Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]

Data: 2015-07-17 18:37:53
Autor: Marek Czaplicki
Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 16 lipca 2015 21:14:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Bliscy-ofiar-katastrofy-MH17-nad-Ukraina-podali-do-sadu-Igora-Strielkowa,wid,17712570,wiadomosc.html
| akt. 16.07.2015, 20:41
| Rodziny 17 pasa偶er贸w malezyjskiego samolotu, kt贸ry rozbi艂 si臋 rok temu
| na wschodzie Ukrainy, z艂o偶y艂y w s膮dzie w USA pozew przeciwko Igorowi
| Strie艂kowowi, dow贸dcy prorosyjskich separatyst贸w. Wed艂ug skar偶膮cych
| ponosi on odpowiedzialno艣膰 za zestrzelenie maszyny. [...]
| Pozew przeciwko Strie艂kowowi z艂o偶ono w Chicago. [...]

Bez podania *dlaczego* sprawa malezyjskiego samolotu str膮conego nad
terytorium Ukrainy, nie lec膮cego ani z USA ani do USA ma podlega膰
jurysdykcji s膮du USA to jest dla mnie dowodem niewiarygodnej bezczelno艣ci.
Bezczelno艣ci podobnej do sprawy czterech obywateli RP3 kt贸rych Niemcy
wyda艂y USA.

Spraw臋 do s膮du ka偶dy mo偶e wnie艣膰, a do s膮du cywilnego w dowolnym sporze. Inna sprawa czy s膮d j膮 rozpatrzy, bo co艣 mi si臋 widzi odrzucenie na pierwszej rozprawie.

Za co CIEBIE mog膮 skaza膰 w USA? [MH17]