Za co CIEBIE mog± skazać w USA? [MH17]

Data: 2015-07-17 01:42:53
Autor: basia@sbcglobal.net
Za co CIEBIE mog± skazać w USA? [MH17]
On Thursday, July 16, 2015 at 12:14:18 PM UTC-7, A. Filip wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Bliscy-ofiar-katastrofy-MH17-nad-Ukraina-podali-do-sadu-Igora-Strielkowa,wid,17712570,wiadomosc.html
| akt. 16.07.2015, 20:41
| Rodziny 17 pasażerów malezyjskiego samolotu, który rozbił się rok temu na
| wschodzie Ukrainy, złożyły w s±dzie w USA pozew przeciwko Igorowi Striełkowowi,
| dowódcy prorosyjskich separatystów. Według skarż±cych ponosi on
| odpowiedzialno¶ć za zestrzelenie maszyny. [...]
| Pozew przeciwko Striełkowowi złożono w Chicago. [...]

Bez podania *dlaczego* sprawa malezyjskiego samolotu str±conego nad terytorium
Ukrainy, nie lec±cego ani z USA ani do USA ma podlegać jurysdykcji s±du USA
to jest dla mnie dowodem niewiarygodnej bezczelno¶ci. Bezczelno¶ci podobnej do
sprawy czterech obywateli RP3 których Niemcy wydały USA.

Pasazerowie zawierzyli swoj los amerykanskiej maszynie
na ktora rzekomo porwal sie Strielkow.  Siedziba korporacji Boeinga jest miasto Chicago.  Nie widze nic dziwnego w tej
decyzji.  A ze Ty ruski masz problem to twoja sprawa.

Basia

Data: 2015-07-17 17:52:30
Autor: ruski szpieg
W dniu 17.07.2015 o 10:42, basia@sbcglobal.net pisze:
[...]
Daj se spokój z tym nadawaniem pozoru prawnej legalno¶ci działaniom czysto propagandowym. Chodzi o wojnę informacyjn±, w której każdy se może s±dzić każdego bo mu tak pasuje.
P.S. U mnie w Rosji wszystko ok.

Za co CIEBIE mog± skazać w USA? [MH17]