Za antyamerykańskie demonstracje aresz tują! - w Iranie ;-)

Data: 2009-11-07 12:35:17
Autor: Andrzej Adam Filip
Za antyamerykańskie demonstracje aresz tują! - w Iranie ;-)
Niniejszymi chciałbym ostro publicznie skrytykować Iran za takie
bezwstydne naruszenie prawa do zgromadzeń! ;-)

http://www.reuters.com/article/worldNews/idUSTRE5A60E120091107
<quote>
  Iran says over 100 people detained at anti-U.S. rally
  Sat Nov 7, 2009 4:50am EST
  TEHRAN (Reuters) - Iranian police detained more than 100 people for
  "disturbing public order" during a rally this week to mark the
  anniversary of the seizure of the U.S. embassy, the official IRNA news
  agency reported on Saturday.
</quote>

Tylko wierność ludziom, czyni z nas człowieka.
  -- KoÅ›ciuszko, Tadeusz (1746-1817)

Data: 2009-11-07 04:10:02
Autor: robertbig
Za antyamerykañskie demonstracje aresztuj±! - w Iranie ;-)
On 7 Lis, 12:35, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Niniejszymi chcia³bym ostro publicznie skrytykowaæ Iran za takie
bezwstydne naruszenie prawa do zgromadzeñ! ;-)

[...]

Nie to co w Polsce . Wolnym cudownym kraju .

Data: 2009-11-07 08:25:31
Autor: Bruner
Za antyamerykañskie demonstracje aresztuj±! - w Iranie ;-)

zanim sie wypowie na jakis temat nalezy cos wiedziec o historii, uprzednie rezimy byly organizowane i wspierane przez CIA, w niektorych dzielnicach np, bylo widac znaki "Psom i Persom wstep wzbroniony"

Wszystkie te rezimy ktore przejely wladze przy czynnym wsparciu i udziale CIA byly niezwykle brutalne. Takze o ile nie mam sympatii to muzulmanow to rozumiem ich sentymenty co do USA.

Data: 2009-11-07 14:09:59
Autor: Karol
Za antyamerykañskie demonstracje aresztuj±! - w Iranie ;-)
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisa³(a):

[...]

no, ciekawe sa te sentymenty muzulmanow do USA i Kanady.
Te rezimy amerykanskie i kanadyjskie sa naprawde bardzo okrutne i trudno
zrozumiec dlaczego tyle organizacji muzulmanskich moze jeszcze dzialac
w tych warunkach na amerykanskich i kanadyjskich uczelniach:

http://www.parstimes.com/education/student_organizations.html

W *demokracji* rosyjskiej jest przecie znacznie lepiej dla muzulmanow,
twoj Volodia bardzo sie o nich troszczy:))

Data: 2009-11-07 09:24:10
Autor: Bruner
Za antyamerykañskie demonstracje aresztuj±! - w Iranie ;-)
Karol ty masz chociaz mature bo mi szkoda czasu na polemike z niedoukiem.

Pieprzysz od rzeczy, co innego na terenie USA gdzie obowiazuja pewne prawa i publiczne linczowanie murzynow skonczylo sie dawno temu a co innego gdzie mysla ze nadal obowiazuje wolna amerykanka i im wszystko wolno, organizowac przewroty, porywac, torturowac itd..

tutaj sobie pocztyaj bo wiedze zes kolejny szary zajaczek co zaczyna dopiero raczkowac

http://en.wikipedia.org/wiki/1953_Iranian_coup_d'%C3%A9tat

przetlumacze ci tylko jedno zdanie

(CIA) overthrew the government of the popular Prime Minister Mosaddeq at the request of, and with minor support from the British government.

CIA dokonalo przewrotu rzadu Misnistra Mosaddeq na prosbe i z wsparciem Brytyjskiego rzadu

Data: 2009-11-07 14:37:06
Autor: Karol
[...]

napisz lepiej wielce uczony Brunerze co ty jeszcze robisz w Kanadzie skoro to
takie totalitarne panstwo.
Uswiadom mnie rowniez biednego szaraka, jak pomaga twoj Volodia tym
*demokratycznym* panstwom.

Data: 2009-11-07 09:48:58
Autor: Bruner
Za antyamerykañskie demonstracje aresztuj±! - w Iranie ;-)
Nie porownuj Kanady do USA bo to swiadczy tylko ze nie wiesz co sie na swiecie dzieje bo to jak porowywanie Polski do Rosji co sie niektorym tu za oceanem zdaje ze to jedno i to samo.

Kanada to bardziej cywilizowany kraj niz USA, nie napadl na przyklad na Irak razem z nimi w przeciwienstwie do Polski

Jedni wyjezdzaja na wakacje do Egipty inni do Kanady.

Data: 2009-11-07 15:02:27
Autor: Karol
[...]
 acha, widze ze za ty doskonale wiesz co sie na swiecie dzieje:)

Kanada to bardziej cywilizowany kraj niz USA, nie napadl na przyklad na Irak razem z nimi w przeciwienstwie do Polski

a co ciebie tak glowa boli o to co robi USA? Dlaczego nie siedzisz w Rosji skoro to taki wspanialy kraj, tylko plujesz na USA z ktorym Kanada scisle
wspolpracuje?

Jedni wyjezdzaja na wakacje do Egipty inni do Kanady.

A dlaczego nie wyjezdzaja na *wakacje* do kraju Volodii? Bardzom ciekaw twojej
odpowiedzi. Stac cie na szczera odpowiedz?

Data: 2009-11-07 15:52:36
Autor: Andrzej Adam Filip
"Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a):
[...]

Czy zrozumienie że "punkt widzenia zależy od punktu siedzenia"
przekracza twe jakże skromne możliwości umysłowe? :-)

Zabiegać o awans służąc szczerze zwierzchnikowi to tak jak chcieć
wejść na krzywe drzewo i trzymać się złamanego konara.
  -- Kung-Sun Jang [Shang Yang] (390?-338 p.n.e.)

Data: 2009-11-07 15:05:27
Autor: Karol
Za antyamerykañskie demonstracje aresztuj±! - w Iranie ;-)
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
Czy zrozumienie że "punkt widzenia zależy od punktu siedzenia"
przekracza twe jakże skromne możliwoÅ&#65533;ci umysÅ&#65533;owe? :-)

z psychopatami i anonimowymi chamami dyskusja raczej jest niemozliwa, prosowiecki krecie. --

Data: 2009-11-07 16:34:41
Autor: Andrzej Adam Filip
Za antyamerykańskie demonstracje a resztują! - w Iranie ;-)
"Karol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Czy zrozumienie Ĺźe "punkt widzenia zaleĹźy od punktu siedzenia"
przekracza twe jakĹźe skromne moĹźliwoĹ&#65533;ci umysĹ&#65533;owe? :-)

z psychopatami i anonimowymi chamami dyskusja raczej jest niemozliwa, prosowiecki krecie.

Witam cie o prohamerykański kreciczku z dyskusyjnego przedszkola :-)

USA ma *swoje* interesy. Sugerowanie że nie są one (lub nie były)
sprzeczne z interesami "niektórych innych" (a nie tylko Rosji) jest
oznaką debilizmu lub obraźliwego traktowania rozmówcy jako idioty.

Kochają USA w ameryce łacińskiej? "Niezbyt".
Widać niektórych znacznie łatwiej się kocha z daleka niż z bliska,
a "miłość" Nikaragui i Wenezueli do Rosji też pod to chyba podpada :-)

Do młyna potrzeba dwu kamieni, do miłości dwu głów.
  -- PrzysÅ‚owie armeÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-07 15:49:19
Autor: KArol
Za antyamerykañskie demonstracje aresztuj±! - w Iranie ;-)
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
Witam cie o prohamerykaÅ&#65533;ski kreciczku z dyskusyjnego przedszkola :-)

pytam jeszcze raz, co ciebie tak interesuje polityka USA, a zupelnie jestes
slepy na polityke Rosji i obecna polityke prowadzona przez podobno polski rzad? Normalny czlowiek mysli o swoim kraju i polityce przez niego prowadzonej.
Amerykanie mysla o swoim panstwie i swoich interesach. Tak postepuje kazdy normalny kraj, a korzystaja na tym jego obywatele. Ty podobno mieszkasz w Polsce wiec mysl i debatuj o aktualnej sytuacji twojego
kraju w ktorym zle sie dzieje i to ty bedziesz ponosil konsekwencje polityki prowadzonej przez obecny rzad.

USA ma *swoje* interesy. Sugerowanie że nie sÄ&#65533; one (lub nie byÅ&#65533;y)
sprzeczne z interesami "niektórych innych" (a nie tylko Rosji) jest
oznakÄ&#65533; debilizmu lub obraźliwego traktowania rozmówcy jako idioty.

oznaka debilizmu sa posty twoje i podobnych tobie idiotow na tej grupie.

KochajÄ&#65533; USA w ameryce Å&#65533;aciÅ&#65533;skiej? "Niezbyt".
WidaÄ&#65533; niektórych znacznie Å&#65533;atwiej siÄ&#65533; kocha z daleka niż z bliska,
a "miÅ&#65533;oÅ&#65533;Ä&#65533;" Nikaragui i Wenezueli do Rosji też pod to chyba podpada :-)

i goowno cie to powinno interesowac. Mysl o kraju w ktorym zyjesz i jaka jest
jego aktualna polityka.

Data: 2009-11-07 11:53:31
Autor: Bruner

"KArol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:hd44tv$jal$1inews.gazeta.pl...
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
:-)

pytam jeszcze raz, co ciebie tak interesuje polityka USA, a zupelnie jestes
slepy na polityke Rosji i obecna polityke prowadzona przez podobno polski rzad?

No chyba dyskusja byla o Iranie i USA, po co odrazu reszte swiata tutaj angazowac.
O Czeczeni, Gruzji i Rosji mozemy pogadac przy innej okazji.
Karol skoncz pierw mature, dojrzyj troche do tyskusji, wpadnij tutaj za pare lat, zorientuj sie gdzie Krym a gdzie Krym to mozemy dopiero podyskutowac

Data: 2009-11-07 17:04:45
Autor: Karol
[...]

jaka reszte swiata? Ja ciebie pytam co ty jeszcze robisz w Kanadzie z takimi
pogladami jakie prezentujesz na tej polskiej w koncu grupie?

O Czeczeni, Gruzji i Rosji mozemy pogadac przy innej okazji.

to jest polska grupa i o relacjach polskich z tymi krajami, ale z pozycji
polskich interesow, a nie rosyjskich czy amerykanskich z tymi krajami nalezy
tu dyskutowac.

Karol skoncz pierw mature, dojrzyj troche do tyskusji, wpadnij tutaj za pare lat, zorientuj sie gdzie Krym a gdzie Krym to mozemy dopiero podyskutowac

obawiam sie, ze aby z toba moc dyskutowac musialbym wlasnie nawet sowieckiej
matury nie miec.

Data: 2009-11-07 17:58:32
Autor: Andrzej Adam Filip
"Bruner" <sopot@buziaczek.pl> pisze:
[...] zorientuj sie gdzie Krym a gdzie Krym [...]

To ile jest tych Krymów? :-)

Ciężko jest być zależnym od człowieka gorszego.
  -- Demokryt (ok. 460 - ok. 370 p.n.e.)

Data: 2009-11-07 12:10:00
Autor: Bruner

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:7jwxbuju19-9B7amy.huge.strangled.net...
"Bruner" <sopot@buziaczek.pl> pisze:
[...] zorientuj sie gdzie Krym a gdzie Krym [...]

To ile jest tych Krymów? :-)

juz nie badz taki drobiazgowy, kazdemu moze sie przejezyczyc, mialo byc gdzie Krym a gdzie Rzym, wiadomo o co chodzi
co innego sie przejezyczyc a plesc bez sensu jak Karol co dopiero raczkuje w wielkim swiecie polityki

ale widze ze sie stara, no i dobrze, moze beda z niego madrzy ludzie

Data: 2009-11-07 17:23:20
Autor: Karol
Za antyamerykañskie demonstracje aresztuj±! - w Iranie ;-)
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisa³(a):
co innego sie przejezyczyc a plesc bez sensu jak Karol co dopiero raczkuje w wielkim swiecie polityki

ROTFL,  doswiadczony *polityk* na psp sie znalazl.

Przeciez trzeba byc kompletnym kolkiem i umyslowo ograniczonym naiwniakiem,
aby powaznie traktowac posty kogos takiego jak wyjatkowo wysoko wyksztalcony w
sowietach Bruner, przebywajacy *czasowo* na *urlopie* w Kandzie:)

Data: 2009-11-07 17:56:18
Autor: Andrzej Adam Filip
Za antyamerykańskie demonstracje a resztują! - w Iranie ;-)
"KArol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Witam cie o prohamerykaĹ&#65533;ski kreciczku z dyskusyjnego przedszkola :-)

[...]

To że z USA "jest obecnym rządom po drodze" nie znaczy że będzie tak do
końca świata. Jakoś PZPR/SdRP/SLD zamiana jednego wielkiego brata na
drugiego poszła "nadzwyczaj łatwo". To jest taka "drobna" różnica między wykorzystywaniem (sporej) "wspólnoty interesów" a bezwstydnym włazidupstwem.

USA ma *swoje* interesy. Sugerowanie Ĺźe nie sÄ&#65533; one (lub nie byĹ&#65533;y)
sprzeczne z interesami "niektĂłrych innych" (a nie tylko Rosji) jest
oznakÄ&#65533; debilizmu lub obraĹşliwego traktowania rozmĂłwcy jako idioty.

oznaka debilizmu sa posty twoje i podobnych tobie idiotow na tej grupie.

To ja się boję pomyśleć co wypada sądzić o twoich postach a co dopiero
napisać publicznie i podpisać :-)

KochajÄ&#65533; USA w ameryce Ĺ&#65533;aciĹ&#65533;skiej? "Niezbyt".
WidaÄ&#65533; niektĂłrych znacznie Ĺ&#65533;atwiej siÄ&#65533; kocha z daleka niĹź z bliska,
a "miĹ&#65533;oĹ&#65533;Ä&#65533;" Nikaragui i Wenezueli do Rosji teĹź pod to chyba podpada :-)

i goowno cie to powinno interesowac. Mysl o kraju w ktorym zyjesz i jaka jest
jego aktualna polityka.

Nie ma prawa sądzić i publicznie twierdzić że jest to polityka "nie optymalna"?
To pod tym względem *według ciebie* mało się zmieniło między RP a PRL?

  Democracy is a form of government in which it is permitted to wonder
  aloud what the country could do under first-class management.
    -- Senator Soaper

Ubiegają się, jak dwa psy o jedną kość.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-07 17:18:09
Autor: Karol
Za antyamerykañskie demonstracje aresztuj±! - w Iranie ;-)
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):
"KArol " <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:

To że z USA "jest obecnym rzÄ&#65533;dom po drodze" nie znaczy że bÄ&#65533;dzie tak do
koÅ&#65533;ca Å&#65533;wiata. JakoÅ&#65533; PZPR/SdRP/SLD zamiana jednego wielkiego brata na
drugiego poszÅ&#65533;a "nadzwyczaj Å&#65533;atwo". To jest taka "drobna" różnica miÄ&#65533;dzy wykorzystywaniem (sporej) "wspólnoty interesów" a bezwstydnym wÅ&#65533;azidupstwem.
 co w/g ciebie oznacza *wlazidupstwo* ? Polityka zagraniczna obecnego rzadu
jest zla bo niedojrzala. Swietnie to ocenil nie tak dawno Brzezinski.
Polska prowadzi polityke schozoidalna, a nie w interesie propolskim.

> oznaka debilizmu sa posty twoje i podobnych tobie idiotow na tej grupie.

To ja siÄ&#65533; bojÄ&#65533; pomyÅ&#65533;leÄ&#65533; co wypada sÄ&#65533;dziÄ&#65533; o twoich postach a co dopiero
napisaÄ&#65533; publicznie i podpisaÄ&#65533; :-)

co ty mozesz sadzic o moich postach to mnie nie interesuje, natomiast ja wiem co sadzic o twoich. Ty po prostu robisz wszystko aby na tej grupie
zagmatwac ewidentnie oczywiste sytuacje. Nie stac cie na podjecie
jakiejkolwiek dyskusji jak na kogos uczciwego przystalo, tylko po sowiecku
jak ci czyjes poglady nie pasuja, puszczasz od razu pod normalnymi
wypowiedziami teksty ad personam, bo chcesz w ten sposob je cenzurowac po bolszewicku.

> i goowno cie to powinno interesowac. Mysl o kraju w ktorym zyjesz i jaka jest
> jego aktualna polityka.

Nie ma prawa sÄ&#65533;dziÄ&#65533; i publicznie twierdziÄ&#65533; że jest to polityka "nie optymal
na"?

dla kogo nieoptymalna? Dla Polski czy Rosji?

To pod tym wzglÄ&#65533;dem *wedÅ&#65533;ug ciebie* maÅ&#65533;o siÄ&#65533; zmieniÅ&#65533;o miÄ&#65533;dzy RP a PRL?

oczywiscie ze tak. I ty doskonale o tym wiesz. Tylko ktos komu zalezy aby taki
balagan i chaos panowal nadal w Polsce i jej polityce zagranicznej, moze tego
nie widziec.

Data: 2009-11-07 14:33:08
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Widzę że twój "wykrywacz ironii" poważnie szwankuje.

Bez trudu nie wyłowisz i rybki ze stawu.
  -- PrzysÅ‚owie rosyjskie (pl.wikiquote.org)

Za antyamerykańskie demonstracje aresz tują! - w Iranie ;-)