Za co platfonsy nienawidą kiboli

Data: 2011-05-24 00:05:27
Autor: Hans Kloss
Za co platfonsy nienawidą kiboli
...najbardziej? Nie, nie za szechtera ani za matoła. Najbardziej
nienawidzą ich za TO:
http://img863.imageshack.us/img863/6168/1304889007byeasymaster5.jpg
J-23

Data: 2011-05-24 09:55:57
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-24 09:05, Hans Kloss pisze:
..najbardziej? Nie, nie za szechtera ani za matoła. Najbardziej
nienawidzą ich za TO:
http://img863.imageshack.us/img863/6168/1304889007byeasymaster5.jpg
J-23

Z większością transparentów się zgadzam. Czy to znaczy, że już jestem kibolem? ;) Ale masz tu 100% racji. Kibole to duża grupa społeczna i jakby nie patrzeć to pierwsze tak duże "postawienie" się miłościwe nam panującym matołom.

Data: 2011-05-24 09:00:16
Autor: MH
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):
> [...]

Z większością transparentów się zgadzam. Czy to znaczy, że już jestem kibolem? ;) Ale masz tu 100% racji. Kibole to duża grupa społeczna i jakby nie patrzeć to pierwsze tak duże "postawienie" się miłościwe nam panującym matołom.
============================

Sądzisz , że za tymi transparentami stoją kibole ??  Taki trans trochę
kosztuje...  Przeca te cymbały od meczu do meczu zbierają na bilet i parę
piw..  Tak , tak !! CYMBAŁY !!  Albo jak wolisz MATOŁY !!  Kwiat Wolskiej
inteligencji...  Kogo jeszcze wciągniecie , aby zaspokoić ambicje prezesa??
Osobiście nie jestem zwolennikiem PO , wręcz przeciwnie !!  Powodów jest , że
hoho ...  Ale..  Faceci , nadający się do badań klinicznych , powinni być
ustawowo izolowani od społeczeństwa. Nie zdziwi mnie nawet (podpowiadam hasło
wyborcze prezesowi) , jak prezes rąbnie deklarację przedwyborczą , że jak
zostanie premierem , to rozważy amnestię dla skazańców..  I tak zupełnie
hipotetycznie , gdyby wygrał wybory , gówno z takowej deklaracji by było...
Przy okazji przypominam , o czym fani prezesa już DAAAWNO zapomnieli !!
Partia prezesa nazywa się PRAWO i SPRAWIEDLIWOŚĆ !!  Proponuję zapoznanie się
ze znaczeniem tych 2-ch niestety WYŚWIECHTANYCH już słów. Wyświechtanych
głównie za sprawą prezesa..  Wracając do transparentów... Były też takie :
"OBUDŹ SIĘ POLSKO"..  Kiedyś , gdzieś indziej były jakby podobne..
"Deutschland, erwache"..  I też były marsze z pochodniami..  I też wszystkiemu
byli winni Żydzi ...  I wszystko w imię Boga..  Też na Krakowskim Przedmieściu
były transparenty "BÓG Z NAMI"..  Kiedyś , gdzieś indziej to nawet na paskach
do portek wypisywano "GOTT MIT UNS"..

A niech se przychlasty prezesa (Chams , Cytryna itp..) wypisują co chcą..
Że to tylko do jesieni..  TAK !!  I znowu jak zwykle będzie nieporozumienie ,
zbyt silne leki i...  Wolak podobnie jak Barubar zostanie wychepany z drużyny.

Najgorsze wyrazy współczucia ,

MH

Data: 2011-05-24 11:26:51
Autor: CeSaR
Za co platfonsy nienawidą kiboli
Że to tylko do jesieni..  TAK !!  I znowu jak zwykle będzie nieporozumienie ,
zbyt silne leki i...  Wolak podobnie jak Barubar zostanie wychepany z drużyny.

I to wszystko prawda niestety. Tylko że jak sobie juz tak do końca człowiek to uświadomi to naturalną konsekwencją jest to, że na jesieni nie bedzie na kogo owej kartki wrzucić.
I na tym polega nasze goowniane położenie.

Data: 2011-05-24 09:54:17
Autor: MH
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
> [...]

I na tym polega nasze goowniane położenie.

I znowu pada słowo "niestety". I po raz wtóry pada , niestety masz rację..
Ja , jako (niestety) jednostka aspołeczna , budząca u Chamsa Klotza absmak ,
nie będąca jednak w żadnym kondominium , wybiorę się po raz pierwszy w życiu
na wybory...  Tak , tak !! po raz pierwszy !!  Nawet w latach 80'tych nie
udało im się mnie wyciągnąć na ten festyn !!  Przyszli nawet do akademika ,
ale przezornie żeśmy się ochlali , to dali nam spokój !!

No i rva jego pójdę na te wybory..  Będzie to głos na PO...

Głos jest głosem , ale....  To nie będzie głos poparcia !!  Pszychlasty prezesowe (Chams ,Cytryna itp..) , wypisywały swojego czasu , że
my (niepisowcy) boimy się prezesa...  TAK !!!  MACIE RACJĘ !!! Ja się boję
niezrównoważonych !!!

Prezesowi zaś , chociaż nieee....  Tym , którzy wierzą w chel ,.. i jak we
mgle czytają opracowania "profesora" z polibudy opolskiej (tego ze znaczkiem
Wolski Walczącej) , rzyczem dobrego samopoczucia...

Jesienią zaś będzie BUUULL !!

MH

Data: 2011-05-24 12:24:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irfoa2$aoj$1news.onet.pl...
[...]

A stadion też niszczysz i uczestniczysz w ustawkach uzbrojony w maczetę?

--
stevep

Data: 2011-05-24 15:32:41
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-24 12:24, cirrus pisze:
A stadion też niszczysz i uczestniczysz w ustawkach uzbrojony w maczetę?

Nie, sport mnie nie interesuje. Ale zgadzam się z napisami na transparentach.

Data: 2011-05-24 17:10:30
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irgc1d$245$2news.onet.pl...
W dniu 2011-05-24 12:24, cirrus pisze:
A stadion też niszczysz i uczestniczysz w ustawkach uzbrojony w maczetę?
Nie, sport mnie nie interesuje. Ale zgadzam się z napisami na transparentach.

Idź poczytaj w kiblu, pewnie tez się zgodzisz.

--
stevep

Data: 2011-05-24 10:37:11
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:cd4686d8-f986-49cb-93e1-edcfb872f63fp13g2000yqh.googlegroups.com...
...najbardziej? Nie, nie za szechtera ani za matoła. Najbardziej
nienawidzą ich za TO:
http://img863.imageshack.us/img863/6168/1304889007byeasymaster5.jpg
J-23

Bandytyzm prezentowany przez kiboli, również takich jak ty należy jak najprędzej ukrócić zanim ta zaraza rozleje się na nasz kraj.

BomBel

Data: 2011-05-24 10:43:26
Autor: CeSaR
Za co platfonsy nienawidą kiboli
Kibic a kibol to różnica.
Kibol najprawdopodobniej miałby problem z przeczytaniem tego, co na transparencie jest napisane.

Data: 2011-05-24 03:51:26
Autor: Hans Kloss
Za co platfonsy nienawidą kiboli
On 24 Maj, 10:43, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
Kibic a kibol to różnica.
 Dla ryżego wodzusia i jego przydupasów- żadna. Wystarczy poczytać
jakie rzygowiny na temat tych rzekomych "kiboli"  produkuje
proplatfonska swołocz choćby na tej grupie.
J-23

Data: 2011-05-24 13:58:11
Autor: CeSaR
Za co platfonsy nienawidą kiboli
 Dla ryżego wodzusia i jego przydupasów- żadna. Wystarczy poczytać
jakie rzygowiny na temat tych rzekomych "kiboli"  produkuje
proplatfonska swołocz choćby na tej grupie.

"Rzekomych kiboli" - proszę o definicję.
Bo jeśli chodzi o tych którzy ganiali po płycie w Bydgoszczy z wyrwanymi krzesłami i innymi pałami - to IMO to są kibole.
Ci z obrazka w tym wątku - nie widzę powodu, żeby uogólnić i nazywać ich kibolami.

Data: 2011-05-24 05:02:28
Autor: Hans Kloss
Za co platfonsy nienawidą kiboli
On 24 Maj, 13:58, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

"Rzekomych kiboli" - prosz o definicję .

Pisałem tak o ludziach których godność poniewiera się w
proplatfonskich przekaziorach , zupełnie bezpodstawnie, pomawiając o
nie popełnione przestępstwa. Krzesełek stadionowych nie wyrywali
żadni"kibole" tylko konkretni, posiadający dane personalne, ludzie.
Ujawnić, osądzić, ukarać- a od reszty "kiboli"  ustosunkować się, bo
ich jedyną wina było to ze im się zachciało obejrzeć mecz w piłkę
kopaną.
J-23

Data: 2011-05-24 16:29:41
Autor: CeSaR
[...]

OK. Po prostu też nie lubię uogólnień.
A na przekaziory mam sposób - Eurosport, Discovery Ch, History, kuchnia.tv, Mini-Mini :-), HBO, C+.

Ograniczenie się do takiego zestawu gwarantuje spokój, odprężenie, rilaks :-))))

I jeszcze jedno - jeśli PO "zejdzie" ze sceny tfu!!! politycznej to i tak nie ma żadnej gwarancji, że przekaziory staną się obiektywne. Powiem więcej - jest w zasadzie pewne, że staną się pro-inne.

Data: 2011-05-24 07:43:35
Autor: Hans Kloss
Za co platfonsy nienawidą kiboli
On 24 Maj, 16:29, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

I jeszcze jedno - je li PO "zejdzie" ze sceny tfu!!! politycznej to i tak
nie ma adnej gwarancji, e przekaziory stan si obiektywne. Powiem
wi cej - jest w zasadzie pewne, e stan si pro-inne.

Za kaczorów były gremialnie antykacze, za AWS-u- raczej neutralne, co
do pozostałych opcji- zgoda. Ale sposób w jaki bezwstydnie liżą dziś
zady platfonsom przypomina chyba tylko polityczne mineciarstwo
wykonywane przez nei ongiś pederastom.pl (dawniej- uniaczegostam).
J-23

Data: 2011-05-24 16:46:24
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:072994fb-fb24-4648-a33c-58e826750c57l18g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Hans, opanowałes juz lekcje z zakresu: cache i proxy? Nie?! No to chłopie do roboty!

BomBel

Data: 2011-05-24 07:49:48
Autor: Hans Kloss
Za co platfonsy nienawidą kiboli
On 24 Maj, 16:46, "Leprechuan" <mydl...@piana.tw> wrote:

Hans, opanowa es juz lekcje z zakresu: cache i proxy?
 Po co mam się matołku chować za proxy?
J-23

Data: 2011-05-25 11:53:41
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-24 16:49, Hans Kloss pisze:
On 24 Maj, 16:46, "Leprechuan"<mydl...@piana.tw>  wrote:

Hans, opanowa es juz lekcje z zakresu: cache i proxy?
  Po co mam się matołku chować za proxy?

Pięknie matołka załatwiłeś:) Brawo

Data: 2011-05-25 12:12:49
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irijio$lhh$2news.onet.pl...
> [...]
On 24 Maj, 16:46, "Leprechuan"<mydl...@piana.tw>  wrote:

Hans, opanowa es juz lekcje z zakresu: cache i proxy?

Tomaszek, ty MATOLE! ;)

BomBel

Data: 2011-05-25 14:22:55
Autor: cirrus
[...]

Nie posikałeś sie kretynku?

--
stevep

Data: 2011-05-24 16:54:04
Autor: CeSaR
[...]

Antykacze nie były, nie zgadzam się. TVN oczywiście to osobny rozdział ale dyskutujemy o mediach a nie o TVN :-)
To co państwowe było raczej kacze, co najwyżej neutralne.
Po zmianie na PO fucktycznie media dostały rozwolnienia i lizały na maxa. Ale teraz coraz częściej pojawiają się negatywne oceny PO w mediach publicznych.
Na tyle, na ile je oglądam, a staram się jak najmniej, to jednak peany się prawie skończyły, krytyki jest co raz więcej.
Nawet mister Lis pozwala sobie w swojej gazecie na jakieś uwagi co do miłościwie nam panujących a to już jest coś!!!!

Data: 2011-05-24 10:56:07
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-24 10:43, CeSaR pisze:
Kibic a kibol to różnica.
Kibol najprawdopodobniej miałby problem z przeczytaniem tego, co na
transparencie jest napisane.

Ano cenne spostrzeżenie. Opacznie nazwałem w innym poście kibiców - kibolami. Przepraszam. Nie obracam się w tych środowiskach to nie mam dokładnego obrazu