Za co

Data: 2013-03-02 21:10:39
Autor: jr
Za co

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości
news:kgplql$elc$1node1.news.atman.pl...

(...) oni walczyli o powrót bankrutów politycznych z Londynu
i utrzymanie starego porządku sprzed wojny? Za to ja Polak mam ich szanować?

Oni szanowali zamordowana matke, ty mozesz sobie szanowac czerwona macoche.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Arkadiusz-Karbowiak-Zolnierzom-Wykletym-nalezy-sie-hold-i-szacunek,wid,15370571,wiadomosc.html?ticaid=110269

I w ogóle co to za żołnierz który walczy ze swoimi rodakami

Komuch to nie rodak. Ojczyzna komucha jest Zwiazek Sowiecki.
Co? Nie ma juz? Poszukaj sobie nowej ojczyzny komuchu, a do nas sie nie
przyklejaj (zdaje sie, ze chciales gdzies wyjechac?)

, na dodatek > cywilami?

No ladne mi cywile z kalachami pod pacha.

Za co