Za co

Data: 2013-03-02 08:35:23
Autor: Przemysław M.
Za co
Dnia Fri, 01 Mar 2013 08:36:56 +0100, Trybun napisał(a):

Niby im się należy ten szacunek. Za to że gdy naród odbudowywał kraj ze zniszczeń wojennych to oni walczyli o powrót bankrutów politycznych z Londynu i utrzymanie starego porządku sprzed wojny? Za to ja Polak mam ich szanować?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Arkadiusz-Karbowiak-Zolnierzom-Wykletym-nalezy-sie-hold-i-szacunek,wid,15370571,wiadomosc.html?ticaid=110269

I w ogóle co to za żołnierz który walczy ze swoimi rodakami, na dodatek cywilami?

Szanujesz "Solidarność" za to co zrobili ty pieprzony komuchu?

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-02 12:53:20
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-02 08:35, Przemysław M. pisze:
[...]

Widzę że jednak nie potrafisz odpowiedzieć na na powyższe pytania.
I tak nawiasem - w jakim znaczeniu używasz określenia "komuch" w stosunku do mojej osoby, czy to wyraz podziwu, czy coś co powinno mnie obrazić?

Data: 2013-03-02 18:45:20
Autor: Przemysław M.
Za co
Dnia Sat, 02 Mar 2013 12:53:20 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Właśnie. Twoi kolesie noszący polskie mundury rozwalali swoich znajomych
tylko dlatego, że myśleli inaczej niż twoi mocodawcy. Komuchem okreslam
twoje poglądy, nie ciebie.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-03-03 10:16:11
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-02 18:45, Przemysław M. pisze:
[...]

Proszę o przykłady mordów w których ginęli ludzie bez wyroku wydanego przez sąd.
  Ale w jakim kontekście tego używasz? Bo wiedz że gdyby to ktoś poważny nazwał mnie komuchem to byłbym z tego dumny. Ale nie wiem co to znaczy u ciebie, skoro ty jesteś pod wpływem tego co usłyszysz od IPN, czyli określania zbrodni mianem "komunistyczne", tak jakby to nie morderca mordował a komunizm. Ten Komunizm który z definicji niesie Wolność Równość Braterstwo.

Data: 2013-03-03 10:27:30
Autor: Anatol
Za co
W dniu 2013-03-03 10:16, Trybun pisze:

[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ob%C5%82awa_augustowska

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Rodowicz

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pozna%C5%84ski_Czerwiec

http://pl.wikipedia.org/wiki/Grudzie%C5%84_1970

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pacyfikacja_kopalni_Wujek

Anatol

Data: 2013-03-04 14:33:35
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-03 10:27, Anatol pisze:
[...]

Widzisz Anatol, wszystko są sprawy złożone. I ja nie mogę ich w taki czy inny sposób negować, poddawać w wątpliwość, ponieważ w naszej kapitalistycznej ojczyźnie grozi za to do 3 lat odsiadki.. Nie wiedziałeś że ustaleń IPNu nie można poddawać w watpilwość bezkarnie. Tak, IPN zawłaszczył archiwa państwowe na wyłączność i ustanowił swoja wyłączność na prawdę.

Data: 2013-03-05 22:30:42
Autor: Anatol
Za co
W dniu 2013-03-04 14:33, Trybun pisze:
[...]

Dziwnym zbiegiem okoliczności złożone sprawy typu wysyłanie wojska i czołgów przeciwko demonstracjom i strajkującym załogom zakładów, tortury podczas przesłuchań czy znikanie setek obywateli albo znajdowanie ich martwych po zatrzymaniu ich przez służby bezpieczeństwa przestały występować po upadku komunizmu.

Anatol

Data: 2013-03-05 22:36:22
Autor: boukun
Za co

Użytkownik "Anatol"
[...]

Zacznijmy od tego, że po okrągłym stole najpierw zniknęły zakłady pracy, a wcześniej zniknęły niezależne związki zawodowe, to gdzie mają ludzie strajkować, jak nie ma już dużych zakładów pracy i związków zawodowych?

Komunizmu w Polsce żadnego nie było, był żydokomunizm i tem ma się całkiem dobrze, a nawet lepiej...

Teraz ludzie są już tak upodleni, że o pracę jakąkolwiek muszą się prosić na kolanach, a z reguły kto choć trochę ma samodzielności, to spierdala za granicę...

boukun

Data: 2013-03-08 08:46:31
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-05 22:30, Anatol pisze:

[...]

Ale bywały na terenie Polski przed nastaniem PRLu.
  Sam widzisz jak to się to teraz odbywa - jedyna siła (kilof górniczy) która jest w stanie siłowo coś wywalczyć jest przez władze kupowana przywilejami, w komunie były płace za wykonywaną robotę, dzisiaj kupuje się tych co coś mogą, Górnicy, związki zawodowe itd. a zwykły Polak jest nic nie znaczącą szmatą. Nie zapominaj też że żyjemy na kosmiczny wręcz kredyt, który kiedyś jednak przyjdzie spłacać, dzisiaj jest dzięki tym kredytom w miarę spokojnie, ale na podsumowanie przyjdzie czas gdy zaczniemy go spłacać.

Data: 2013-03-08 21:29:07
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:khc51a$34e$2node2.news.atman.pl...
[...]

I to na masowa skale!
Na przyklad znikanie tysiecy obywateli Wilna, Lwowa... w latach 39-40

Data: 2013-03-07 20:41:20
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kh27s3$9lc$4node1.news.atman.pl...
[...]

A zlozyc kalacha potraficie towarzyszu Trybun?

Data: 2013-03-08 08:45:50
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-07 20:41, jr pisze:

A zlozyc kalacha potraficie towarzyszu Trybun?
--
Nie. Czemu ciągle nazywasz mnie swoim towarzyszem? Przecież ty jesteś jakimś parobkiem jaśniepana, i pieskiem na łańcuchu wiecznie nienażartych ryjów, a ja mam zupełnie inne upodobania.

Data: 2013-03-08 21:44:41
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:khc519$34e$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-03-07 20:41, jr pisze:

A zlozyc kalacha potraficie towarzyszu Trybun?
--
Nie.

To rzeczywiscie problem jest nadal zlozony.

  Czemu ciągle nazywasz mnie swoim towarzyszem?

A kto ci powiedzial, ze swoim? Partyjny towarzysz nie moze byc czyims towarzyszem. Partyjny towarzysz powinien nawet brata wydac dla dobra Partii (na ch.. komu taki 'towarzysz'?)

Data: 2013-03-02 23:02:12
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kgsp8g$lva$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ty w to naprawde wierzysz jadrysiu?

, czy coś co powinno mnie
obrazić?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2013-03-03 10:16:30
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-02 23:02, jr pisze:

Ty w to naprawde wierzysz jadrysiu?

Powiem ci Jacku że moja wiara nie ma to nic do rzeczy. Ja tylko opieram się na faktach i prawdzie. Dodam jeszcze że ja nie wierzę w nic, czego nie miałem okazji dotknąć, zobaczyć czy powąchać. W całej swojej ocenie polegam tylko na własnych zmysłach.

Data: 2013-03-03 14:06:33
Autor: jr
Za co

[...]

To gdzie zes dotykal tego mojego 'jasnie pana'?
(przyznajcie sie towarzyszu Trybun!)

Data: 2013-03-04 14:33:38
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-03 14:06, jr pisze:

[...]

Dedukcja - tak wyrażać się może tylko zaślepiony sługa jaśnie pana.

Data: 2013-03-04 16:20:20
Autor: Marek Woydak
Za co
On Mon, 04 Mar 2013 14:33:38 +0100, Trybun wrote:

[...]

Chciałoby się być jaśniepanem tak towarzyszu? Ale nisetety, korzenie macie
robotniczo-chłopskie czyli jesteście szaraczkiem na tych łez padole.
Komunizm nie zaspokoił waszego wydymanego ego! ;-)

MW

Data: 2013-03-08 08:45:46
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-04 16:20, Marek Woydak pisze:
[...]

Wręcz brzydziłbym się nim być.

Data: 2013-03-08 21:46:58
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:khc51c$34e$7node2.news.atman.pl...
[...]

To ile wy macie lat towarzyszu i po co wstepowaliscie do partii?

Data: 2013-03-02 23:06:48
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:kgsa3n$1ap$1dont-email.me...
Dnia Fri, 01 Mar 2013 08:36:56 +0100, Trybun napisał(a):

Niby im się należy ten szacunek. Za to że gdy naród odbudowywał kraj ze
zniszczeń wojennych

Co wyscie tu zbudowali? Najpierw zescie zniszczyli wszystko, potem nasrali na ruiny i to nazywasz 'odbudowa'? Zobacz no komuchu, jak wygladala Hiroszima lat 60, a jak wasza Warszawka.

Data: 2013-03-03 10:16:34
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-02 23:06, jr pisze:

[...]

Nie zapominaj że Japonia przez bardzo długi czas łupiła znaczna część Azji, a po wojnie nikt im nie kazał zwracać zagrabionych skarbów. Także Japonia nie musiała wydawać żadnych funduszy na zbrojenia, bo nikt jej nie zagrażał.

Data: 2013-03-03 13:47:50
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kgv4d9$3e5$1node1.news.atman.pl...
[...]

To kto wygral ta wojne?
Polska Ludowa, czy Japonia?

Data: 2013-03-04 14:33:45
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-03 13:47, jr pisze:

Nie zapominaj że Japonia przez bardzo długi czas łupiła znaczna część Azji, a po wojnie nikt im nie kazał zwracać zagrabionych skarbów.

To kto wygral ta wojne?
Polska Ludowa, czy Japonia?

I my i oni - my pozbyliśmy się jaśniepanów, a oni wszechwładzy Cesarza.

Data: 2013-03-04 16:18:39
Autor: Marek Woydak
Za co
On Mon, 04 Mar 2013 14:33:45 +0100, Trybun wrote:

[...]

Bo chcieliście też być jasniepanami! ;-) Pewnie nosisz jakieś fornalskie
nazwisko!

MW

Data: 2013-03-08 08:45:41
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-04 16:18, Marek Woydak pisze:

I my i oni - my pozbyliśmy się jaśniepanów, a oni wszechwładzy Cesarza.
Bo chcieliście też być jasniepanami! ;-) Pewnie nosisz jakieś fornalskie
nazwisko!

MW

Nie nazwisko świadczy o człowieku. Ale wiedz że nie noszę nazwiska tyko Kołodziej czy Bednarz.

Data: 2013-03-08 21:49:50
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:khc51d$34e$8node2.news.atman.pl...
[...]

I slusznie towarzyszu!
Mozna sie nazywac Jaruzelski i byc dobrym enkawudzista.

Data: 2013-03-07 20:47:49
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kh27s2$9lc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak mozna wygrac wojne i byc jednoczesnie pod okupacja?

Data: 2013-03-08 08:45:37
Autor: Trybun
Za co
W dniu 2013-03-07 20:47, jr pisze:

[...]

Pozbycie się systemu w którym wolno wyżerać innym z ich misek jest najważniejsze.
A tak swoją drogą  - jak można w czasie pokoju wpuszczać, a nawet zapraszać obce wojska do swojej(?) ojczyzny?..

Data: 2013-03-08 21:53:23
Autor: jr
Za co
A tak swoją drogą  - jak można w czasie pokoju wpuszczać, a nawet zapraszać obce wojska do swojej(?) ojczyzny?..

Mozna, a nawet trzeba bylo tak zrobic dla pokoju (1939).
Chcesz pokoju, szykuj sie do wojny - rzymska maksyma.

Za co