na pracodawcê, pracownika
nie ma jak ukaraæ.

Mo¿e da siê jeszcze jako¶ inaczej, nie wiem.

  W³a¶nie chodzi o to, ¿e nie bardzo.
  S± przepisy pozwalaj±ce ukaraæ pracodawcê.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-02-10 18:18:31
Autor: mvoicem
Za alimenty prawo jazdy?
(10.02.2011 17:27), ML wrote:
to <to@abc.xyz> napisa³(a):
begin ML

[...]

Je¿eli rzeczywi¶cie nie pracuje, to trudno, czy go siê wsadzi czy prawo
jazdy zabierze - z pustego i Salomon nie naleje.

Ale je¿eli pracuje na czarno - to przecie¿ ma jaki¶ maj±tek, samochód,
telewizor, mieszkanie, cokolwiek, co mo¿na mu zabraæ i zlicytowaæ.

Nie rozumiem, czemu skarbówka sobie doskonale radzi ze ¶ci±ganiem, a ten
ca³y fundusz alimentacyjny ju¿ nie.

p. m.

Data: 2011-02-10 11:37:01
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/10/2011 11:18 AM, mvoicem wrote:

Je¿eli rzeczywi¶cie nie pracuje, to trudno, czy go siê wsadzi czy prawo
jazdy zabierze - z pustego i Salomon nie naleje.

widzisz, ale w przypadku USA, skad przepis pochodzi, nawet do sklepu musisz pojechac samochodem, bo jest za daleko.
Samochodu ci nie zabior±, z tego samego powodu dla ktorego w Polsce nie zabior± ci spodni.
Pieniadze na benzyne i jedzenie dostaniesz z socja³u, bo to s± (ze wzgledu na koszmarne odleg³osci) podstawowe rzeczy potrzebne do przezycia).
I tak móg³by sie bimabac latami.
Dlatego  brak prawa jazdy jest dosyc upierdliwa i kazdy zrobi wszystko, zeby go szybko odzyskac.

Ale je¿eli pracuje na czarno - to przecie¿ ma jaki¶ maj±tek, samochód,
telewizor, mieszkanie, cokolwiek, co mo¿na mu zabraæ i zlicytowaæ.

Nie. Samochod jest na ¿onê, a mieszkanie z wyposazeniem na matke.
I co mu chcesz zabrac?

Tobie tez by ci sie nie uda³o nic mi zabraæ, mimo, ¿e sporo "mam" ... udostepnionego do uzytku. Ale nic nie jest moje.

Data: 2011-02-10 18:51:31
Autor: mvoicem
Za alimenty prawo jazdy?
(10.02.2011 18:37), witek wrote:

[...]

O ile siê dobrze orientujê (a orientujê siê z dyskusji na p.s.p), to
komornik nie musi wnikaæ co jest czyje, tylko czy jest we w³adaniu
d³u¿nika.

p. m.

Data: 2011-02-10 19:45:00
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/10/2011 11:51 AM, mvoicem wrote:

[...]

po czym nastepuje sprzeciw przeciwegzekucyjny i komornik idzie sie bujac.

Data: 2011-02-11 17:07:29
Autor: mvoicem
Za alimenty prawo jazdy?
(11.02.2011 02:45), witek wrote:
[...]

Czy ka¿dy w³a¶ciciel sprzêtu bêdzie na tyle zorganizowany i obczajony w
przepisach, ¿eby na czas z³o¿yæ taki sprzeciw?

Poza tym, czy je¿eli kto¶ kto u¿ycza sprzêtu d³u¿nikowi, bêdzie musia³
raz za razem sk³adaæ taki sprzeciw, to czy mu siê to po chwili nie
znudzi i nie przestanie po prostu u¿yczaæ d³u¿nikowi?

p. m.

Data: 2011-02-11 13:05:36
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/11/2011 10:07 AM, mvoicem wrote:
(11.02.2011 02:45), witek wrote:
[...]

to zalezy od tego jak bardzo bedzie mu sie chcialo.

Data: 2011-02-11 19:33:41
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin mvoicem
Czy każdy właściciel sprzętu będzie na tyle zorganizowany i obczajony w
przepisach, żeby na czas złożyć taki sprzeciw?

Poza tym, czy jeżeli ktoś kto użycza sprzętu dłużnikowi, będzie musiał
raz za razem składać taki sprzeciw, to czy mu się to po chwili nie
znudzi i nie przestanie po prostu użyczać dłużnikowi?

Czyli nie wystarczy Ci już zabieranie prawka alimenciarzowi (co żadnego związku z alimentami nie ma i jest w zasadzie niczym więcej jak nękaniem), ale chciałbyś nękać także postronne osoby?

Data: 2011-02-11 19:45:10
Autor: ML
Za alimenty prawo jazdy?
to <to@abc.xyz> napisa³(a):
Czyli nie wystarczy Ci ju¿ zabieranie prawka alimenciarzowi (co ¿adnego zwi±zku z alimentami nie ma i jest w zasadzie niczym wiêcej jak nêkaniem),

Zastanów siê, dlaczego za przejechanie samochodem na czerwonym ¶wietle grozi
grzywna? Przecie¿ ten czyn nie ma nic wspólnego z pieniêdzmi. To te¿ jest nêkanie?
Tak ju¿ jest, ¿e kara za przestêpstwo / wykroczenie, ¿eby by³a skuteczna, musi
byæ choæ trochê uci±¿liwa.

Data: 2011-02-11 20:45:38
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin ML
Zastanów się, dlaczego za przejechanie samochodem na czerwonym świetle
grozi grzywna? Przecież ten czyn nie ma nic wspólnego z pieniędzmi. To
też jest nękanie?

Ty tak poważnie?

Data: 2011-02-11 20:46:36
Autor: mvoicem
Za alimenty prawo jazdy?
(11.02.2011 20:33), to wrote:
[...]

Powyższe sugeruje że jestem zwolennikiem zabierania PJ, kiedy to
oczywiście (kilka postów wcześniej pisałem na ten tamat) jest nieprawdą.

ale chciałbyś nękać także postronne osoby?

Nie tyle chciałbym, co takie są fakty - przecież "od zawsze" tak jest,
że jeżeli ktoś jest notorycznym dłużnikiem, z komornikiem na karku, to
niebezpiecznie jest mu cokolwiek pożyczać, bo możliwe jest że będzie
trzeba to wyszarpywać komornikowi.

Nie wiem czy to dobre czy nie (ma to pewien sens), ale takie sÄ… fakty.

p. m.

Data: 2011-02-10 14:25:57
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "ML" <owynbeleforte.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij06t8$rd0$1inews.gazeta.pl...
[...]

A to dlaczego ludzie wyje¿dzaj± milionami na zmywak  do Londynu i na Zachód? Praca godziwa by³a tylko w PRL-u, od 1989 roku rozkradli polski maj±tek narodowy i zaorali wsztstkie zak³ady pracy, w miejsce tego postawiono blaszane ³agry...

Po co nam ten rz±d w taki razie?

boukun

Data: 2011-02-10 14:28:52
Autor: spp
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-10 14:25, boukun pisze:

[...]

Ty tak na serio?

--
spp

Data: 2011-02-10 14:34:36
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "spp" <spp@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij0p6s$uiv$1news.onet.pl...
[...]

Jak najbardziej. Taka jest prawda, wszystko dzisiaj rozkradli i zaorali, w miejsce tego postawiono blaszane ³agry pracy jak TESCO..., ¶mietnik Europy z Polski zrobili...

boukun

Data: 2011-02-10 14:07:35
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin boukun
Jak najbardziej. Taka jest prawda, wszystko dzisiaj rozkradli i zaorali,
w miejsce tego postawiono blaszane łagry pracy jak TESCO..., śmietnik
Europy z Polski zrobili...

Na jakąś amnezje chyba cierpisz i nie pamiętasz jak Polska wyglądała w stosunku do zachodu 20 lat temu, a jak wygląd a teraz. Ew. nigdy tam nie byłeś i sobie fantazjujesz.

Data: 2011-02-10 18:23:59
Autor: Rysio
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-10 15:07, to pisze:
begin boukun

[...]

stosunku do zachodu 20 lat temu, a jak wyglÄ…d a teraz. Ew. nigdy tam nie
byłeś i sobie fantazjujesz.

Wyglada o tyle lepiej ze zafundowali jej kolorowe bilbordy i nowe blaszaki.  Przy okazji zlikwidowali wszelka konkurencje i zafundowali milionowa emigracje jak przed wojna.

Masakra poprostu, ale co moze powiedziec poldebil wychowany na kolorowych gazetkach brawo i TVN czyli telewizji dla przyglupow niezdolnych do samodzielnego myslenia.

Data: 2011-02-10 11:38:00
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/10/2011 11:23 AM, Rysio wrote:
[...]

nie chrzan.
bardzo duzo sie zmieniło,
ale prosciej na wszystko narzekac.

Data: 2011-02-10 20:53:40
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ij17qh$ahr$30inews.gazeta.pl...
[...]

Åšwiat nie stoi w miejscu, tylko Polska siÄ™ cofa w rozwoju...

boukun

Data: 2011-02-10 21:09:07
Autor: spp
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-10 20:53, boukun pisze:

Åšwiat nie stoi w miejscu, tylko Polska siÄ™ cofa w rozwoju...

Dokładnie, bo zbyt dużo ludzi w Polsce myśli podobnie do Ciebie. :(

--
spp

Data: 2011-02-10 22:58:36
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:4D5445E3.9040103op.pl...
W dniu 2011-02-10 20:53, boukun pisze:

Åšwiat nie stoi w miejscu, tylko Polska siÄ™ cofa w rozwoju...

Dokładnie, bo zbyt dużo ludzi w Polsce myśli podobnie do Ciebie. :(
spp

Hmm, na to nie znaleźli jeszcze sposobu mafiozi u władzy?

boukun

Data: 2011-02-10 18:18:39
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin Rysio
Wyglada o tyle lepiej ze zafundowali jej kolorowe bilbordy i nowe
blaszaki.  Przy okazji zlikwidowali wszelka konkurencje i zafundowali
milionowa emigracje jak przed wojna.

Tak, a na sam koniec zestrzelili Tupolewa.

Masakra poprostu, ale co moze powiedziec poldebil wychowany na
kolorowych gazetkach brawo i TVN czyli telewizji dla przyglupow
niezdolnych do samodzielnego myslenia.

Powiedziałeś już wszystko, jak dla mnie wystarczy.

Data: 2011-02-10 20:52:26
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d53f127$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
begin boukun

[...]

Akurat ja byłem ponad 17 lat w Niemczech, od 3 lutego 1987 roku do 15 marca 2004 roku... Co to ma wspólnego? Gdyby nie stan wojenny, nie byłoby tego dziadowskiego systemu, który mamy. Polska była w miarę wolna tylko ok. półtora roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy więcej. Stan wojenny został wprowadzony z inspiracji geremka, bo Polacy wyrywali się syjonistom spod kontroli http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/nie_dla_bydla.jpg

Na pl.soc.polityka już nie raz dawałem przykłady, że w Polsce jest nadal dostępny tylko towar drugiej kategorii i do tgo droższy niż w Niemczech...

boukun

Data: 2011-02-14 17:46:10
Autor: Marek Dyjor
Za alimenty prawo jazdy?
to wrote:
begin boukun

Jak najbardziej. Taka jest prawda, wszystko dzisiaj rozkradli i
zaorali, w miejsce tego postawiono blaszane Å‚agry pracy jak
[...]

jak czytam jego bzdety to sie dziwie że go jakiÅ› sÄ…d go skazaÅ‚, przecież powinien przedstawić papiery od psychiatry i by mu mogli nagwizdać.  :)

Data: 2011-02-16 14:43:26
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ijbm93$n9n$1news.onet.pl...
to wrote:
begin boukun

[...]

Zesrał się, nie skazał. Zostałem prawomocnie w drugim podejściu apelacyjnym (tym razem apelowała prokuratura) przez Sąd Okręgowy w Świdnicy w sierpniu (zdaje się, nie chce mi się zaglądać w papiery)uniewinniony z obu zarzutów, o tzw. "antysemityzm" i rzekome paserstwo programów komputerowych...

boukun

Data: 2011-02-14 17:44:56
Autor: Marek Dyjor
Za alimenty prawo jazdy?
boukun wrote:
[...]

nie ¿a³ujcie  sobie boukun  dziesi±tkami milionów...

Data: 2011-02-10 17:21:48
Autor: Papu Smurf
Za alimenty prawo jazdy?
Órzytkownik "ML" napisa³:
[...]

powiec to tym co latami bezskutecznie szukaj± pracy, powodzenia wujku dobra
rado:O)

Data: 2011-02-10 09:19:47
Autor: PH
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iiu3vv$enb$1mx1.internetia.pl...
[...]

i bardzo kurwa dobrze!
a jak Ciê z³api± w samochodzie to powinni jeszcze samochód zlicytowaæ na poczet niezap³aconych alimentów

Data: 2011-02-10 00:31:56
Autor: Zygmunt Dariusz
Za alimenty prawo jazdy?
On Feb 10, 3:19 am, "PH" <P...@pl.news> wrote:
U¿ytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:iiu3vv$enb$1mx1.internetia.pl...> Nawet nie wiedzia³em, ¿e za niep³acenie alimentów zabieraj± prawo jazdy...
> [...]

> boukun

i bardzo kurwa dobrze!
a jak Ciê z³api± w samochodzie to powinni jeszcze samochód zlicytowaæ na

Zwlaszcza gdyby to byl samochod pozyczony od ciebie, to bys zrozumial
jaka brednie napisales.

Data: 2011-02-10 09:43:10
Autor: PH
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "Zygmunt Dariusz" <zbronson@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:bdb93d1b-566f-4b01-9dea-98e10b508462m13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

poczet niezap³aconych alimentów

Zwlaszcza gdyby to byl samochod pozyczony od ciebie, to bys zrozumial

-- -- -- -- -- -
nie po¿yczam takim cwelom :]

Data: 2011-02-11 08:43:10
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iiu3vv$enb$1@mx1.internetia.pl...

Co za kurestwo...

kurestwem jest nie placenie na swoje dzieci

Data: 2011-02-11 11:51:43
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij2pab$feb$1news.task.gda.pl...

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iiu3vv$enb$1@mx1.internetia.pl...

Co za kurestwo...

kurestwem jest nie placenie na swoje dzieci

Pieni±dz, pieni±dz, pieni±dz..., ale sk±d go braæ? I to jest w³a¶nie zniewalanie cz³owieka..., ma mieæ pieni±dze (nawet bez godziwej pracy) i p³aciæ, na co siê da, na dzieci i na podwy¿szony VAT...
By re¿im móg³ prowadziæ wojnê w Afganistanie i dostatnio zyæ...

boukun

Data: 2011-02-11 14:16:17
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ij34r6$32u$1@mx1.internetia.pl...

Pieni±dz, pieni±dz, pieni±dz..., ale sk±d go braæ?

trzeba sie zastanawiac nad tym problemem, zanim sie splodzilo potomka/ow

I to jest w³a¶nie zniewalanie cz³owieka..., ma mieæ pieni±dze (nawet bez godziwej pracy) i p³aciæ, na co siê da, na dzieci i na podwy¿szony VAT...

alez mozesz sie z tego wyzwolic i zostac bezdomny, squatersem, niebieskim ptakiem, mozesz tez nawywijac i zafundowac sobie darmowe wakacje na koszt panstwa w jakims milym zakladzie penitencjarnym

Data: 2011-02-11 20:26:13
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij3cqt$nuu$1news.task.gda.pl...

[...]

Bez przesady, w Polsce jest wiele dóbr marnotrawionych, gdyby pañstwo nie zniewala³o polskiego narodu, spokojnie by wy¿ywi³o i op³aci³o wychowanie biednych dzieci...

[...]

I oto chodzi... Najlepiej karê ch³osty dla polskich niewolników wprowadziæ...

boukun

Data: 2011-02-12 11:24:38
Autor: mk4
Za alimenty prawo jazdy?
Hej!

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup

Pieni±dz, pieni±dz, pieni±dz..., ale sk±d go braæ?

trzeba sie zastanawiac nad tym problemem, zanim sie splodzilo potomka/ow

Ale jak sie nie plodzi to tez jest "zle". No jak to tak?

--
Pozdr
mk4

Data: 2011-02-15 09:38:52
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

U¿ytkownik "mk4" <mk4@dev.nul> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ij5n52$qp5$1@news.onet.pl...

Ale jak sie nie plodzi to tez jest "zle". No jak to tak?

a co, wprowadzono jakies sankcje dla bezdzietnych? ;)

Data: 2011-02-15 19:32:56
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-15 09:38, szerszen pisze:

U¿ytkownik "mk4" <mk4@dev.nul> napisa³ w wiadomo¶ci grup

Ale jak sie nie plodzi to tez jest "zle". No jak to tak?

a co, wprowadzono jakies sankcje dla bezdzietnych? ;)

Jak siê "nie p³odzi", to jest ¼le.
W horyzoncie w³asnego nosa - jest ¼le, bo na staro¶æ nie bêdzie mia³ kto szklanki wody podaæ (a mnie siê q. ni ch. nie chce piæ!), pomin±wszy oczywist± ewentualno¶æ posiadania w dupie ZUSuw, OFE i innych podobnych wynalazków tej bandy z³odziei samozwi±cych siê rz±dem, s±siad prawem kaduka w³o¶ci zagarnie, a w horyzoncie narodu jest ¼le, bo nas Wietnamczycy, Chiñczycy i muzu³manie zalej± i wypr±.
W kontek¶cie pañstwa te¿ jest ¼le, bo ZUSy i inne Srusy zbankrutuj± i nas ¯ydy wykupi± za bezcen.

Mo¿e i nie ma sankcji dla bezdzietnych, ale s± (i ca³e szczê¶cie) ulgi dla (bezrozumnych, a) dzieciatych, co na jedno wychodzi.

--
Dziêkujê.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-15 20:05:02
Autor: Jotte
Za alimenty prawo jazdy?
U¿ytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ijegsk$tmp$1news.onet.pl...

[...]

Dawno ci tak w dekiel jeb³o, czy to jaka nowa nowo¶æ?

--
Jotte

Za alimenty prawo jazdy?