Za co diagnosta może "nie podbić" przeg lądu?

Data: 2017-04-21 00:34:26
Autor: RadoslawF
Za co diagnosta może "nie podbić" przeg lądu?
W dniu 2017-04-20 o 23:12, PlaMa pisze:

Podczas robienia przeglądu samochodu mojego znajomego diagnosta
zauważył, że cały silnik ma mokry od oleju. Znajomy musiał "negocjować"
żeby przejść badanie. Reszta samochodu była w normie.

Trochę mnie to jednak zdziwiło - rozumiem hamulce, spaliny czy
oświetlenie - bo to wpływa na bezpieczeństwo innych, ale stan silnika?
To chyba kwestia wyłącznie ekonomiczna właściciela samochodu (jak mu
szlag trafi silnik i stanie sobie na poboczu).

Diagnosta może "uwalić" przegląd z powodu wycieku oleju na silniku? Plam
podobno nie zostawiał.

Jak silnik był w oleju to i plamy zostawiał.
Podpada pod szkodliwe emisje i zanieczyszczanie środowiska.

Pozdrawiam

Za co diagnosta może "nie podbić" przeg lądu?