Za chwile przyznam racje Panslaviscie :)

Data: 2010-04-16 13:34:00
Autor: Neko
Za chwile przyznam racje Panslaviscie :)
Panie Panslavista, gdzie Pan kupuje maseczki przeciwpylowe ?

Data: 2010-04-16 14:19:41
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> wrote in message news:hq9i2a$fgq$1news.onet.pl...
Panie Panslavista, gdzie Pan kupuje maseczki przeciwpylowe ?

Nie drapię farby, mam wojskowe, z demobili zwane w moich czasach świńskim ryjem a obecnie buldogiem. Zwykłe przeciwpyłowe są nieskuteczne za bardzo, pył jest drobniejszy. Grubszy spada na Islandię i okolice. Maseczki są do nabycia w sklepach z narzędziami.

Data: 2010-04-16 16:14:36
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bc855ee$0$19172$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Niezłe są maski przemysłowe lakiernicze firmy 3M.
Używa się ich przy np. malowaniu proszkowym i dosyć
nieźle chronią przed pyłem. Mają wymienne filtry
i łatwo się przez nie oddycha.

Tomy M.

Za chwile przyznam racje Panslaviscie :)