Za co 1 PLN w Getin Up?

Data: 2013-09-06 20:42:17
Autor: kowtow
Za co 1 PLN w Getin Up?
Mam konto w Getin Up od niedawna z karta dla kierowcow i zauwazylem wplywy na konto skarbonkowe po zlociszu Za co to daja Bo rozumiem ze za platnosc karta ale od jakiej kwoty i za jakie platnosci?

Data: 2013-09-06 21:47:49
Autor: forestdumb
Za co 1 PLN w Getin Up?
kowtow wrote:
Mam konto w Getin Up od niedawna z karta dla kierowcow i zauwazylem
wplywy na konto skarbonkowe po zlociszu Za co to daja Bo rozumiem ze
za platnosc karta ale od jakiej kwoty i za jakie platnosci?

zobacz regulamin skarbonki i bedzie jasne

Data: 2013-09-06 22:16:53
Autor: kowtow
Za co 1 PLN w Getin Up?

zobacz regulamin skarbonki i bedzie jasne

Tak tylko nie wiem czy zauwazyles ale getin online jest niedostepny bo trwaja prace serwisowe

Data: 2013-09-06 13:30:27
Autor: Kris
Za co 1 PLN w Getin Up?
W dniu piątek, 6 września 2013 22:16:53 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
> zobacz regulamin skarbonki i bedzie jasne

Tak tylko nie wiem czy zauwazyles ale getin online jest niedostepny bo trwaja prace serwisowe

Google też nie działają?
http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/konta/konta-oszczednosciowe/skarbonka/oferta

Za co 1 PLN w Getin Up?