Za co Dziwisz Kurtyke z grobu wyrzucil ?

Data: 2010-04-22 08:28:51
Autor: cyc
Za co Dziwisz Kurtyke z grobu wyrzucil ?
Zastanawiajaca jest zmiana decyzji pochowku p. Kurtyki .
Pomijam fakt bezczelnosci jaka w zwiazku z tym ma miejsce jako , ze wladze kosciola ( Dwiwisz ) decyzje podjal w ostatniej chwili niemal tuz przed pogrzebem ale nie sposob po raz kolejny zastanowic sie nad rola kosciola w Polsce , ktorego macki siegnely juz najodleglejszych zakamarkow naszego zycia w tym spolecznego a jak sie okazuje rowniez smierci .
Czy sa jeszcze takie poczynania kleru  , ktore beda w stanie wstrzasnac sumieniem narodu a przedewszystkim wladz na tyle aby zmienil sie stosunek do tej iscie mafijnej organizacji ? .
Ludzie kosciola lekcewaza juz sobie i to bezkarnie wszystko i wszystkich  . Nie istnieja dla nich zadne swietosci poza jedna , pieniadz i wlasna pycha .
Nie sa w stanie uszanowac czlowieka nawet w obliczu smierci .
Obudzmy sie z tego letargu , nie pozwolmy na to abysmy byli przez kler traktowani jak bedace ich wlasnoscia stado baranow .
Dziwisz decyduje o popchwoku prezydenta na Wawelu , Dziwisz wyrzuca niemal z grobu  zasluzonego dla Polski czlowieka - katolika , Dziwisz do niedawna pokojowy , najwyrazniej uznalsie za pana swiata a juz napewno Polski .
Jak wielu , ktorzy w mgnieniu oka osiagneli sukces , tak i jemu przewrocilo sie w glowie i to tak , ze na naprawe tego jest juz za pozno .
Pycha polaczona z obluda i pazernoscia , rowniez na zaszczyty odczlowiecza tych , ktorzy mienia sie byc , prawem kaduka zreszta , zastepcami Chrystusa na ziemi !.
Tragedia narodowa zamiast stac sie zalazkiem jednosci narodu w duzym stopniu dzieki klerowi , ktory zdominowal wszystlkie uroczystosci panstwowe , stala sie wbijanym w serce narodu klinem a wszystko dla pieniedzy , pychy i zaspokojenia ambicji .
Jesli panstwo po takim doswiadczeniu nie cofnie sie formalnego i tego nieformalnego dofinansowywania kleru , przestanie byc panstwem stajac sie zagranicznym dystryktem Watykanu .
Trzebaby zwrocic uwage na to , ze kosciol w kryptach ktorego p.Kurtyka mial byc pochowany stoi dzieki panstwu i spoleczenstwu a nie dzieki Dziwiszowi i jego kumplom , dzieki panstwu  od lat jest remontowany i poddawany starannej renowacji jako zabytek na kazdo zawolanie stroza tego kosciola jakim jest Dziwisz i jego podwladni . Skad zatem u ich tyle bezczelnosci , ze reka z ktorej zra , zostaje w sposob bezczelny odtracona wtedy , kiedy trzeba zadysponowac nie bedacym wlasnoscia Dziwisza dobrem jakim jest kosciol ?
Od lat mowie , ze system powinien wprowadzic stan prawny taki jaki istnieje we Francji !.
Kosciol nie moze byc wlascicielem zadnych dobr . Te stanowia wlasnosc narodu a kler jest tylko ich dzierzawca z okreslonymi scisle prawami !.
Tylko ten stan przyniesie normalnosc .

cyc

Data: 2010-04-22 00:23:45
Autor: zbig
Za co Dziwisz Kurtyke z grobu wyrzucil ?
On 22 Kwi, 08:28, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Kurtyce zarzucano już wcześniej niezbyt chwalebne historie
"obyczajowe". To mogło być powodem zmiany decyzji.

Data: 2010-04-22 12:07:54
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e386dad9-36f5-4b11-b50a-641c8339836fz7g2000yqb.googlegroups.com...
On 22 Kwi, 08:28, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Kurtyce zarzucano już wcześniej niezbyt chwalebne historie
"obyczajowe". To mogło być powodem zmiany decyzji.

Kurtyka nie byl "moim " czlowiekiem ! :) .
To rasowy polityka a moim zdaniem taki nie powinien piastowac najwyzszego stanowiska w takiej jak IPN instytucji naukowej . Tam trzeba ludzi obiektywnych i nie podszytych jakakolwiek ideologia .
Nie mniej stanowisko kosciola a konkretnie DFziwisza w sprawie pochowku Kurtyki jest skandaliczne a co wazniejsze daje pelny obraz roli i nienaturalnej  pozycji kosciola w panstwie.
Nie wiem jakim czlowiekiem byl Kurtyka , ie wiem czym zasluyl sobie na tak podle potraktowanie a wlasciwie to nie jego , tylko jego rodziny !, wiem jednak , ze kolejny raz ludzie kosciola pokazali na co ich stac .
Gdybym mogl to zorganizowalbym wiec poparcia dla rodziny z haslem " nie przejmujcie sie , , jestesmy z wami , nasrajcie na hierarchow , nie oni rzadza niebem " !.
Ten akt zemsty podyktowany byl najprawdopodobnie tym , ze Kurtyka , byc moze wbrew poleceniom szefow kosciola udostepnil kilku osobom w tym ks. Isakiewiczowi dostep do czesci teczek dotyczacych "czarnych " a szczegolnie purpuratow z ktorych wynikalo jasno co to za ludzie i ilu wsrod nich lajdakow i sb -ckich donosicieli . Tego ostatniego , ks. Isakiewicza juz zgnoili , teraz przyszla pora na Kurtyke .

cyc

Data: 2010-04-22 08:48:26
Autor: cytryna
[...]

Czyż słowa "Nie są w stanie uszanowac człowieka nawet w obliczu smierci .
Obudzmy sie z tego letargu, nie pozwolmy na to abysmy byli przez kler traktowani jak będace ich własnoscia stado baranow." nie są znamienne.
Wystarczy w miejsce "kler" odstawić GW, TVN, Młodzieżówkę PO z XIII Liceum w Krakowie, Wajdów, Michników, Passentów oraz nadwornych szczekaczy Palikotów, Niesiołowskich, a także innych jurgieltników, jak również sowicie opłacaną razwiedkę i mamy niemal pełny zestaw tych, których "pycha połączona z obłuda
i pazernościa, rownież na zaszczyty odczłowiecza tych, ktorzy mienia sie byc , prawem kaduka zreszta..." reprezentantami Narodu.
Kościół a wraz z nim rzesze wiernych dobrze zrozumiały rolę i znaczenie śp.
Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego i Jego Małżonki tłumnie odprowadzając Ich na Wawel - do miejsca wiecznego spoczynku. Niech pamięc o Nich towarzyszy Polakom
w ich trudnych wyborach między medialnym kłamstwem i ludzką prawdą.

Data: 2010-04-22 08:59:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Polakom
w ich trudnych wyborach między medialnym kłamstwem i ludzką prawdą.

   Sercem patrzac widzi sie czasami o wiele wyrazniej, niz uzywajac szkielka
i oka.

   AR

Data: 2010-04-22 09:05:48
Autor: cyc

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości

[...]

Tlum liczacy 100 000 ... a niech tam 500 000 ludzi  to dalej tylko 500 000 a nie 40 milionow !.
Pozatym szacunek dla tragicznie zmarlego prezydenta to nie to samo co wsparcie dla jego polityki !.
Snucie takich jak Twoje rozwazania  dowodzi tylko megalomanii .
Klamstwem i naduzyciem jest robienie z mizernego  polityka jakim byl L.Kaczynski , meza stanu i meza opatrznosciowego . Na nic zdadza sie wasze zabiegi mitologizowania , historia i narod  zapamieta go  nie tak jak chcecie .

cyc

Data: 2010-04-22 09:13:16
Autor: abc
Za co Dziwisz Kurtyke z grobu wyrzucil ?
Ty się lepiej zastanów kto i w jaki sposób wyperswadował kard. Dziwiszowi
pogrzebanie Kurtyki w tym panteonie.

Za co Dziwisz Kurtyke z grobu wyrzucil ?