Za co

Data: 2013-03-01 08:36:56
Autor: Trybun
Za co

Niby im się należy ten szacunek. Za to że gdy naród odbudowywał kraj ze zniszczeń wojennych to oni walczyli o powrót bankrutów politycznych z Londynu i utrzymanie starego porządku sprzed wojny? Za to ja Polak mam ich szanować?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Arkadiusz-Karbowiak-Zolnierzom-Wykletym-nalezy-sie-hold-i-szacunek,wid,15370571,wiadomosc.html?ticaid=110269

I w ogóle co to za żołnierz który walczy ze swoimi rodakami, na dodatek cywilami?

Data: 2013-03-01 02:57:11
Autor: Stachu Chebel
Za co
On 1 Mar, 08:36, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

I w ogóle co to za ¿o³nierz który walczy ze swoimi rodakami, na dodatek
cywilami?

Terrorysta.

Data: 2013-03-02 21:11:49
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
On 1 Mar, 08:36, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

I w ogóle co to za ¿o³nierz który walczy ze swoimi rodakami, na dodatek
cywilami?

Terrorysta.

Swiatowy terroryzm zostal wyprodukowany w sztabach GRU.  Innego pochodzenia terroryzm nie istnial i nie istnieje.

Data: 2013-03-03 10:15:31
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-02 21:11, jr pisze:

[...]

Kto wykoleja³ poci±gi w powojennej Francji? O "operacji Gladio" pewnie nie s³ysza³e¶? ¯e o terroryzowaniu takich krajów jak Polska Pershingami  nie wspomnê.. Móg³bym do wieczora wymieniaæ terroryzm twoich idoli spod znaku wiecznie niena¿artego ryja, a ty o jakim¶ bardzo ma³o znacz±cym GRU.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-03 14:08:14
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

A czemu nikt go nie wykoleil przed Wielka Socjalistyczna Rewolucja
Pazdziernikowa? (poglowkujcie no troche towarzyszu Trybun)

 O "operacji Gladio" pewnie
nie s³ysza³e¶? ¯e o terroryzowaniu takich krajów jak Polska Pershingami  nie
wspomnê..

Mnie tam nikt nie terroryzowal Pershingami.
Ja sam chcialem oddac dzialke pod Pershinga!

Data: 2013-03-04 14:33:31
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-03 14:08, jr pisze:

Kto wykoleja³ poci±gi w powojennej Francji?

A czemu nikt go nie wykoleil przed Wielka Socjalistyczna Rewolucja
Pazdziernikowa? (poglowkujcie no troche towarzyszu Trybun)

Nawet rozumiem twoje unikanie odpowiedzi na w sumie retoryczne pytanie.

[...]

Ciebie mo¿e nie, ale Polskê i Polaków terroryzowa³ nasz dzisiejszy sojusznik(?).

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-07 20:36:34
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kh27s2$9lc$3node1.news.atman.pl...
[...]

Znajdz sobie ojczyzne komuchu, a do nas sie nie przyklejaj.
Najlepiej wyjedz do Korei Polnocnej, bedziesz dzien i noc 'terroryzowany przez USA'.

Data: 2013-03-08 08:46:49
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-07 20:36, jr pisze:
.

Znajdz sobie ojczyzne komuchu, a do nas sie nie przyklejaj.
Najlepiej wyjedz do Korei Polnocnej, bedziesz dzien i noc 'terroryzowany przez USA'.

Mam swoj± Ojczyznê, ale nie godzê siê na to ¿eby z niej robiæ panienkê lekkich obyczajów (delikatnie mówi±c). Chcesz to sam swoje wdziêki sprzedawaj pod latarni± nawet jankesom, ale od Polski ci wara.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-08 09:15:44
Autor: Slawek Kotynski
Za co
W dniu 2013-03-08 08:46, Trybun pisze:
[...]

Armia Czerwona zasiedzia³a. Polacy wara od Polski :)

--
Zasady bolszewizmu zagra¿aj± bezpieczeñstwu ¿ycia i mienia, i prowadz±
do pope³niania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-08 16:06:49
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-08 09:15, Slawek Kotynski pisze:

[...]

Tak ju¿ jest ¿e Armia Czerwona po prostu nas zgwa³ci³a za przyzwalaniem wszystkich, a teraz sami na w³asne ¿yczenie kupczymy nasz± cnot±.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-08 16:21:35
Autor: Slawek Kotynski
Za co
W dniu 2013-03-08 16:06, Trybun pisze:
[...]

Ze spor± pomoc± spadkobierców ideowych i materialnych tej
radzieckiej w³adzy i armii.

Data: 2013-03-08 21:24:54
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:khcuph$gva$3node1.news.atman.pl...
[...]

:-DDD
Ciebie tez?

 za przyzwalaniem
wszystkich, a teraz sami na w³asne ¿yczenie kupczymy nasz± cnot±.

Uwazaj, zebys sobie znowu kupczywa z pieczywem nie pomylil...

Data: 2013-03-08 21:21:21
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:khc51b$34e$3node2.news.atman.pl...
[...]

Czasem sie zastanawiam, dlaczego komuchom wszystko kojarzy sie z kurewstwem, seksem, gwaltem i tak dalej. Dobrze tlumaczy to zjawisko Borys Pasternak w swojej powiesci 'Doktor Zywago': Dlaczego sympatyczny Paszka Antipow ozeniony z piekna kobieta nagle porzuca dom i zamienia sie w ludobojce - Strielnikowa? Poczytajcie sami...

Data: 2013-03-01 09:19:31
Autor: abc
Za co
I w ogóle co to za żołnierz który walczy ze swoimi rodakami, na dodatek
cywilami?

To żołnierz traktujący serio swoją przysięgę, walczący z sowieckim okupantem
i jego kolaborantami, zarówno z tymi umundurowanymi jak i z tymi w ubraniach
cywilnych.

Data: 2013-03-02 21:11:25
Autor: jr
Za co

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

A z tymi w sutannach? Z tymi kolaborantami, co to ich nazwali 'bandami', to juz nie mial kto walczyc?

Data: 2013-03-02 08:35:23
Autor: Przemys³aw M.
Za co
Dnia Fri, 01 Mar 2013 08:36:56 +0100, Trybun napisa³(a):

Niby im siê nale¿y ten szacunek. Za to ¿e gdy naród odbudowywa³ kraj ze zniszczeñ wojennych to oni walczyli o powrót bankrutów politycznych z Londynu i utrzymanie starego porz±dku sprzed wojny? Za to ja Polak mam ich szanowaæ?

[...]

Szanujesz "Solidarno¶æ" za to co zrobili ty pieprzony komuchu?

--
"Jedn± z zalet demokracji jest to, ¿e nikt kto zosta³ wybrany
nie jest g³upszy ni¿ ci co go wybrali. Im g³upszy jest ten wybrany, tym g³upsi s± ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-02 12:53:20
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-02 08:35, Przemys³aw M. pisze:
[...]

Widzê ¿e jednak nie potrafisz odpowiedzieæ na na powy¿sze pytania.
I tak nawiasem - w jakim znaczeniu u¿ywasz okre¶lenia "komuch" w stosunku do mojej osoby, czy to wyraz podziwu, czy co¶ co powinno mnie obraziæ?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-02 18:45:20
Autor: Przemys³aw M.
Za co
Dnia Sat, 02 Mar 2013 12:53:20 +0100, Trybun napisa³(a):

[...]

W³a¶nie. Twoi kolesie nosz±cy polskie mundury rozwalali swoich znajomych
tylko dlatego, ¿e my¶leli inaczej ni¿ twoi mocodawcy. Komuchem okreslam
twoje pogl±dy, nie ciebie.

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-03-03 10:16:11
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-02 18:45, Przemys³aw M. pisze:
[...]

Proszê o przyk³ady mordów w których ginêli ludzie bez wyroku wydanego przez s±d.
  Ale w jakim kontek¶cie tego u¿ywasz? Bo wiedz ¿e gdyby to kto¶ powa¿ny nazwa³ mnie komuchem to by³bym z tego dumny. Ale nie wiem co to znaczy u ciebie, skoro ty jeste¶ pod wp³ywem tego co us³yszysz od IPN, czyli okre¶lania zbrodni mianem "komunistyczne", tak jakby to nie morderca mordowa³ a komunizm. Ten Komunizm który z definicji niesie Wolno¶æ Równo¶æ Braterstwo.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-03 10:27:30
Autor: Anatol
Za co
W dniu 2013-03-03 10:16, Trybun pisze:

[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ob%C5%82awa_augustowska

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Rodowicz

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pozna%C5%84ski_Czerwiec

http://pl.wikipedia.org/wiki/Grudzie%C5%84_1970

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pacyfikacja_kopalni_Wujek

Anatol

Data: 2013-03-04 14:33:35
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-03 10:27, Anatol pisze:
[...]

Widzisz Anatol, wszystko s± sprawy z³o¿one. I ja nie mogê ich w taki czy inny sposób negowaæ, poddawaæ w w±tpliwo¶æ, poniewa¿ w naszej kapitalistycznej ojczy¼nie grozi za to do 3 lat odsiadki.. Nie wiedzia³e¶ ¿e ustaleñ IPNu nie mo¿na poddawaæ w watpilwo¶æ bezkarnie. Tak, IPN zaw³aszczy³ archiwa pañstwowe na wy³±czno¶æ i ustanowi³ swoja wy³±czno¶æ na prawdê.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-05 22:30:42
Autor: Anatol
Za co
W dniu 2013-03-04 14:33, Trybun pisze:
[...]

Dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci z³o¿one sprawy typu wysy³anie wojska i czo³gów przeciwko demonstracjom i strajkuj±cym za³ogom zak³adów, tortury podczas przes³uchañ czy znikanie setek obywateli albo znajdowanie ich martwych po zatrzymaniu ich przez s³u¿by bezpieczeñstwa przesta³y wystêpowaæ po upadku komunizmu.

Anatol

Data: 2013-03-05 22:36:22
Autor: boukun
Za co

U¿ytkownik "Anatol"
[...]

Zacznijmy od tego, ¿e po okr±g³ym stole najpierw zniknê³y zak³ady pracy, a wcze¶niej zniknê³y niezale¿ne zwi±zki zawodowe, to gdzie maj± ludzie strajkowaæ, jak nie ma ju¿ du¿ych zak³adów pracy i zwi±zków zawodowych?

Komunizmu w Polsce ¿adnego nie by³o, by³ ¿ydokomunizm i tem ma siê ca³kiem dobrze, a nawet lepiej...

Teraz ludzie s± ju¿ tak upodleni, ¿e o pracê jak±kolwiek musz± siê prosiæ na kolanach, a z regu³y kto choæ trochê ma samodzielno¶ci, to spierdala za granicê...

boukun

Data: 2013-03-08 08:46:31
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-05 22:30, Anatol pisze:

[...]

Ale bywa³y na terenie Polski przed nastaniem PRLu.
  Sam widzisz jak to siê to teraz odbywa - jedyna si³a (kilof górniczy) która jest w stanie si³owo co¶ wywalczyæ jest przez w³adze kupowana przywilejami, w komunie by³y p³ace za wykonywan± robotê, dzisiaj kupuje siê tych co co¶ mog±, Górnicy, zwi±zki zawodowe itd. a zwyk³y Polak jest nic nie znacz±c± szmat±. Nie zapominaj te¿ ¿e ¿yjemy na kosmiczny wrêcz kredyt, który kiedy¶ jednak przyjdzie sp³acaæ, dzisiaj jest dziêki tym kredytom w miarê spokojnie, ale na podsumowanie przyjdzie czas gdy zaczniemy go sp³acaæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-08 21:29:07
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:khc51a$34e$2node2.news.atman.pl...
[...]

I to na masowa skale!
Na przyklad znikanie tysiecy obywateli Wilna, Lwowa... w latach 39-40

Data: 2013-03-07 20:41:20
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kh27s3$9lc$4node1.news.atman.pl...
[...]

A zlozyc kalacha potraficie towarzyszu Trybun?

Data: 2013-03-08 08:45:50
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-07 20:41, jr pisze:

A zlozyc kalacha potraficie towarzyszu Trybun?
--
Nie. Czemu ci±gle nazywasz mnie swoim towarzyszem? Przecie¿ ty jeste¶ jakim¶ parobkiem ja¶niepana, i pieskiem na ³añcuchu wiecznie niena¿artych ryjów, a ja mam zupe³nie inne upodobania.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-08 21:44:41
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:khc519$34e$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-03-07 20:41, jr pisze:

A zlozyc kalacha potraficie towarzyszu Trybun?
--
Nie.

To rzeczywiscie problem jest nadal zlozony.

  Czemu ci±gle nazywasz mnie swoim towarzyszem?

A kto ci powiedzial, ze swoim? Partyjny towarzysz nie moze byc czyims towarzyszem. Partyjny towarzysz powinien nawet brata wydac dla dobra Partii (na ch.. komu taki 'towarzysz'?)

Data: 2013-03-02 23:02:12
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kgsp8g$lva$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ty w to naprawde wierzysz jadrysiu?

, czy co¶ co powinno mnie
obraziæ?

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-03 10:16:30
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-02 23:02, jr pisze:

Ty w to naprawde wierzysz jadrysiu?

Powiem ci Jacku ¿e moja wiara nie ma to nic do rzeczy. Ja tylko opieram siê na faktach i prawdzie. Dodam jeszcze ¿e ja nie wierzê w nic, czego nie mia³em okazji dotkn±æ, zobaczyæ czy pow±chaæ. W ca³ej swojej ocenie polegam tylko na w³asnych zmys³ach.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-03 14:06:33
Autor: jr
Za co

[...]

To gdzie zes dotykal tego mojego 'jasnie pana'?
(przyznajcie sie towarzyszu Trybun!)

Data: 2013-03-04 14:33:38
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-03 14:06, jr pisze:

[...]

Dedukcja - tak wyra¿aæ siê mo¿e tylko za¶lepiony s³uga ja¶nie pana.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-04 16:20:20
Autor: Marek Woydak
Za co
On Mon, 04 Mar 2013 14:33:38 +0100, Trybun wrote:

[...]

Chcia³oby siê byæ ja¶niepanem tak towarzyszu? Ale nisetety, korzenie macie
robotniczo-ch³opskie czyli jeste¶cie szaraczkiem na tych ³ez padole.
Komunizm nie zaspokoi³ waszego wydymanego ego! ;-)

MW

Data: 2013-03-08 08:45:46
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-04 16:20, Marek Woydak pisze:
[...]

Wrêcz brzydzi³bym siê nim byæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-08 21:46:58
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:khc51c$34e$7node2.news.atman.pl...
[...]

To ile wy macie lat towarzyszu i po co wstepowaliscie do partii?

Data: 2013-03-02 23:06:48
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kgsa3n$1ap$1dont-email.me...
Dnia Fri, 01 Mar 2013 08:36:56 +0100, Trybun napisa³(a):

Niby im siê nale¿y ten szacunek. Za to ¿e gdy naród odbudowywa³ kraj ze
zniszczeñ wojennych

Co wyscie tu zbudowali? Najpierw zescie zniszczyli wszystko, potem nasrali na ruiny i to nazywasz 'odbudowa'? Zobacz no komuchu, jak wygladala Hiroszima lat 60, a jak wasza Warszawka.

Data: 2013-03-03 10:16:34
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-02 23:06, jr pisze:

[...]

Nie zapominaj ¿e Japonia przez bardzo d³ugi czas ³upi³a znaczna czê¶æ Azji, a po wojnie nikt im nie kaza³ zwracaæ zagrabionych skarbów. Tak¿e Japonia nie musia³a wydawaæ ¿adnych funduszy na zbrojenia, bo nikt jej nie zagra¿a³.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-03 13:47:50
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kgv4d9$3e5$1node1.news.atman.pl...
[...]

To kto wygral ta wojne?
Polska Ludowa, czy Japonia?

Data: 2013-03-04 14:33:45
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-03 13:47, jr pisze:

Nie zapominaj ¿e Japonia przez bardzo d³ugi czas ³upi³a znaczna czê¶æ Azji, a po wojnie nikt im nie kaza³ zwracaæ zagrabionych skarbów.

To kto wygral ta wojne?
Polska Ludowa, czy Japonia?

I my i oni - my pozbyli¶my siê ja¶niepanów, a oni wszechw³adzy Cesarza.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-04 16:18:39
Autor: Marek Woydak
Za co
On Mon, 04 Mar 2013 14:33:45 +0100, Trybun wrote:

[...]

Bo chcieli¶cie te¿ byæ jasniepanami! ;-) Pewnie nosisz jakie¶ fornalskie
nazwisko!

MW

Data: 2013-03-08 08:45:41
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-04 16:18, Marek Woydak pisze:

I my i oni - my pozbyli¶my siê ja¶niepanów, a oni wszechw³adzy Cesarza.
Bo chcieli¶cie te¿ byæ jasniepanami! ;-) Pewnie nosisz jakie¶ fornalskie
nazwisko!

MW

Nie nazwisko ¶wiadczy o cz³owieku. Ale wiedz ¿e nie noszê nazwiska tyko Ko³odziej czy Bednarz.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-08 21:49:50
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:khc51d$34e$8node2.news.atman.pl...
[...]

I slusznie towarzyszu!
Mozna sie nazywac Jaruzelski i byc dobrym enkawudzista.

Data: 2013-03-07 20:47:49
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kh27s2$9lc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak mozna wygrac wojne i byc jednoczesnie pod okupacja?

Data: 2013-03-08 08:45:37
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-07 20:47, jr pisze:

[...]

Pozbycie siê systemu w którym wolno wy¿eraæ innym z ich misek jest najwa¿niejsze.
A tak swoj± drog±  - jak mo¿na w czasie pokoju wpuszczaæ, a nawet zapraszaæ obce wojska do swojej(?) ojczyzny?..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-08 21:53:23
Autor: jr
Za co
A tak swoj± drog±  - jak mo¿na w czasie pokoju wpuszczaæ, a nawet zapraszaæ obce wojska do swojej(?) ojczyzny?..

Mozna, a nawet trzeba bylo tak zrobic dla pokoju (1939).
Chcesz pokoju, szykuj sie do wojny - rzymska maksyma.

Data: 2013-03-02 21:10:39
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

(...) oni walczyli o powrót bankrutów politycznych z Londynu
i utrzymanie starego porządku sprzed wojny? Za to ja Polak mam ich szanować?

Oni szanowali zamordowana matke, ty mozesz sobie szanowac czerwona macoche.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Arkadiusz-Karbowiak-Zolnierzom-Wykletym-nalezy-sie-hold-i-szacunek,wid,15370571,wiadomosc.html?ticaid=110269

I w ogóle co to za żołnierz który walczy ze swoimi rodakami

Komuch to nie rodak. Ojczyzna komucha jest Zwiazek Sowiecki.
Co? Nie ma juz? Poszukaj sobie nowej ojczyzny komuchu, a do nas sie nie
przyklejaj (zdaje sie, ze chciales gdzies wyjechac?)

, na dodatek > cywilami?

No ladne mi cywile z kalachami pod pacha.

Data: 2013-03-08 09:38:28
Autor: xan
Za co
W dniu 01.03.2013 08:36, Trybun pisze:

[...]

Zw³aszcza na ¦l±sku odbudowlai i na ziemiach zachodnich, skoñcz pan pieprzyæ g³upoty.

Popieraj±c tych zbrodniarzy PRL-u co strzelali ludziom w ty³ g³owy tylko za to ze mieli inn±  wizjê pañstwa niczym ciê nie ró¿ni od tych opraców.

Data: 2013-03-08 16:06:30
Autor: Trybun
Za co

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Arkadiusz-Karbowiak-Zolnierzom-Wykletym-nalezy-sie-hold-i-szacunek,wid,15370571,wiadomosc.html?ticaid=110269 I w ogóle co to za ¿o³nierz który walczy ze swoimi rodakami, na dodatek
[...]

Wszêdzie, kraj by³ rozszabrowany, najpierw przez cofaj±cych siê Niemców a pó¼niej przez Ruskich, którzy traktowali kradzione nam mienie jak zdobycz wojenn±. Niklt nam nic nie dawa³, co mamy to wypracowali¶my sami, panie ³adny, choæ niezbyt bystry.

Absolutnie nie nie popieram morderców morduj±cych niewinnych ludzi. Druga sprawa ¿e nie rób cnoty z kogo¶ kto z karabinem w rêku próbowa³ przywróciæ do koryt ja¶niepañstwo z Londynu, a ch³opów spêdziæ z powrotem do ja¶niepañskich folwarków. Rozumiem walkê o przetrwanie, w samoobronie ale nie nie do przyjêcia jest podnoszenie broni na Polaków w imiê walki o swoja dominacjê nad nimi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-03-08 22:01:48
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:khcuph$gva$2node1.news.atman.pl...
[...]

Jakich Ruskich? Znajdz sobie ojczyzne komuchu a odczep sie od Rosjan, Polakow i Bog wie kogo jeszcze wciagniesz do swojego chlewa.

(...)
Druga sprawa ¿e nie rób cnoty z kogo¶ kto z karabinem w rêku próbowa³ przywróciæ do koryt ja¶niepañstwo z Londynu, a ch³opów spêdziæ z powrotem do ja¶niepañskich folwarków.

Fornal to zawsze czlowiek. Wyscie ich spedzili do zagrody dla bydla.

Data: 2013-03-08 21:55:50
Autor: jr
Za co

U¿ytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:khc824$m81$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jaka wizje i jakiego panstwa? Janczarzy hanby i upodlenia - tylko tyle.

Za co