Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]

Data: 2015-07-16 21:14:15
Autor: A. Filip
Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Bliscy-ofiar-katastrofy-MH17-nad-Ukraina-podali-do-sadu-Igora-Strielkowa,wid,17712570,wiadomosc.html
| akt. 16.07.2015, 20:41
| Rodziny 17 pasa偶er贸w malezyjskiego samolotu, kt贸ry rozbi艂 si臋 rok temu na
| wschodzie Ukrainy, z艂o偶y艂y w s膮dzie w USA pozew przeciwko Igorowi Strie艂kowowi,
| dow贸dcy prorosyjskich separatyst贸w. Wed艂ug skar偶膮cych ponosi on
| odpowiedzialno艣膰 za zestrzelenie maszyny. [...]
| Pozew przeciwko Strie艂kowowi z艂o偶ono w Chicago. [...]

Bez podania *dlaczego* sprawa malezyjskiego samolotu str膮conego nad terytorium
Ukrainy, nie lec膮cego ani z USA ani do USA ma podlega膰 jurysdykcji s膮du USA
to jest dla mnie dowodem niewiarygodnej bezczelno艣ci. Bezczelno艣ci podobnej do
sprawy czterech obywateli RP3 kt贸rych Niemcy wyda艂y USA.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Trzej najlepsi lekarze: dr Spok贸j, dr Dieta i dr Humor.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2015-07-17 00:02:04
Autor: u2
W dniu 2015-07-16 o 21:14, A. Filip pisze:
*dlaczego*  sprawa malezyjskiego samolotu str膮conego nad terytorium
Ukrainy, nie lec膮cego ani z USA ani do USA ma podlega膰 jurysdykcji s膮du USA

ale co to ma za znaczenie, jesli samolot wyprodukowano w USA ?

no i jeden obywatel USA zginal w tym zamachu.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-17 10:55:03
Autor: Ivan
Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]
Dnia Fri, 17 Jul 2015 00:02:04 +0200, u2 napisa(a):

W dniu 2015-07-16 o 21:14, A. Filip pisze:
*dlaczego*  sprawa malezyjskiego samolotu str眂onego nad terytorium
Ukrainy, nie lec眂ego ani z USA ani do USA ma podlega jurysdykcji s眃u USA

ale co to ma za znaczenie, jesli samolot wyprodukowano w USA ?

no i jeden obywatel USA zginal w tym zamachu.

Sam ze sob dyskutujesz padalcu?

Ivan Hoe

Data: 2015-07-17 12:09:53
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Czyli skoro TU-154M wyprodukowano w ZSRR/Rosji to Rosyjskie s膮dy maj膮 prawo
s膮dzi膰 winnych Smole艅ska-2010 z RP3?  S膮d w USA b臋dzie s膮dzi艂 spowodowanie
艣mierci tylko obywatela USA?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Na Kazimiera zima umiera.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2015-07-17 03:19:00
Autor: basia@sbcglobal.net
Za co CIEBIE mog skaza w USA? [MH17]
On Friday, July 17, 2015 at 3:09:56 AM UTC-7, A. Filip wrote:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> ale co to ma za znaczenie, jesli samolot wyprodukowano w USA ?
> no i jeden obywatel USA zginal w tym zamachu.

Czyli skoro TU-154M wyprodukowano w ZSRR/Rosji to Rosyjskie s眃y maj prawo
s眃zi winnych Smole駍ka-2010 z RP3?  S眃 w USA b阣zie s眃zi spowodowanie
秏ierci tylko obywatela USA?

Jeden obywatel amerykanski wystarczy a do niego
dolacza sie inni pozywajacy w formie pozwu zbiorowego.
Chyba na tej zasadzie bedzie ten process sie w USA
odbywal.

https://en.wikipedia.org/wiki/Class_action

A class action, class suit, or representative action is a type of lawsuit where one of the parties is a group of people who are represented collectively by a member of that group. The class action originated in the United States and is still predominantly a U.S. phenomenon,

Basia

Data: 2015-07-17 12:29:28
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> [...]

represented collectively by a member of that group. The class action
originated in the United States and is still predominantly a

Czyli je艣li li艣cie pasa偶er贸w znajd膮 cho膰 *jednego* obywatela Rosji to
w Moskwie mo偶e si臋 _legalnie_ toczy膰 proces "wybranego do odpowiedzialno艣ci"
(na pocz膮tek) Ukrai艅ca?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Go艣膰 przyjdzie i p贸jdzie, w domu dobrobyt pozostanie.  (Przys艂owie gruzi艅skie)

Data: 2015-07-17 03:38:11
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, July 17, 2015 at 3:29:31 AM UTC-7, A. Filip wrote:

> [...]
> represented collectively by a member of that group. The class action
> originated in the United States and is still predominantly a

Czyli je秎i li禼ie pasa縠r體 znajd cho *jednego* obywatela Rosji to
w Moskwie mo縠 si _legalnie_ toczy proces "wybranego do odpowiedzialno禼i"
(na pocz眛ek) Ukrai馽a?

Nie rozumiesz prostej rzeczy, nikt nie zmusza obcokrajow
do dolaczania sie do tej sprawy, to ich wlasny wybor. moga sadzic w Moskwie, czy w Malezji, wola dolaczyc sie do tego jednego obywatela amerykanskiego I szukac sprawiedliwosci w USA.  A Ty ruski baranie siniej ze zgryzoty.

Basia

Data: 2015-07-17 03:53:57
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, July 17, 2015 at 3:38:12 AM UTC-7, ba...@sbcglobal.net wrote:

> [...]

do dolaczania sie do tej sprawy, to ich wlasny wybor. moga sadzic w Moskwie, czy w Malezji, wola dolaczyc sie do tego jednego obywatela amerykanskiego I szukac sprawiedliwosci w USA.  A Ty ruski baranie siniej ze zgryzoty.

Zapomnialam dodac jezeli znajda sie chetni by do jakiegos ruskiego dolaczyc to niech oskarzaja I sadza zaocznie tego Ukrainca w Moskwie.  Maja jakies dowody to niech przedstawia w jakimkolwiek sadzie, niech bedzie
i ruskim.

Basia

Data: 2015-07-17 15:48:09
Autor: Budzik
Za co CIEBIE mog skaza w USA? [MH17]
U縴tkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Zacietrzewienie nie pozwala ci dojrzec ironii...?

Data: 2015-07-17 01:42:53
Autor: basia@sbcglobal.net
On Thursday, July 16, 2015 at 12:14:18 PM UTC-7, A. Filip wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Bliscy-ofiar-katastrofy-MH17-nad-Ukraina-podali-do-sadu-Igora-Strielkowa,wid,17712570,wiadomosc.html
| akt. 16.07.2015, 20:41
| Rodziny 17 pasa縠r體 malezyjskiego samolotu, kt髍y rozbi si rok temu na
| wschodzie Ukrainy, z硂縴硑 w s眃zie w USA pozew przeciwko Igorowi Strie砶owowi,
| dow骴cy prorosyjskich separatyst體. Wed硊g skar勘cych ponosi on
| odpowiedzialno舵 za zestrzelenie maszyny. [...]
| Pozew przeciwko Strie砶owowi z硂縪no w Chicago. [...]

Bez podania *dlaczego* sprawa malezyjskiego samolotu str眂onego nad terytorium
Ukrainy, nie lec眂ego ani z USA ani do USA ma podlega jurysdykcji s眃u USA
to jest dla mnie dowodem niewiarygodnej bezczelno禼i. Bezczelno禼i podobnej do
sprawy czterech obywateli RP3 kt髍ych Niemcy wyda硑 USA.

Pasazerowie zawierzyli swoj los amerykanskiej maszynie
na ktora rzekomo porwal sie Strielkow.  Siedziba korporacji Boeinga jest miasto Chicago.  Nie widze nic dziwnego w tej
decyzji.  A ze Ty ruski masz problem to twoja sprawa.

Basia

Data: 2015-07-17 17:52:30
Autor: ruski szpieg
W dniu 17.07.2015 o 10:42, basia@sbcglobal.net pisze:
[...]
Daj se spok骿 z tym nadawaniem pozoru prawnej legalno禼i dzia砤niom czysto propagandowym. Chodzi o wojn informacyjn, w kt髍ej ka縟y se mo縠 s眃zi ka縟ego bo mu tak pasuje.
P.S. U mnie w Rosji wszystko ok.

Data: 2015-07-17 10:34:06
Autor: szklanynocnik
Za co CIEBIE mog skaza w USA? [MH17]
u縴tkownik A. Filip napisa:

[...]

Rok czasu ma 秎edztwo? Troch d硊go.

Rusek twierdzi 縠 strzela ukrai駍ki my秎iwiec, mi阣zynarod體ka
m體i o ruskach:)

Z dystansem trza podchodzi do tego co m體i i rusek i mi阣zynarod體ka.
Jednak ju rok temu rusek m體i kto sta za podpaleniem budki
i  nie 禼iemniali, wtedy by硂 raczej 秏iesznie, teraz jest
ju mniej 秏iesznie:)

Data: 2015-07-18 13:50:42
Autor: ruski szpieg
Za co CIEBIE mog skaza w USA? [MH17]
W dniu 17.07.2015 o 19:34, szklanynocnik@gmail.com pisze:
u縴tkownik A. Filip napisa:

[...]

Moim zdaniem to jest po to 縠by go skaza zaocznie i 禼iga przy zaanga縪waniu policji wszystkich kraj體 ameryka駍kiej strefy wp硑w體. Ten gostek to jest ruski majster do zada specjalnych i wida pozbycie si go sta硂 si pal眂e:) Robi w w by砮j Jugos砤wii, w Naddniestrzu i ostatnio w Doniecku. Poniewa dawno si nie pokazywa wi阠 zachodzi przypuszczenie, 縠 zosta przerzucony do jakiej nowej roboty.

Data: 2015-07-17 10:49:22
Autor: Ivan
Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]
Dnia Thu, 16 Jul 2015 21:14:15 +0200, A. Filip napisa(a):

> [...]

to jest dla mnie dowodem niewiarygodnej bezczelno禼i. Bezczelno禼i podobnej do
sprawy czterech obywateli RP3 kt髍ych Niemcy wyda硑 USA.

Bezczelno禼i? Co ty tu k...wa papie縜 robisz? Za obro馽e sowieckich
sukinsyn體? Komuch pieprzony!

Ivan Hoe

Data: 2015-07-17 12:24:52
Autor: A. Filip
Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]
Ivan <ekundle@prezesa.pi> pisze:
Dnia Thu, 16 Jul 2015 21:14:15 +0200, A. Filip napisa艂(a):

> [...]

to jest dla mnie dowodem niewiarygodnej bezczelno艣ci. Bezczelno艣ci podobnej do
sprawy czterech obywateli RP3 kt贸rych Niemcy wyda艂y USA.

Bezczelno艣ci? Co ty tu k...wa papie偶a robisz? Za obro艅ce sowieckich
sukinsyn贸w? Komuch pieprzony!

Ivan Hoe

A ty jeste艣 takim pierdolni臋tym idiot膮 偶e my艣lisz 偶e si臋 sko艅czy na
wymachiwaniu "bardzo naci膮gan膮 jurysdykcj膮" tylko na Rosji?
RP3 nie "stoi pod 艣cian膮" 偶eby my艣lenie kilka krok贸w naprz贸d by艂o luksusem.
Ja nie mam _nic_ przeciw procesowi Strie艂kowa przed dowolnym s膮dem kt贸rego
jurysdykcji nie trzeba b臋dzie *bezczelnie* i "imperialne" naci膮ga膰 daleko poza
granice przyzwoito艣ci.

Czw贸rka obywateli kt贸r膮 Niemcy wyda艂y USA _D艁UGO_ siedzia艂a w ameryka艅skim
pierdlu/areszcie zanim raczono ich uniewinni膰 na pocz膮tek premierostwa Millera.
Cimoszewicz贸wna u偶y艂a IMHO s膮du USA do nak艂adania kaga艅c贸w prasie
w postaci wielomilionowego wyroku *s膮du w USA* na Wprost o kt贸rym
AFAIR GW rado艣nie zapewnia艂a 偶e b臋dzie 艂atwo wyegzekwowa膰 go w RP3.
[ Po _d艂ugiej_ "obr贸bce" w s膮dach RP3 zosta艂o z tego wyroku "nie za wiele"]

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Nie pozwalaj kotu szuka膰 zwady z lwem.  (Przys艂owie ormia艅skie)

Data: 2015-07-18 10:04:36
Autor: Ivan Hoe
Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]
Dnia Fri, 17 Jul 2015 12:24:52 +0200, A. Filip napisa(a):

> [...]

sprawy czterech obywateli RP3 kt髍ych Niemcy wyda硑 USA.

Bezczelno禼i? Co ty tu k...wa papie縜 robisz? Za obro馽e sowieckich

A ty jeste takim pierdolni阾ym idiot 縠 my秎isz 縠 si sko馽zy na
wymachiwaniu "bardzo naci眊an jurysdykcj" tylko na Rosji?
RP3 nie "stoi pod 禼ian" 縠by my秎enie kilka krok體 naprz骴 by硂 luksusem.
Ja nie mam _nic_ przeciw procesowi Strie砶owa przed dowolnym s眃em kt髍ego
jurysdykcji nie trzeba b阣zie *bezczelnie* i "imperialne" naci眊a daleko poza
granice przyzwoito禼i.

Czw髍ka obywateli kt髍 Niemcy wyda硑 USA _DGO_ siedzia砤 w ameryka駍kim
pierdlu/areszcie zanim raczono ich uniewinni na pocz眛ek premierostwa Millera.
Cimoszewicz體na u縴砤 IMHO s眃u USA do nak砤dania kaga馽體 prasie
w postaci wielomilionowego wyroku *s眃u w USA* na Wprost o kt髍ym
AFAIR GW rado秐ie zapewnia砤 縠 b阣zie 砤two wyegzekwowa go w RP3.
[ Po _d硊giej_ "obr骲ce" w s眃ach RP3 zosta硂 z tego wyroku "nie za wiele"]

Je縠li kto tu jest pierdolni阾y to wasza "czworka" idiot體 czyli u2/Mark
Woydak/Lord Donald/Filip.ierdzieciem komun na kilometry.Myslisz, 縠
jeste kims wyj眛kowym smieciu?

Ivan Hoe

Data: 2015-07-27 07:50:53
Autor: Lord z Cowshed
Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:anfi+3dskxxli6f-f7h5@xl.wp.pl...
> [...]

jurysdykcji nie trzeba b臋dzie *bezczelnie* i "imperialne" naci膮ga膰 daleko poza

Pierdolni臋tego idiot臋 widzisz codziennie w lusterku zidiocia艂y klonie.

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-27 08:25:50
Autor: A. Filip
"Lord z Cowshed" <prezes@klaka.org> pisze:
> [...]

poza granice przyzwoito艣ci.

Pierdolni臋tego idiot臋 widzisz codziennie w lusterku zidiocia艂y klonie.

Dzi臋kuje ci bardzo 偶e zechcia艂e艣 si臋 podzieli膰 swoim najwi臋kszym _osobistym_
偶yciowym do艣wiadczeniem cho膰 "niezbyt pasuj膮cym" :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Dobry chleb i z o艣ci, jak si臋 kto przepo艣ci.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2015-07-27 08:39:11
Autor: Lord z Cowshed
Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:anfi+kysqib67df-f7r1@buntownik.pl...
[...]

Zni偶y艂em si臋 do twego poziomu i tyle.

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-17 18:37:53
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 16 lipca 2015 21:14:

> [...]

jurysdykcji s膮du USA to jest dla mnie dowodem niewiarygodnej bezczelno艣ci.
Bezczelno艣ci podobnej do sprawy czterech obywateli RP3 kt贸rych Niemcy

Spraw臋 do s膮du ka偶dy mo偶e wnie艣膰, a do s膮du cywilnego w dowolnym sporze. Inna sprawa czy s膮d j膮 rozpatrzy, bo co艣 mi si臋 widzi odrzucenie na pierwszej rozprawie.

Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]