Za alimenty prawo jazdy?

Data: 2011-02-09 15:32:39
Autor: pamana
Za alimenty prawo jazdy?

Nawet nie wiedziałem, że za niepłacenie alimentów zabierają prawo
jazdy... I ten ponoć Trybunał Konstytucyjny uznaje to bezprawie w pewnym
sensie za zasadne...

i tylko to cie oburza ?a niepłacenie na wlasne dzieci to luzik tak ?
p.

Data: 2011-02-09 15:44:35
Autor: Rysio
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-09 15:32, pamana pisze:

[...]

Nieudacznikom z rzadzu widac łatwiej ograbic czlowieka niz dac mu prace, ale to polska wlasnie. Zamiast wydawac kase na osreane F16 ze zlomowiska lepiej dac dzieciom chleb a rodzicom prace.

Zyjemy w kraju w ktorym jest 90% niewolnikow i 10% cwaniakow i zlodzieji.

Data: 2011-02-09 10:06:54
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/9/2011 8:44 AM, Rysio wrote:
[...]

dawanie czegokolwiek komukolwiek to dopiero patologia.
najlepiej by bylo jakby rzad sie do niczego nie wtracał.
Wtedy bedzie najlepiej.

Data: 2011-02-09 15:58:38
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości news:iiu98h$2v2$1news.onet.pl...
[...]

Albo wydawać miliardy na napaść zbrojną na Afganistan...

boukun

Data: 2011-02-11 08:44:21
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "Rysio" <onettodziwka@pot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iiu98h$2v2$1@news.onet.pl...

Nieudacznikom z rzadzu widac łatwiej ograbic czlowieka niz dac mu prace,

trzeba było nie walczyć z komuną, tam miałeś obowiązek pracy, w zgniłym kapitalizmie masz przywilej pracy

Data: 2011-02-11 11:45:56
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ij2pci$ffs$1news.task.gda.pl...

[...]

Tam mogłeś zawsze coś sobie wywalczyć, a dzisiaj nie ma kto ludzi wyprowadzić na ulicę. KORniki dorwali się na plecach polskich robotników do władzy i już mają wszystko o co walczyli...

boukun

Data: 2011-02-11 14:12:59
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ij34gb$1d9$1@mx1.internetia.pl...

Tam mogłeś zawsze coś sobie wywalczyć, a dzisiaj nie ma kto ludzi wyprowadzić na ulicę.

teraz tez mozesz sobie cos wywalczyc, tylko ze tak jak i wtedy musisz byc tym co prowadzi, a nie prowadzona masa, ba, teraz masz o wiele prosciej, nie musisz prowadzic masy, wystarczy ze poprowadzisz samego siebie

Data: 2011-02-11 20:30:38
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ij3ckn$nld$1news.task.gda.pl...

[...]

Dokładnie sprzed stanu wojennego wszyscy reformowaliśmy Polskę i
ujawnialiśmy wszelkie przekrety władzy. Pamiętam dokładnie cały tunel Dworaca
Głównego oblepiony ulotkami Tymczasowej Komisji Koordynacyjnej NSZZ
Solidarność, gdzie godzinami w osłupieniu czytałem przekręty i afery
nagłaśniane przez poszczególne komórki działaczy Solidarności. Na rynku nagle
zaczęły sie ukazywać towary najwyższej jakości i technologicznie, o jakich się
wcześniej Polakom nie śniło... I dlatego Geremek zainspirował wprowadzenie stanu
wojennego, bo reżimowi wyrywała się władza spod kontroli...

Teraz władza też wysyła co gdzie chce, polskie wojska do Afganistanu i
marnotrawi miliardy naszych podatków..., a my nawet nie mamy na to żadnego
wpływu...

Musimy też tak jak Egipcjanie obalić system. Musimy tez wyjść na ulicę i obalić system w Polsce, ale u władzy nie powinien
pozostać nikt, kto od 1989 roku mieszał we polityce i miał cokolwiek wspólnego z
układem okrągłego stołu...

Naród powinien się zjednoczyć i sam od nowa zorganizować. Polska powinna wrócić
do stanu sprzed stanu wojennego...

boukun

Data: 2011-02-12 01:51:21
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin boukun
Polska powinna wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

Od dawna tak masz?

Data: 2011-02-12 19:26:08
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d55e799$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
begin boukun

Polska powinna wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

Od dawna tak masz?

Żebyś cokolwiek rozumiał z tego, co się wokół ciebie dzieje...?

boukun

Data: 2011-02-13 02:19:04
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin boukun
Polska powinna wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

Od dawna tak masz?

Żebyś cokolwiek rozumiał z tego, co się wokół ciebie dzieje...?

Jaki jest związek Twojej odpowiedzi z moim pytaniem?

Data: 2011-02-13 16:15:28
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d573f98$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
begin boukun

Polska powinna wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

Od dawna tak masz?

Żebyś cokolwiek rozumiał z tego, co się wokół ciebie dzieje...?

Jaki jest związek Twojej odpowiedzi z moim pytaniem?

Myśl, intensywnie myśl...
Co rozumiesz z sytuacji krótko przed stanem wojennym? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że stan wojenny został wprowadzony z inspiracj Geremka, by im się żyło zawsze lepiej jak Polakom?

boukun

Data: 2011-02-09 15:57:50
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "pamana" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:iiu8og$pcn$1news.dialog.net.pl...

[...]

Ale co dają represje ojca (myślę, że matce niepłacącej też zabierają pj)? Przeciez to w konsekwencji jeszcze bardziej zubaża rodzica i zabiera mu niekiedy możliwość np. zarobkowania...

boukun

Data: 2011-02-09 10:09:31
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/9/2011 8:57 AM, boukun wrote:

[...]

do komornika tez masz pretensje?
duzo bylo czasu na rozwiazanie sprawy zanim siega sie po drastyczne rozwiazania typu komornik czy zabierania prawa jazdy. zabierania prawka w przypadku polski czy Europy to w oogle pomysl do d.., ale kto by sie tym przejmowal. Kupe pomyslow skopiowano z ameryki totalnie bez pomyslunku, ktore tam funkcjonowaly w zupelnie innych warunkach i mialy sens.

Data: 2011-02-09 16:25:28
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin witek
[...]

Jeśli ktoś ma dług i nie chce go spłacać to posyła się komornika, żeby odzyskał pieniądze, jeśli jest z czego. Prawo jazdy nie ma natomiast żadnego związku z zobowiązaniami finansowymi. Idąc tym tokiem myślenia ("uprzykrzymy mu życie, to może zapłaci") "można by" też na przykład dłużnikowi wybić okna albo podrzucić płonący stolec na wycieraczkę.

Data: 2011-02-09 22:47:03
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-09 17:25, to pisze:

żadnego związku z zobowiązaniami finansowymi. Idąc tym tokiem myślenia
("uprzykrzymy mu życie, to może zapłaci") "można by" też na przykład
dłużnikowi wybić okna albo podrzucić płonący stolec na wycieraczkę.

Wiem z doświadczenia, że dużo skuteczniej działa podrzucenie dłużnikowi pod samochód płonącej butelki z benzyną i zadzwonienie do niego, żeby sobie zerknął na swoje auto. Naprawdę pomaga!

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-09 22:28:53
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin Maruda
Wiem z doświadczenia, że dużo skuteczniej działa podrzucenie dłużnikowi
pod samochód płonącej butelki z benzyną i zadzwonienie do niego, żeby
sobie zerknął na swoje auto. Naprawdę pomaga!

Gratuluję!

Data: 2011-02-10 06:33:08
Autor: Marek Dyjor
Za alimenty prawo jazdy?
Maruda wrote:
[...]

że też teraz w pierdlu internet osadzeni mają...

Data: 2011-02-09 21:53:50
Autor: Zygmunt Dariusz
Za alimenty prawo jazdy?
On Feb 10, 12:33 am, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
Maruda wrote:

> [...]
> niego, żeby sobie zerknął na swoje auto. Naprawdę pomaga!

że też teraz w pierdlu internet osadzeni mają...

"w sumie to wypadki chodzą po ludziach, dom może sie zapalić, mogą go
bandyci
okraść, tyle złego sie teraz w świecie dzieje".
Pamietasz kto to sugerowal, czy mam wskazac na ciebie pazurem?

Data: 2011-02-11 08:47:58
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d52bff8$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...

Prawo jazdy nie ma natomiast
żadnego związku z zobowiązaniami finansowymi.

ogólnie to masz racje, ale z tego co czytałem, jednak w sporej mierze przypadków jednak ma duży związek, bo sporo cześć uchylających się po utracie prawka automagicznie jednak zaczyna płacić

Data: 2011-02-11 17:40:39
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin szerszen
ogólnie to masz racje, ale z tego co czytałem, jednak w sporej mierze
przypadków jednak ma duży związek, bo sporo cześć uchylających się po
utracie prawka automagicznie jednak zaczyna płacić

Jakby im połamać palce to pewnie też by zaczęli płacić...

Data: 2011-02-15 09:37:39
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d557497$0$2447$65785112@news.neostrada.pl...

Jakby im połamać palce to pewnie też by zaczęli płacić...

no i?
to swiadczy tylko o tym, ze jednak kase maja, sory, dziecko to obowiazek, ja sobie je zrobil, to niech teraz placi a nie sie miga

Data: 2011-02-15 12:16:24
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

UĹźytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

Jakby im połamać palce to pewnie też by zaczęli płacić...

no i?
to swiadczy tylko o tym, ze jednak kase maja,

Nie, to świadczy o tym, że są rzeczy ważniejsze od kasy

sory, dziecko to obowiazek, ja sobie je zrobil, to niech teraz placi a nie sie miga

MoĹźe po prostu mu je odbierz :-)

Data: 2011-02-15 12:20:18
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijdnaa$26u$1@news.net.icm.edu.pl...

Nie, to świadczy o tym, że są rzeczy ważniejsze od kasy

i taką właśnie rzeczą jest łożenie na swoje dziecko

MoĹźe po prostu mu je odbierz :-)

???
jak można odebrać komuś coś, co porzucił?
w tym wypadku dziecko, które zostawił/a z matką/ojcem

Data: 2011-02-17 16:10:37
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

UĹźytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

Nie, to świadczy o tym, że są rzeczy ważniejsze od kasy

i taką właśnie rzeczą jest łożenie na swoje dziecko

Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej bezsensowne.

MoĹźe po prostu mu je odbierz :-)

???
jak można odebrać komuś coś, co porzucił?
w tym wypadku dziecko, które zostawił/a z matką/ojcem

Jak ludzie rozchodzą się to wzajemnie na siebie nie płacą. Nie dziwi mnie zupełnie, że nie chcą płacić drugiej stronie na dziecko.

Data: 2011-02-17 16:56:06
Autor: krys
Za alimenty prawo jazdy?
niusy.pl wrote:

Jak ludzie rozchodzą się to wzajemnie na siebie nie płacą. Nie dziwi mnie
zupełnie, że nie chcą płacić drugiej stronie na dziecko.

Ale wiesz, skąd się biorą dzieci? I dlaczego obojgu rodzicom powinno zależeć na ich dobrobycie? Hint: przetrwanie własnych genów.
J.

Data: 2011-02-17 17:03:20
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-17 16:56, krys pisze:

Ale wiesz, skąd się biorą dzieci? I dlaczego obojgu rodzicom powinno zależeć
na ich dobrobycie?
Hint: przetrwanie własnych genów.
J.

-ś p...ął jak łysy o asfalt.
Przetrwaniu własnych genów najbardziej sprzyja radosny i nieskrępowany anonimowy promiskuizm.
Ch.j Ci po własnych genach, jeśli na skinienie biurwy z MOPSu "rząd" Ci odbierze dziecko i odda w adopcję parze pedałów?

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-17 17:24:59
Autor: krys
Za alimenty prawo jazdy?
Maruda wrote:

Dbaj o progeniturę, nie będziesz miał takich dylematów.
J.

Data: 2011-02-18 08:55:10
Autor: szerszen
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijjdpe$4s6$1@news.net.icm.edu.pl...

Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej bezsensowne.

nie mój wywód sprowadza się do tego, że popieram nie siłowe i nie penitencjarne, spowodowanie wypłacalności dłużnika, jeśli taki sposób działa, to znaczy że jest ok, nie widzę powodu do ochrony złodziei

Jak ludzie rozchodzą się to wzajemnie na siebie nie płacą. Nie dziwi mnie zupełnie, że nie chcą płacić drugiej stronie na dziecko.

na prawdę nie dostrzegasz faktu, że to ich dziecko?

Data: 2011-02-19 16:41:03
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

UĹźytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej bezsensowne.

nie ...

Tak, przeczytaj co wcześniej napisałeś i nie usuwaj cytatu do którego odwołałem się

Data: 2011-02-19 16:42:39
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

UĹźytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

Twój wywód sprowadza się do tego, że kasa jest ważniejsza od kasy. Raczej bezsensowne.

... nie widzę powodu do ochrony złodziei

A to już w ogóle jakaś paranoja.

Data: 2011-02-12 19:32:37
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

Jakby sankcją było np zabicie bliskiego płaciliby jeszcze szybciej

Data: 2011-02-12 19:32:09
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ij6jo6$ltp$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Pod warunkiem, Ĺźe mieliby z czego...

boukun

Data: 2011-02-12 20:04:33
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

UĹźytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl>

[...]

Spoko, zadłużyliby się albo okradli kogoś obcego. :-)

Data: 2011-02-09 22:48:34
Autor: Marek Dyjor
Za alimenty prawo jazdy?
boukun wrote:
[...]

Szczególnie jak olewa płacenia na swoje dziecko...

znalazł sie miłośnik alimenciarzy... człowiek nie płacący na swoje dziecko to najgorsza menda.

Data: 2011-02-09 22:31:15
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin Marek Dyjor
znalazł sie miłośnik alimenciarzy... człowiek nie płacący na swoje
dziecko to najgorsza menda.

Po to ludzie wymyślili prawo, żeby karać ludzi sprawiedliwie i sensownie, a nie na zasadzie "ten menda, a tamten srenda". Zabieranie prawka za niepłacenie alimentów to idiotyzm w najczystszej postaci, bo jedno z drugim nie ma najmniejszego związku. A co do tego kto jest większą mendą to kwestia bardzo subiektywna.

Data: 2011-02-10 14:19:48
Autor: mvoicem
Za alimenty prawo jazdy?
(09.02.2011 23:31), to wrote:
begin Marek Dyjor

[...]

Ale niestety takie rzeczy się zdarzają. Jakieś pół roku temu jakiś
geniusz wymyślił żeby bodajże badania mammograficzne (czy tam jakieś na
raka szyjki macicy) były obowiązkowe przy okazji badań pracowniczych.
Czy słyszałeś żeby ktoś w "mainstrimie" zauważył idiotyzm tego pomysłu?
Wszyscy się cieszyli że nareszcie, że pyszny pomysł i że w ogóle jakie
to kobiety teraz zdrowe będą dzięki światłej myśli minister Fedak bodajże.

p. m.

Data: 2011-02-09 22:57:35
Autor: Jotte
Za alimenty prawo jazdy?
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iiv23n$mmp$1news.onet.pl...

człowiek nie płacący na swoje dziecko to najgorsza menda.

Generalizowanie nieuchronnie prowadzi do głupich stwierdzeń.

--
Jotte

Data: 2011-02-09 23:16:57
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

boukun wrote:
[...]

Ale co to ma wspólnego z prawem jazdy? A jak nie może, jak go nie stać? Jak nie ma pracy? Nie ma nawet prawa sam do jakiegokolwiek zasiłku? Powiesić go, tak?

boukun

Data: 2011-02-10 06:59:54
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-09 23:16, boukun pisze:

Ale co to ma wspólnego z prawem jazdy? A jak nie może, jak go nie stać?
Jak nie ma pracy? Nie ma nawet prawa sam do jakiegokolwiek zasiłku?
Powiesić go, tak?

Nie. Posłać do obozu pracy. Wtedy zarobi.
To odbieranie PJ, to bicz na ukrywających dochody, bo właśnie tacy cwaniaczkowie stanowią lwią część zalegających alimenciarzy. Owszem - bicz obnażający żałosną nieskuteczność polskiego wymiaru tzw. "prawa", ale przynajmniej jako bicz - skuteczny.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-10 14:22:42
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:iivusp$qs9$1news.onet.pl...
[...]

A dlaczego nie zapewnić ludziom godziwej pracy, żeby mogli zarobić godziwe pieniądze i płacić na utrzynmanie swoich dzieci? Co da obóz pracy? W PRL-u juz mielismy OC w OHP, gdzie młodzieżą w wieku poborowym chciano budować upadający kraj...

Skuteczny na co ten bicz odbierający pj? Na dodatkowe znęcanie się nad ludźmi, którym państwo nie zapewniło warunków do normalnej egzystencji?

boukun

Data: 2011-02-10 08:25:07
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/10/2011 7:22 AM, boukun wrote:

A dlaczego nie zapewnić ludziom godziwej pracy, żeby mogli zarobić
godziwe pieniądze i płacić na utrzynmanie swoich dzieci?

Sami niech sobie zapewnią.

Data: 2011-02-10 20:46:55
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ij0sgs$ahr$22inews.gazeta.pl...
On 2/10/2011 7:22 AM, boukun wrote:

A dlaczego nie zapewnić ludziom godziwej pracy, żeby mogli zarobić
godziwe pieniądze i płacić na utrzynmanie swoich dzieci?

Sami niech sobie zapewnią.

Gdyby tylko można było pójść do lasu na polowanie... i nie płacić na państwo podatków...

boukun

Data: 2011-02-10 19:48:23
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/10/2011 1:46 PM, boukun wrote:

[...]

pakuj sie.
lasów jeszcze pod dostatkiem. Amazonii jeszcze całkowicie nie wycieli.

Data: 2011-02-11 11:47:22
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ij24hv$ahr$37inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tam wolę władzę w Polsce spakować...

boukun

Data: 2011-02-11 13:04:16
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/11/2011 4:47 AM, boukun wrote:

[...]

najblizszy szpital psychiatryczny znajduje sie w ......

radze ci go odwiedzic w trybie pilnym.

Data: 2011-02-10 14:43:44
Autor: mvoicem
[OT]Re: Za alimenty prawo jazdy?
(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
Skuteczny na co ten bicz odbierający pj? Na dodatkowe znęcanie się nad
ludźmi, którym państwo nie zapewniło warunków do normalnej egzystencji?

Czy na pewno państwo jest od zapewniania ludziom warunków do
egzystencji? Wydaje mi się że ludzie powinni sami sobie zapewniać, zaś
państwo powinno im ewentualnie ułatwiać, a najlepiej nie przeszkadzać.

p. m.

Data: 2011-02-10 14:46:02
Autor: Jotte
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d53eb90$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

Czy na pewno państwo jest od zapewniania ludziom warunków do
egzystencji? Wydaje mi się że ludzie powinni sami sobie zapewniać, zaś
państwo powinno im ewentualnie ułatwiać, a najlepiej nie przeszkadzać.
To ewentualnie do czego w ogóle służy państwo?
Kto kazał ludziom organizować się w państwa, kto to wymyślił?
Pewnie wszyscy na całym świecie się mylą, no nie?

--
Jotte

Data: 2011-02-10 08:29:19
Autor: witek
On 2/10/2011 7:46 AM, Jotte wrote:
[...]

gora do zapewnienia bezpieczenstwa panstwa, prowadzenia polityki zagranicznej i wewnetrznej. I na to powinni dostac jakis 5% naszych podatkow. I najlepiej niech sie do reszty nie wtracaja.

Kto kazał ludziom organizować się w państwa, kto to wymyślił?
Pewnie wszyscy na całym świecie się mylą, no nie?

na całym świecie, rzad nie wtrąca sie w sprawy lokalne i nie marnuje czasu na uchwalanie ilości cukru w cukrze.

Data: 2011-02-10 20:44:45
Autor: boukun

(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
[...]

A po co w takim razie utrzymywać to państwo? Po co te całe wybory i papka wyborcza kto jak narodowi lepiej zrobi? Oczywiście że teraz jest wolna amerykanka, naród musi sam sobie zapewnić byt, jest pozostawiony w samopas i na dodatek musi utzrymywać pasożytów u władzy...

boukun

Data: 2011-02-10 21:43:08
Autor: mvoicem

(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
[...]

Poza ściganiem bandytów i obroną granic, po to, żeby zadbało o to żeby
nikt nie uniemożliwiał ci dbanie o siebie.

p. m.

Data: 2011-02-10 22:57:41
Autor: boukun

(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
[...]

Jak sami bandyci! Od kiedy państwo broni granic? Ostatnio Polacy napadli na Afganistan i okupują ten zniewolony kraj..., a naród za to płaci...

boukun

Data: 2011-02-10 23:03:41
Autor: mvoicem

(10.02.2011 14:22), boukun wrote:
[...]

Ta, to był błąd że po tym jak wypadłeś mi z KF wdałem się z tobą w
dyskusję, zamiast cię tam z powrotem wsadzić.

Bardzo ciebie i grupę przepraszam :). Updatuję plonkownicę i to się już
więcej nie powtórzy.

p. m.

Data: 2011-02-10 17:21:46
Autor: Papu Smurf
Za alimenty prawo jazdy?
Órzytkownik "Maruda" napisał:
[...]

po pierwsze to alimenty nie zafsze są zasądze na własne dziecko, ale na
dziecko tej pożal się boga matki którą często zna się z widzenia:O)

po drógie jeśli ojciec nie ma pieniędzy na alimenty to się powinno oddać mu
dziecko i niech on dba o nie a matka płaci alimenty jak ją stać, a najlepiej
to niech się dzieckim zajmują równo po połowie, rok u ojca roku matki, ale
nasze kurwy (te sądowe tesz) na to nie pozwolą bo pieniąć się liczy i tszeba
jakiegoś jelenia wydoić:O(

Data: 2011-02-12 08:18:23
Autor: Nostradamus
Za alimenty prawo jazdy?
Użytkownik "Papu Smurf"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ij1abn$urp$3@news.onet.pl...
,po drógie jeśli ojciec nie ma pieniędzy na alimenty to,...

....się dziecko wychowuje na analfabetę. Jesteś tego przykładem.

Data: 2011-02-12 08:23:39
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-12 08:18, Nostradamus pisze:
Użytkownik "Papu Smurf"  napisał w wiadomości grup
,po drógie jeśli ojciec nie ma pieniędzy na alimenty to,...

...się dziecko wychowuje na analfabetę. Jesteś tego przykładem.

Daj spokój, to troll. Ma taką manierę pisania nieortograficznego. Pozuje na Korwina, ale brakuje mu tak z 12 klas i jakieś 70 pktów IQ.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-12 19:16:39
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "Papu Smurf" <du.pa@z.wonsami>

[...]

Nie lepiej oddać do domu dziecka ?

Data: 2011-02-12 19:13:08
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

To pewnie i mieszkanie należy mu zabrać

Data: 2011-02-12 19:27:19
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-12 19:13, niusy.pl pisze:

[...]

Umiesz czytać ze zrozumieniem?
Jeśli ukrywa dochody, to ukrywa też majątek. Tacy kombinatorzy na ogół nie mają czegoś, co można by im zabrać i spieniężyć na spłaty ich zobowiązań.
A obóz pracy (ciężkiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ciągle jest atrakcyjnym i skutecznym rozwiązaniem.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-12 19:30:47
Autor: boukun
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:ij6je5$r11$1news.onet.pl...
[...]

Lwom na pożarcie rzucić najlepiej...

boukun

Data: 2011-02-12 20:00:03
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

Kiedy ... jak słyszę, że komuś dom zlicytowali to wiem, że chodzi o przekręt a nie o to by gość utrzymywał swoje dziecko czy jakieś zadłużenie spłacił.

A obóz pracy (ciężkiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ciągle jest atrakcyjnym i skutecznym rozwiązaniem.

Nie ma czegoś takego. Musiałbyś wprowadzić dla więźnia sankcję śmierci. A i tak nie uzyskałbyś efektu w postaci zysku z całego tego obozowania. Chyba, że jakiś oświęcim proponujesz. Ale to raczej nie znajdziesz poparcia.

Data: 2011-02-13 12:42:24
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-12 20:00, niusy.pl pisze:

A obóz pracy (ciężkiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ciągle jest
atrakcyjnym i skutecznym rozwiązaniem.

Nie ma czegoś takego.

Nie ma, bo socjaliści nam to załatwili. Najpierw socjalista (narodowy) Hitler to rozpropagował (bo wymyślono to już wcześniej), a potem socjaliści europejscy (czyli międzynarodowi) zabanowali.

Na tzw. "resocjalizacji" kokosy robią rozmaitej maści wyrwigrosze ("psycholodzy"), którzy każą wypuścić zboczeńca, który później morduje (w tym momencie, zanim go złapią, za niego powinien pójść na stryczek psycholog, który się pod opinią podpisał, wszak jest sprawcą tego przestępstwa). Ech... szkoda gadać...

[...]

Kara śmierci, to marnotrawstwo. Przynajmniej narządy powinny pójść do odzysku. Ale tak, to tylko w Chinach pragmatycznie wprowadzono.

Sprywatyzować więzienia! ;)
Dlaczego podatnik ma dokładać do przestępców? Powinni sami na siebie zarobić. Na swoje papu, na pokojówki (klawiszy), na czynsz... Ewentualnie skazany może wybrać dobrowolne zejście (np. z głodu). Wszak jest "wolnym" człowiekiem. Jako osadzony ma tylko odbyć karę, zadośćuczynić, odpokutować itp.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-13 19:17:00
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

A potem wyjdzie i Cię zarżnie bo tylko tego nauczył się w obozie.

Data: 2011-02-14 07:32:59
Autor: Maruda
Za alimenty prawo jazdy?
W dniu 2011-02-13 19:17, niusy.pl pisze:

[...]

A obecne wiezienia, tj. sanatorium na koszt podatnika - w czym są lepsze?

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-14 09:01:53
Autor: niusy.pl
Za alimenty prawo jazdy?

[...]

No właśnie w tym, że nie za wszelką cenę. Zauważ, że jak chodzi o te twoje pomysły to dla pewnych kategorii przestępstw wprowadza się np bransoletki. I może sobie pracować albo "zejść". Co więzienie więcej daje ?

Data: 2011-02-09 16:22:32
Autor: to
Za alimenty prawo jazdy?
begin pamana
[...]

Ale jaki ma z tym związek prawo jazdy? Może jeszcze paszport polsatu mu zabiorą?

Data: 2011-02-09 10:47:52
Autor: witek
Za alimenty prawo jazdy?
On 2/9/2011 10:22 AM, to wrote:

Ale jaki ma z tym związek prawo jazdy? Może jeszcze paszport polsatu mu
zabiorą?

juz napisalem jaki.
po prostu bezmyslna kalka z amerykanskiego systemu.

Za alimenty prawo jazdy?