Za chwile tylko rower zostanie :)

Data: 2017-03-16 08:10:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Za chwile tylko rower zostanie :)
Diesel to trup ale najbardziej bawią mnie matolki które mimo wszelkich znaków ostrzegawczych stoją w salonach po nowe TDI :-)

Data: 2017-03-16 22:28:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-03-16 o 16:10, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Diesel to trup ale najbardziej bawią mnie matolki które mimo wszelkich znaków ostrzegawczych stoją w salonach po nowe TDI :-)

A nie tacy niedouczeni jasnowidze jak ty.
Kupujesz TDI do firmy, robi 200 tysięcy kilometrów w dwa lata i
odsprzedajesz. A zastanawiając się nad kolejnym sprawdzasz czy
jeszcze dizel czy już nie.

Pozdrawiam

Data: 2017-03-17 12:29:08
Autor: robot
[...]

Jak TDI, to polecam 1.9.

Data: 2017-03-17 12:34:32
Autor: J.F.
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości
Diesel to trup ale najbardziej bawią mnie matolki które mimo wszelkich znaków ostrzegawczych stoją w salonach po nowe TDI :-)

Przemku, ale moze to doskonaly interes - kupic auto, a za rok oddac.

Co prawda jak wszyscy oddadza, to VW zbankrutuje, a nie odda pieniadze .... ale to juz zmartwienie Frau Merkel, aby nie zbankrutowalo.

Gorzej, jak w ramach kompromisu politycy sie dogadaja, samochody ogolnie pozostana legalne, ale kraje/miasta wprowadza zakaz wjazdu do centrum dla diesli :-)

J.

Data: 2017-03-17 05:18:05
Autor: przemek.jedrzejczak
Za chwile tylko rower zostanie :)
Firmy też chcą kasy, skromne 12 mln EUR za flotę 500 aut zawsze coś ...
http://www.zeit.de/wirtschaft/2017-02/volkswagen-abgasskandal-deutsche-see-fischmanufaktur-klage-diesel
Adwokaci chyba też poczuli że to można wygrać 35% od sumy odszkodowania to dość sporo ale skoro VW nie chciał po dobroci to sam jest sobie winien:
http://app.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/dieselskandal-myright-kuendigt-klage-fuer-20-000-vw-besitzer-an/19385368.html?mwl=ok
VW wypłacił dywidendy wypłacił bonus załodze wypłacił premie szefostwu więc jeszcze parę ojro jest

Za chwile tylko rower zostanie :)