Za co CIEBIE mogą skazać w USA? [MH17]

Data: 2015-07-17 10:49:22
Autor: Ivan
Za co CIEBIE mogą skazać w USA? [MH17]
Dnia Thu, 16 Jul 2015 21:14:15 +0200, A. Filip napisa(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Bliscy-ofiar-katastrofy-MH17-nad-Ukraina-podali-do-sadu-Igora-Strielkowa,wid,17712570,wiadomosc.html
| akt. 16.07.2015, 20:41
| Rodziny 17 pasaerw malezyjskiego samolotu, ktry rozbi si rok temu na
| wschodzie Ukrainy, zoyy w sdzie w USA pozew przeciwko Igorowi Striekowowi,
| dowdcy prorosyjskich separatystw. Wedug skarcych ponosi on
| odpowiedzialno za zestrzelenie maszyny. [...]
| Pozew przeciwko Striekowowi zoono w Chicago. [...]

Bez podania *dlaczego* sprawa malezyjskiego samolotu strconego nad terytorium
Ukrainy, nie leccego ani z USA ani do USA ma podlega jurysdykcji sdu USA
to jest dla mnie dowodem niewiarygodnej bezczelnoci. Bezczelnoci podobnej do
sprawy czterech obywateli RP3 ktrych Niemcy wyday USA.

Bezczelnoci? Co ty tu k...wa papiea robisz? Za obroce sowieckich
sukinsynw? Komuch pieprzony!

Ivan Hoe

Data: 2015-07-17 12:24:52
Autor: A. Filip
Ivan <ekundle@prezesa.pi> pisze:
Dnia Thu, 16 Jul 2015 21:14:15 +0200, A. Filip napisał(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Bliscy-ofiar-katastrofy-MH17-nad-Ukraina-podali-do-sadu-Igora-Strielkowa,wid,17712570,wiadomosc.html
| akt. 16.07.2015, 20:41
| Rodziny 17 pasażerów malezyjskiego samolotu, który rozbił się rok temu na
| wschodzie Ukrainy, złożyły w sądzie w USA pozew przeciwko Igorowi Striełkowowi,
| dowódcy prorosyjskich separatystów. Według skarżących ponosi on
| odpowiedzialność za zestrzelenie maszyny. [...]
| Pozew przeciwko Striełkowowi złożono w Chicago. [...]

Bez podania *dlaczego* sprawa malezyjskiego samolotu strąconego nad terytorium
Ukrainy, nie lecącego ani z USA ani do USA ma podlegać jurysdykcji sądu USA
to jest dla mnie dowodem niewiarygodnej bezczelności. Bezczelności podobnej do
sprawy czterech obywateli RP3 których Niemcy wydały USA.

Bezczelności? Co ty tu k...wa papieża robisz? Za obrońce sowieckich
sukinsynów? Komuch pieprzony!

Ivan Hoe

A ty jesteś takim pierdolniętym idiotą że myślisz że się skończy na
wymachiwaniu "bardzo naciąganą jurysdykcją" tylko na Rosji?
RP3 nie "stoi pod ścianą" żeby myślenie kilka kroków naprzód było luksusem.
Ja nie mam _nic_ przeciw procesowi Striełkowa przed dowolnym sądem którego
jurysdykcji nie trzeba będzie *bezczelnie* i "imperialne" naciągać daleko poza
granice przyzwoitości.

Czwórka obywateli którą Niemcy wydały USA _DŁUGO_ siedziała w amerykańskim
pierdlu/areszcie zanim raczono ich uniewinnić na początek premierostwa Millera.
Cimoszewiczówna użyła IMHO sądu USA do nakładania kagańców prasie
w postaci wielomilionowego wyroku *sądu w USA* na Wprost o którym
AFAIR GW radośnie zapewniała że będzie łatwo wyegzekwować go w RP3.
[ Po _długiej_ "obróbce" w sądach RP3 zostało z tego wyroku "nie za wiele"]

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Nie pozwalaj kotu szukać zwady z lwem.  (Przysłowie ormiańskie)

Data: 2015-07-18 10:04:36
Autor: Ivan Hoe
Za co CIEBIE mogą skazać w USA? [MH17]
Dnia Fri, 17 Jul 2015 12:24:52 +0200, A. Filip napisa(a):

> [...]

sprawy czterech obywateli RP3 ktrych Niemcy wyday USA.

Bezczelnoci? Co ty tu k...wa papiea robisz? Za obroce sowieckich

A ty jeste takim pierdolnitym idiot e mylisz e si skoczy na
wymachiwaniu "bardzo nacigan jurysdykcj" tylko na Rosji?
RP3 nie "stoi pod cian" eby mylenie kilka krokw naprzd byo luksusem.
Ja nie mam _nic_ przeciw procesowi Striekowa przed dowolnym sdem ktrego
jurysdykcji nie trzeba bdzie *bezczelnie* i "imperialne" naciga daleko poza
granice przyzwoitoci.

Czwrka obywateli ktr Niemcy wyday USA _DUGO_ siedziaa w amerykaskim
pierdlu/areszcie zanim raczono ich uniewinni na pocztek premierostwa Millera.
Cimoszewiczwna uya IMHO sdu USA do nakadania kagacw prasie
w postaci wielomilionowego wyroku *sdu w USA* na Wprost o ktrym
AFAIR GW radonie zapewniaa e bdzie atwo wyegzekwowa go w RP3.
[ Po _dugiej_ "obrbce" w sdach RP3 zostao z tego wyroku "nie za wiele"]

Jeeli kto tu jest pierdolnity to wasza "czworka" idiotw czyli u2/Mark
Woydak/Lord Donald/Filip.mierdzieciem komun na kilometry.Myslisz, e
jeste kims wyjtkowym smieciu?

Ivan Hoe

Data: 2015-07-27 07:50:53
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+3dskxxli6f-f7h5@xl.wp.pl...
> [...]

jurysdykcji nie trzeba będzie *bezczelnie* i "imperialne" naciągać daleko poza

Pierdolniętego idiotę widzisz codziennie w lusterku zidiociały klonie.

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-27 08:25:50
Autor: A. Filip
"Lord z Cowshed" <prezes@klaka.org> pisze:
> [...]

poza granice przyzwoitości.

Pierdolniętego idiotę widzisz codziennie w lusterku zidiociały klonie.

Dziękuje ci bardzo że zechciałeś się podzielić swoim największym _osobistym_
życiowym doświadczeniem choć "niezbyt pasującym" :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Dobry chleb i z ości, jak się kto przepości.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-07-27 08:39:11
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+kysqib67df-f7r1@buntownik.pl...
[...]

Zniżyłem się do twego poziomu i tyle.