Za co diagnosta może "nie podbić" przeglądu?

Data: 2017-04-21 10:53:19
Autor: miumiu
Za co diagnosta może "nie podbić" przeglądu?

Diagnosta może "uwalić" przegląd z powodu wycieku oleju na silniku? Plam
podobno nie zostawiał.

Jasne ze moze, z samochodu nic nie moze wyciekac.
Ja kiedyś zapomnialem zakrecic koreczek wlewu oleju po tym jak trochę dolalem. Na 50km wyplulo mi ze 2 litry. Wszystko pod maska zbryzgane olejem. Na przegladzie gdy gosciu pytal czemu jest taki zaolejony od spodu to po prostu mu powiedzialem co sie stalo :) Niemniej mozna na myjni karcherem umyc od spodu zeby nie prowokowac pytan ;)

Data: 2017-04-21 18:25:11
Autor: PlaMa
W dniu 2017-04-21 o 10:53, miumiu pisze:

Ja kiedyś zapomnialem zakrecic koreczek wlewu oleju po tym jak trochę
dolalem. Na 50km wyplulo mi ze 2 litry. Wszystko pod maska zbryzgane olejem.

heh... też kiedyś zrobiłem tę sztuczkę :)

Na przegladzie gdy gosciu pytal czemu jest taki zaolejony od spodu to po
prostu mu powiedzialem co sie stalo :) Niemniej mozna na myjni karcherem
umyc od spodu zeby nie prowokowac pytan ;)

Jak od spodu? Bez podnośnika i kanału?

Data: 2017-04-21 17:00:39
Autor: Budzik
Za co diagnosta może "nie podbić" przeglądu?
Użytkownik PlaMa barakady@wp.pl ...

Ja kiedyś zapomnialem zakrecic koreczek wlewu oleju po tym jak trochę
dolalem. Na 50km wyplulo mi ze 2 litry. Wszystko pod maska zbryzgane
olejem.

heh... też kiedyś zrobiłem tę sztuczkę :)

Silnik 2.0 ducato - nic nie wyleciało przez 300km.

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2017-04-24 08:17:06
Autor: miumiu

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA75EBD61A6B9Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wszystko zalezy jak sa ustawione krzywki pod oslona zworow. U mnie akurat tak, ze musialo pluc przez otwor :)

A jak umyc? No trzeba sie schylic, i pryskac z przodu i z bokow od dolu. Troche gimnasytki, ale calkiem ladnie sie myje, jednak na niektorych myjniach z karcherem jest zakaz mycia silnika :)

Za co diagnosta może "nie podbić" przeglądu?