Za alimenty prawo jazdy?

Data: 2011-02-10 09:19:47
Autor: PH
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iiu3vv$enb$1mx1.internetia.pl...
Nawet nie wiedziałem, że za niepłacenie alimentów zabierają prawo jazdy... I ten ponoć Trybunał Konstytucyjny uznaje to bezprawie w pewnym sensie za zasadne...

Co za kurestwo...

boukun
i bardzo kurwa dobrze!
a jak Cię złapią w samochodzie to powinni jeszcze samochód zlicytować na poczet niezapłaconych alimentów

Data: 2011-02-10 00:31:56
Autor: Zygmunt Dariusz
Za alimenty prawo jazdy?
On Feb 10, 3:19 am, "PH" <P...@pl.news> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:iiu3vv$enb$1mx1.internetia.pl...> Nawet nie wiedziałem, że za niepłacenie alimentów zabierają prawo jazdy...
> [...]

> boukun

i bardzo kurwa dobrze!
a jak Cię złapią w samochodzie to powinni jeszcze samochód zlicytować na

Zwlaszcza gdyby to byl samochod pozyczony od ciebie, to bys zrozumial
jaka brednie napisales.

Data: 2011-02-10 09:43:10
Autor: PH
Za alimenty prawo jazdy?

Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <zbronson@gmail.com> napisał w wiadomości news:bdb93d1b-566f-4b01-9dea-98e10b508462m13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

poczet niezapłaconych alimentów

Zwlaszcza gdyby to byl samochod pozyczony od ciebie, to bys zrozumial

nie pożyczam takim cwelom :]

Za alimenty prawo jazdy?