Za co Naród kochał ¶.p. Lecha

Data: 2010-12-18 17:03:51
Autor: Grzegorz Z.
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
Data: 2010-12-18 17:07:14
Autor: u2
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
W dniu 2010-12-18 17:03, Grzegorz Z. pisze:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1393.snc4/164582_176407419047560_114148431940126_467947_1563855_n.jpg

Przecież Kaczki to Żydzi z pochodzenia, ale szanuj±cy narodow± tradycję
Polski.

Ty za¶ jako Żyd wyrzutek, bo wyrzucili ciebie z jehowych tylko rzucasz
GWnem na porz±dnych ludzi.

Data: 2010-12-18 17:11:59
Autor: Grzegorz Z.
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
u2 napisał:

[...]

Nieprawda, jestem pedałem którego wyrzucili z seminarium.

--
"Tylko nie wołajcie Mi¶ka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-18 17:13:36
Autor: u2
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
W dniu 2010-12-18 17:11, Grzegorz Z. pisze:
Ty za¶ jako Żyd wyrzutek, bo wyrzucili ciebie z jehowych tylko rzucasz
> GWnem na porz±dnych ludzi.
Nieprawda, jestem pedałem którego wyrzucili z seminarium.

No wła¶nie eks-jehowym, który rzuca GWnem w seminarium.

Data: 2010-12-18 17:21:44
Autor: Grzegorz Z.
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
u2 napisał:

> [...]
Nieprawda, jestem pedałem którego wyrzucili z seminarium.

No wła¶nie eks-jehowym, który rzuca GWnem w seminarium.

O nie, GWnem rzucali ci od Jarka. I nie w seminarium.

Tak na marginesie:

Pan Prezydent Komorowski wczoraj był u nas w Kurii i w Seminarium.

Ciekawe po co? Przyznam że zdziwiłem się, ale dużo bardziej zdziwieni
powinni być ci od Jarka i Tadka:

http://www.mmszczecin.pl/37726/2010/12/18/kolumna-prezydencka-w-szczecinie?category=photos

To na pierwszym zdjęciu w tle widoczne to Kuria. Po prawo za tym samym
płotem - kuĽnia kadr.

Data: 2010-12-18 18:11:59
Autor: u2
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
W dniu 2010-12-18 17:21, Grzegorz Z. pisze:
Nieprawda, jestem pedałem którego wyrzucili z seminarium.

 No wła¶nie eks-jehowym, który rzuca GWnem w seminarium.

O nie, GWnem rzucali ci od Jarka. I nie w seminarium.

GWno to Gazeta Wybiórcza tłumoku. W±tpliwe, aby GWno popierało Żyda
Jarkacza. Czyli ty jeste¶ jak GWno. W dodatku przyznajesz się, że
wyrzucili ciebie z jehowych za pedalstwo :)

Data: 2010-12-18 18:13:56
Autor: Grzegorz Z.
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
u2 napisał:

[...]

Dziesi±tki razy, nawet w pyskówkach z tob± używałem tego okre¶lenia pod
adresem GW.

Data: 2010-12-18 18:15:41
Autor: u2
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
W dniu 2010-12-18 18:13, Grzegorz Z. pisze:
Dziesi±tki razy, nawet w pyskówkach z tob± używałem tego okre¶lenia pod
adresem GW.

Nie ¶ciemniaj, nie rzucali w Bronka ze spalonych WSI, tylko buczeli i
gwizdali.

Data: 2010-12-18 18:20:31
Autor: Grzegorz Z.
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
u2 napisał:

W dniu 2010-12-18 18:13, Grzegorz Z. pisze:
Dziesi±tki razy, nawet w pyskówkach z tob± używałem tego okre¶lenia pod
adresem GW.

Nie ¶ciemniaj

Ostatnio tutaj: "Zapomniałem dodać - to oczywizda szysko wymys GWna."

Data: 2010-12-18 18:31:40
Autor: u2
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha

http://jadax.salon24.pl/260700,b-komorowski-wygwizdany

Data: 2010-12-18 18:36:50
Autor: Grzegorz Z.
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha

u2 napisał:

[...]

aaa... szybko się zorientowałe¶, że jednak okre¶lenia "GWno" używam często
:)

Data: 2010-12-18 18:40:01
Autor: u2
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
W dniu 2010-12-18 18:36, Grzegorz Z. pisze:
Nie ¶ciemniaj, nie rzucali w Bronka ze spalonych WSI, tylko buczeli i
> gwizdali.
aaa... szybko się zorientowałe¶, że jednak okre¶lenia "GWno" używam często
:)

Nie działa twój odno¶nik w Mozilli ćwoku :)

Data: 2010-12-18 18:42:11
Autor: Grzegorz Z.
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
u2 napisał:

> [...]
:)

Nie działa twój odno¶nik w Mozilli ćwoku :)

Zapomniałem. Dzisiaj sobota. Jutu pije do monitora.

Data: 2010-12-18 17:21:34
Autor: boukun
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d0cdc35$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
[...]

He, he, he, he, he.... I głupi ludek to łyka..., Tradycja, z uprzywilejowaniem jednego narodu...

boukun

Data: 2010-12-19 11:08:21
Autor: cyc
Za co Naród kochał ¶.p. Lecha
A kto powiedzial , ze kocha ? , chyba tylko narod wybrany .
Na tym wlasnie polega pisowsko zydowska propaganda   !.
Mowia cos , co jest z gruntu falszywe , nieprawdziwe i stanowi ewidentne zaprzeczenie istniejacych faktow a robia to w imieniu duzych grup, lub nawet calego narodu i z taka natarczywoscia , ze staje sie ona wrecz prowokacyjna !.
Ten sam system dezinformacji i zaklamanej propagandy stosuje kosciol .
 "Lecha" szanowano , jesli juz ,  tylko dlatego , ze reprezentowal majestat Polski a nie za  zaslugi , lub dokonania bo takich nie mial . Rowniez  cechy charakteru  i calkowite podporzadkowanie bratu , sprowadzily jego prezydenture do niespotykanej mizerii a wrecz byla szkodliwa dla Polski .
Sklucil , zamiast cementowac narod , narobil nam w swiecie samych wrogow a ci ktorzy nimi jeszcze sie nie stali postrzegac nas zaczeli jako narod ciemnoty , zascianka , ksenofobii i warcholow .
Z trudem bedzie uciec od tej opinii i trzeba na to calych lat , jesli nie dziesiecioleci .
Po doskonalej prezydenturze Kwasniewskiego , ta"Lecha " okazala sie calkowitym niewypalem .

cyc

Za co Naród kochał ¶.p. Lecha