Za chwile akcji zabraknie...

Data: 2009-04-03 11:26:02
Autor: george
Za chwile akcji zabraknie...
:)

Data: 2009-04-03 11:47:46
Autor: XXL
Za chwile akcji zabraknie...
Wygląda to póki co super optymistycznie. Wielkość obrotów na silnie
wzrostowych sesjach wczoraj i dzisiaj wskazuje jednoznacznie na wchodzenie
kapitału zagranicznego. Skoro mocno wchodzą po obecnych cenach to znaczy, że zrobią dystrybucję gdy
indeksy będą jakieś 20% wyżej niż obecnie. Znowu wielu zostanie z akcjami na
górce i będzie się dziwić dlaczego spada, skoro wydawało się, że wróciła hossa.

Data: 2009-04-03 13:52:11
Autor: sorden
Za chwile akcji zabraknie...
 XXL wrote:

[...]

Patrz na waluty. Wczorja weszli, dzisiaj juz nie wchodza.

--
in

Data: 2009-04-03 12:11:34
Autor: XXL
Za chwile akcji zabraknie...
sorden <sorden@wp.pl> napisał(a): Patrz na waluty. Wczoraj weszli, dzisiaj juz nie wchodza.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Na pewno nadal wchodzą fundusze zagraniczne. Zobacz jakie mamy gigantyczne
obroty na GPW. Przed 14-tą jest już 1,4 mld zł.
To jednoznacznie wskazuje na wchodzenie krótkoterminowego ew.
średnioterminowego kapitału spekulacyjnego z zagranicy.

Data: 2009-04-03 14:22:57
Autor: sorden
Za chwile akcji zabraknie...
 XXL wrote:

[...]

Bawia sie na gieldzie za to co nakupili wczoraj. Dzisiaj juz nie dokupuja.
Zlotowka sie nawet lekko oslabila.

--
in

Data: 2009-04-03 14:01:30
Autor: george
Za chwile akcji zabraknie...

" XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:gr4t12$lk4$1inews.gazeta.pl...
[...]

czego jak czego ale agresji nie można im odmówić...

Data: 2009-04-03 14:04:15
Autor: Pafcik
Za chwile akcji zabraknie...
agresji ?

powiedzmy sobie szczerze, dla nich to są tak naprawdę drobne,

to tak jakby dla mnie zrobić gdzieś na drugim końcu świata inwestycje powiedzmy za 1000 zł,

jak sie uda to zarobie na tym 500, jak się nie uda to nic wielkiego specjalnie nie ryzykuję

a w dodatku raczej napewno się uda, bo zawsze sie udawało , naiwnych w końcu nie brakuje

mnie to tylko dziwi wielki hurra optymizm - czy coś sie stało , coś przegapiłem ? kryzys może odwołali ?

Data: 2009-04-03 14:10:48
Autor: george
Za chwile akcji zabraknie...

"Pafcik" <spam@stop.pl> wrote in message news:gr4u00$s27$1inews.gazeta.pl...
[...]

no dla mnie ten ruch w góre wygląda agresywanie.. (nawet chwili wytchnienia intra). Pic polega na tym że i u mnie "optymizmu" brak wiec moze dlatego odbieram to jako "podejrzanie" agresywne i czekam z palcem na spuście...

george

Data: 2009-04-03 12:17:25
Autor: XXL
Za chwile akcji zabraknie...
george <george___@vp.pl> napisał(a): No dla mnie ten ruch w góre wygląda agresywanie.. (nawet chwili wytchnienia intra). Pic polega na tym że i u mnie "optymizmu" brak wiec moze dlatego odbieram to jako "podejrzanie" agresywne i czekam z palcem na spuście... george
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kupują agresywnie tak jak przez wiele miesięcy agresywnie wyprzedawali.
Ale jest na razie o tyle bezpiecznie, że nabierając tak duże ilości akcji nie
będa w stanie z nich szybko wyjść z odpowiednim zyskiem.
Będą musieli zrobić inteligentną dystrybucję a to trochę potrwa.

Data: 2009-04-04 01:02:58
Autor: skippy
Za chwile akcji zabraknie...

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr4uok$27a$1inews.gazeta.pl...
[...]

akcje
kontrakty
proporcje
później sypiesz akcje, spada, a zarabiasz
takie cuda na kiju

Data: 2009-04-03 14:15:55
Autor: Pafcik
Za chwile akcji zabraknie...
[...]

no więc właśnie, podejrzewam że tak z palcami na spustach wszyscy czekają

co oznacza że tak samo jak gwałtowie rośnie, tak jeszcze gwałtowniej zaraz będzie spadać

gra dla ludzi o mocnych nerwach i mocnych pęcherzach :-)
strach do wc wyjść bo można być w międzyczasie w plecy ;-)

Data: 2009-04-03 15:20:40
Autor: Tomasz Gęguś
Za chwile akcji zabraknie...

[...]

Tu masz odpowiedź.
Enron to dyletanci.
http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=1e64d855-ca6b-4475-8884-70527646784e&open=four

--
Gdy widzisz kogoś odpoczywającego, pomóż mu.

Data: 2009-04-03 16:12:58
Autor: george
Za chwile akcji zabraknie...

"Tomasz Gęguś" <Tom098zzy7q@pocztaUSUN-TO-ZARAZ.onet.pl> wrote in message news:gr52iv$7bj$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

może to FASB .. a może wystarczyły 3 dni słońca :).
george

Data: 2009-04-03 13:47:37
Autor: sorden
Za chwile akcji zabraknie...
george wrote:

:)

Albo chetnych na nie ;]

--
in

Data: 2009-04-03 14:08:20
Autor: Andrzej Adam Filip
Za chwile akcji zabraknie... [Kiedy faza maniakalna przejdzie w depresyjną?]
"george" <george___@vp.pl> pisze:
:)

"W Europie" *dziś* indeksy stoją.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Gdybym był zawodnikiem, to czy zbliżając się do mety miałbym zwolnić kroku,

Data: 2009-04-03 15:23:30
Autor: Virck
Za chwile akcji zabraknie... [Kiedy faza maniakalna przejdzie w depresyjną?]
Widze, ze juz nie wiele wam brakuje aby odmowic wspolna modlitwe Polaka w nadzieii na ta zwale.....
No ale coz...Poki co patrzcie, w koncu wejdziecie.troche wyzej, ..wyzej lub jeszcze wyzej.....-;)))

Data: 2009-04-03 09:19:02
Autor: macieks
On 3 Kwi, 15:23, "Virck" <Virck_Lo...@verizon.net> wrote:

Widze, ze juz nie wiele wam brakuje aby odmowic wspolna modlitwe Polaka w
nadzieii na ta zwale.....

Pięknie powiedziane

Data: 2009-04-03 09:32:47
Autor: macieks
Za chwile akcji zabraknie... [Kiedy faza maniaka lna przejdzie w depresyjną?]
Nie mam bladego pojęcia jak skończy dziś USA, ale jakby SP500 doszedł
do 850, to część z was by się chyba pochlastała :))
Nawet nie posiadając akcji czy pozycji :))
Czysta ludzka zawiść.

Data: 2009-04-03 19:03:49
Autor: sorden
macieks wrote:

Nie mam bladego pojęcia jak skończy dziś USA, ale jakby SP500 doszedł
do 850, to część z was by się chyba pochlastała :))
Nawet nie posiadając akcji czy pozycji :))

Podniecacie sie kolejna korekta ;)
Jak czesto hossa zaczynala sie na poczatku glebokiej recesji ?

--
in

Data: 2009-04-03 11:29:39
Autor: macieks
On 3 Kwi, 19:03, sorden <sor...@wp.pl> wrote:
macieks wrote:
> [...]
> Nawet nie posiadając akcji czy pozycji :))

Podniecacie sie kolejna korekta ;)
Jak czesto hossa zaczynala sie na poczatku glebokiej recesji ?

Nawet jeśli to korekta, to ma już ok 30%, nie można przejść wobec tego
ruchu obojętnie.
Kto jest dobry złapał połowę albo i więcej tego ruchu.

Co do podniety, gram na kontraktach, nie ważny kierunek, ważne czy
jesteś z nim.
Co najwyżej mogę być wpieniony na siebie, że za późno zmieniłem
kierunek zajmowanych pozycji :)

Data: 2009-04-03 20:32:49
Autor: sorden
macieks wrote:

Nawet jeśli to korekta, to ma już ok 30%, nie można przejść wobec tego
ruchu obojętnie.

Pewnie, ze nie mozna. Jednak na sztandary z napisem 'hossa' jest jeszcze -
moim zdniem - za wczesnie.

--
in

Data: 2009-04-03 12:11:59
Autor: macieks
On 3 Kwi, 20:32, sorden <sor...@wp.pl> wrote:
macieks wrote:
> [...]
> ruchu obojętnie.

Pewnie, ze nie mozna. Jednak na sztandary z napisem 'hossa' jest jeszcze -

No ba, tu 100% mojego poparcia odnośnie tego twierdzenia.

Nawet jeżeli dołki lutowe nie będą pogłębione,  do hossy jeszcze kawał
czasu.

Ja mam prosty wskaźnik hossa - bessa. Wykres dzienny, średnia 300,
wyżej lub niżej :)

Data: 2009-04-03 21:19:01
Autor: sorden
macieks wrote:

Nawet jeżeli dołki lutowe nie będą pogłębione,  do hossy jeszcze kawał
czasu.

Wedlug mnie o hossie bedzie mozna mowic, kiedy wskazniki ekonomiczne zaczna
byc rewidowane w gore. Obecnie jest zupelnie odwrotnie.

--
in

Data: 2009-04-03 23:35:42
Autor: Gonzo

"macieks" <mmmacieksss@gmail.com> wrote in message news:1dc7eff2-dafd-43ba-90d4-b78a58857a3c3g2000yqk.googlegroups.com...
On 3 Kwi, 20:32, sorden <sor...@wp.pl> wrote:
Ja mam prosty wskaźnik hossa - bessa. Wykres dzienny, średnia 300,
wyżej lub niżej :)

A ja chce aby 40% akcji przez ostatni rok wzroslo. Mialem gdzies equity tej metody, nie chce mi sie szukac, ale zarabia.

Data: 2009-04-03 18:31:00
Autor: Andrzej Adam Filip
Za chwile akcji zabraknie... [Kiedy faza maniakalna przejdzie w depresyjnÂą?]
macieks <mmmacieksss@gmail.com> pisze:

On 3 Kwi, 15:23, "Virck" <Virck_Lo...@verizon.net> wrote:

Widze, ze juz nie wiele wam brakuje aby odmowic wspolna modlitwe
Polaka w nadzieii na ta zwale.....

Pięknie powiedziane

KaĹźdy obstawia scenariusz jaki chce i czeka na konsekwencje (*finansowe*).

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Tylko kłamca się spieszy. Weź sobie stołek i usiądź.

Data: 2009-04-06 09:06:03
Autor: Virck

"macieks" <mmmacieksss@gmail.com> wrote in message news:4e670b8c-4475-47e6-8ed0-d4c501dc7885k2g2000yql.googlegroups.com...
On 3 Kwi, 15:23, "Virck" <Virck_Lo...@verizon.net> wrote:

Widze, ze juz nie wiele wam brakuje aby odmowic wspolna modlitwe Polaka w
nadzieii na ta zwale.....

Pięknie powiedziane

Wyglada na to, ze dzis ta modlitwa bedzie coraz glosniejsza.....

Data: 2009-04-03 16:03:15
Autor: Andrzej Adam Filip
"Virck" <Virck_Longe@verizon.net> pisze:

Widze, ze juz nie wiele wam brakuje aby odmowic wspolna modlitwe Polaka w nadzieii na ta zwale.....
No ale coz...Poki co patrzcie, w koncu wejdziecie.troche wyzej, ..wyzej lub jeszcze wyzej.....-;)))

Reakcje *stadne* bardzo łatwo mogą zmienić kierunek.

Wiec może nam objaśnisz jakie były *logiczne* powodu dzisiejszego
wzrostu w Polsce ale juĹź nie w Europie inne niĹź HGW czym uzasadniona
krĂłtkoterminowa spekulacja?

Albo napisz wprost że robisz za naganiacza stada baranów które akurat pobiegło w kierunku który ci pasuje wiec czemu masz na tym nie skorzystać? ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Miłe słowa mogą otworzyć nawet żelazne drzwi

Data: 2009-04-03 16:16:09
Autor: Virck

"Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> wrote in message news:8dk3xaym78harold.anfi.chickenkiller.com...
[...]

wzrostu w Polsce ale już nie w Europie inne niż HGW czym uzasadniona
krótkoterminowa spekulacja?

Albo napisz wprost że robisz za naganiacza stada baranów które
akurat pobiegło w kierunku który ci pasuje wiec czemu masz na
tym nie skorzystać? ;-)

Ale ja mam to w dupie czy ktos kupuje akcje czy nie...Jezeli ty myslisz, ze jedna malutka osoba moze miec jakis wplyw na indeksy to jestes smieszny....
Bessa wypaczyla wielu mozgi....Tak dostali po dupach, ze teraz kazdy wzrost stal sie podejrzany...W lutym wolali 1000 na wig i nizej, jak odbilo od 1250 to po wzroscie o 100 pkt juz wolali, ze ubieraja i zaraz zwala....Po wzroscie o kolejne 200 punktow patrzyciele dalej stali i wolali, ze nie ma podstaw, zaraz sie zwali, pograzy ubranych itp....To sa wlasnie skutki spustoszenia rozumu jaki wywolala bessa....Bo mozg juz tylko jest ukierunkowany na zwale, spadki, a wzrosty neguje..Bo przeciez bessa, a jak moze byc ze w gore, cos podejrzanego..-;)))...Wiec Ty szukaj powodow wzrostu a ja bede gral z tredem a nie kopal sie z koniem.....

Data: 2009-04-03 16:22:29
Autor: sorden
Virck wrote:

No ale coz...Poki co patrzcie, w koncu wejdziecie.troche wyzej, ..wyzej
lub jeszcze wyzej.....-;)))

A potem przyjda dane o '-' wzroscie PKB w wiekszosci krajow ;)

--
in

Data: 2009-04-03 16:30:28
Autor: Virck

"sorden" <sorden@wp.pl> wrote in message news:gr56kh$936$1mx1.internetia.pl...
Virck wrote:

No ale coz...Poki co patrzcie, w koncu wejdziecie.troche wyzej, ..wyzej
lub jeszcze wyzej.....-;)))

A potem przyjda dane o '-' wzroscie PKB w wiekszosci krajow ;)

-- in

No to przyjda....Liczysz na to, ze wtedy w koncu kupisz troche taniej? OK....Ja tez na to licze od miesiaca.....Ale na wielu miskach tego dolka z stycznia-lutego juz nie bedzie....Ale moze chociaz 20-30% taniej....

Za chwile akcji zabraknie...