Za co zamocować motocykl do liny, żeby unieść go o 10 cm?

Data: 2012-12-21 17:44:05
Autor: morghul
Za co zamocować motocykl do liny, żeby unieść go o 10 cm?
Chcę zrobić sobie garażowy podnośnik do podciągnięcia motocykla o 5-10
cm nad ziemię. Podpowiedzcie, do czego mocować linę, żeby było szybko,
prosto i bezpiecznie. Zakładam, że potrzebne są co najmniej 3 punkty
podparcia. Kierownica pośrodku będzie ok?

--
MN

A po co Ci to? Żeby opony się gniotły czy co? I po co Ci 3 punkty podparcia jak chcesz go wieszać? Może prościej będzie jak napiszesz do czego to potrzebne.

Ja do grzebania w przednim zawiasie w sufit wsadziłem kotwę, na nią ucho z gwintem albo nakrętka z uchem jak kto woli i starczy. Jak trzeba to podnoszę na pasie transportowym albo dwuch za górną półkę.

--

morghul

Za co zamocować motocykl do liny, żeby unieść go o 10 cm?