Za co zatrzymano Starucha???

Data: 2011-05-10 21:12:19
Autor: matusm
Za co zatrzymano Starucha???
Czytam, tutaj i TVN ju wszyscy wiedza  ze zatrzymano osobe podejrzewana o przestepstwo

Jak kto  wie to czego dokona Stauch aby byo mona przedstawi mu  zarzuty naruszenia przepisow  prawa ????

Ormowce krzycza to niech ujawnia rabka tajemnicy,chyba iz jedyny dowod przestepstwa to fakt  ze nadal,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-05-10 21:24:30
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 21:12, matusm pisze:
Czytam, tutaj i TVN już wszyscy wiedza  ze zatrzymano osobe podejrzewana o
przestepstwo

Jak ktoś  wie to czego dokonał Stauch aby było można przedstawić mu  zarzuty
naruszenia przepisow  prawa ????

Ormowce krzycza to niech ujawnia rabka tajemnicy,chyba iz jedyny dowod
przestepstwa to fakt  ze nadal,,,,,

Za nazwisko.. Jutro, najwyżej pojutrze będzie już na wolności.

Data: 2011-05-10 21:45:49
Autor: u2
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 21:24, jadrys pisze:
Ormowce krzycza to niech ujawnia rabka tajemnicy,chyba iz jedyny dowod
przestepstwa to fakt  ze nadal,,,,,

Za nazwisko.. Jutro, najwyżej pojutrze będzie już na wolności.

W pewnej tiwi podawano niezliczone zbrodnie ktore popelnil, niestety nie
pamietam ani jednej oprocz spoliczkowania pewnego pilkarza Legii co
rzeczywiscie wzbudza u mnie pewne watpliwosci co do tej osoby, ale
pozostale zbrodnie nie sa mi znane.

http://legionisci.com/news/42775_Staruch_sam_zglosil_sie_na_policje_akt.html

"We wtorek rano zatrzymano 21 kibiców podejrzanych o udział w awanturze
po ubiegłotygodniowym finale Pucharu Polski w Bydgoszczy. Po południu
media poinformowały o spektakularnej akcji policji, która zatrzymała
jednego z legijnych ultrasów, Piotra Staruchowicza. Okazuje się jednak,
że Staruch sam zgłosił się na policję.

"Staruch w towarzystwie adwokata sam szedł zgłosić się na policję. Byli
już na parkingu stołecznej komendy, gdy czterech funkcjonariuszy rzuciło
się, aby w bohaterskiej akcji i z narażeniem życia "zatrzymać"
Staruchowicza" - czytamy na niezalezna.pl.

Jak dowiedział się portal niezależna.pl, Piotr Staruchowicz został już
przesłuchany. Postawiono mu jeden zarzut - naruszenia ustawy o imprezach
masowych. Chodzi o wbiegnięcie na murawę. "Mój klient zapewnia, że nie
popełnił tego czynu. Złożył stosowne wyjaśnienia" – mówi mecenas Mikołaj
Wojciechowski, obrońca Staruchowicza.

Przesłuchanie trwało niewiele ponad pół godziny. Najprawdopodobniej
zostanie zastosowany dozór policyjny.
"Staruch jest jednym z wielu kibiców zatrzymanych dzisiaj przez policję
w Poznaniu i Warszawie. W akcji, w której udział wzięli antyterroryści,
nie trudno dostrzec zagrywki pod publiczkę. Skoro bydgoska prokuratura
nawet nie zamierzała składać wniosków do sądu o tymczasowe aresztowanie
zatrzymanych, to po co widowisko o godz. 6 rano, długa broń w rękach
"kominiarzy", awantura na całą Polskę? Wystarczyło wysłać wezwania" -
pisze portal."

Data: 2011-05-10 22:18:38
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 21:45, u2 pisze:
[...]

No, akurat to jestem w stanie zrozumieć zapłacił facet za bilet a to kopaczowi nie chce się biegać po boisku. to i dostał za swoje..

Data: 2011-05-10 22:20:39
Autor: u2
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 22:18, jadrys pisze:
[...]

No, akurat to jestem w stanie zrozumie zapaci facet za bilet a to
kopaczowi nie chce si biega po boisku. to i dosta za swoje..

Pozniej sie pogodzili, a taka zbrodnia jest scigana z powodztwa cywilnego.

Data: 2011-05-10 23:26:26
Autor: Grzegorz Z.
Za co zatrzymano Starucha???
u2 napisa:

[...]

Co to za bekot?!

Wicej korepetycji gimnazjalistom dzisiaj udziela nie bd!

Data: 2011-05-11 07:43:14
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 22:20, u2 pisze:
[...]

Oczywiście, kopacz przeprosił za swoje zachowanie, wypili po piwie i już jest wszystko w porządku.. Ale nie dla Tuska - on potrzebuje za wszelka cenę sławy pogromcy tego rzekomego zagrożenie ze strony kibiców.

Data: 2011-05-11 04:53:17
Autor: cirrus
Za co zatrzymano Starucha???
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqc6iv$2ki$2news.onet.pl...
[...]

Jadrys, teraz rozumiem dlaczego imponuje ci Che podobnie jak każdy bandyta wymierzający "sprawiedliwość.

--
stevep

Data: 2011-05-11 07:43:04
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-11 04:53, cirrus pisze:
[...]

A nie jesteś za tym żeby jak już zapłaciłeś za usługę, to została ona wykonana solidnie?

Data: 2011-05-11 15:44:27
Autor: cirrus
Za co zatrzymano Starucha???
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqd7lm$egk$2news.onet.pl...
[...]

Jestem, bandytów stadionowych trzeba zamykać, ale przedtem solidnie im wpierdolić.

--
stevep

Data: 2011-05-11 16:46:42
Autor: :hesk:
Za co zatrzymano Starucha???
On Tue, 10 May 2011 21:24:30 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> naruszenia przepisow  prawa ????
>

> Ormowce krzycza to niech ujawnia rabka tajemnicy,chyba iz jedyny dowod

Za nazwisko.. Jutro, najwyej pojutrze bdzie ju na wolnoci.

 jasne. chlopczyk jest niewinny.  prezes PiS osobiscie za niego poreczy. i bedzie jak dawniej.
 czytalem, ze pis zlozyl projekt karania kiboli. to w koncu jak?
 dobrzy kibole czy zli kibole?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-05-11 16:49:53
Autor: u2
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-11 16:46, :hesk: pisze:
dobrzy kibole czy zli kibole?

tfusk :)

Data: 2011-05-10 21:44:30
Autor: Przemysaw W
Za co zatrzymano Starucha???
Uytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisa

Czytam, tutaj i TVN ju wszyscy wiedza  ze zatrzymano osobe podejrzewana o przestepstwo

Jak kto  wie to czego dokona Stauch aby byo mona przedstawi mu zarzuty naruszenia przepisow  prawa ????

Tutaj masz towarzyszu milicjancie:

http://www.tvn24.pl/-1,1702433,0,1,staruch-zatrzymany-- a-potem-zwolniony-do-domu,wiadomosc.html

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawni, e pk Florczak kilka miesicy przed tragedi przeczuwa, e do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zezna, e pukownik fatalnie ocenia wspprac z kancelari prezydenta Lecha Kaczyskiego. "Szefie, kiedy dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osb"- mia powiedzie po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-10 20:00:52
Autor: apr...
Za co zatrzymano Starucha???

[...]
przemu moe jakie szczegy, czy np. kaczor sam pilotowa, czy w samolocie urzdza libacje i co jeszcze, w ramach zabawy strzelano w skrzyda samolotu, pilotom zasaniano oczy, kancelaria nie zatankowaa samolotu, o co tu qwa chodzi ?
i jeszcze jedno, czy bor jest "prezydencki", czy samolot jest wasnoci monu,
i po co cytujesz gw 24 na dob ?
lecz si, no chyba, e ci dobrze pac.
dla przypomnienia ma w d...e popis i kad inn "formacj polityczn" w tym kondominium.

Data: 2011-05-10 22:00:04
Autor: matusm
Za co zatrzymano Starucha???

Uytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomoci news:iqc4iu$gck$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie jestem i nigdy nie byem  zadnym Waszym towarzyszem,,,,,,,,wypraszam sobie

" Przesuchanie pana Staruchowicza si skoczyo. Usysza zarzut wbiegnicia na muraw i zosta zwolniony. Zastosowano dozr policyjny -"

Z czego wynika ,jaka podstawa prwna w  sposb szczegolny chroni murawe boiska  przed bieganiem  po niej skoro przez  90 min biega po niej bezkarnie 22chopa  ,a  po  zakoczeniu imprezy ,gdy ustay  zawody w przewidzianym terminie bez  zadnych przeszkod ,w  sytuacji gdy plyta boiska nie  bya w zaden sposob oddzielona od boiska,,,,,,,,to co ju nie  wolno nikomu po niej biega ?????

Od kiedy to nie  wolno cieszy  sie i wiwatowa  ze  zwyciestwa  sportowego wspolnie z zawodnikami???Jaka ustawa  zabroni radowc  sie ,cieszy  z osiagnie  sportowych ????

Jedyna podstawa prawna to fakt  ze nadal,,,,,,,,,,,,

Data: 2011-05-10 23:13:26
Autor: Grzegorz Z.
Za co zatrzymano Starucha???
matusm napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iqc4iu$gck$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał

Czytam, tutaj i TVN już wszyscy wiedza  ze zatrzymano osobe podejrzewana o przestepstwo

Jak ktoś  wie to czego dokonał Stauch aby było można przedstawić mu zarzuty naruszenia przepisow  prawa ????

Tutaj masz towarzyszu milicjancie:

http://www.tvn24.pl/-1,1702433,0,1,staruch-zatrzymany-- a-potem-zwolniony-do-domu,wiadomosc.html

Przemek

Ja nie jestem i nigdy nie byłem  zadnym Waszym towarzyszem,,,,,,,,wypraszam sobie

Po przegranym przez Legię meczu z Ruchem Chorzów do Jakuba Rzeźniczaka
podszedł kibol "Staruch" i uderzył go w twarz. Rzeźniczak powinien następny
mecz na Legii spędzić na żylecie?  Pytam, bo pan miał problemy z kibolami i
właśnie w ten sposób je rozwiązał.
Maciej Szczęsny: Kibice atakowali moją rodzinę. Poszedłem więc na żyletę,
żeby im pokazać, że nie będą mieli śmiałości i odwagi, bo będą się
zwyczajnie mnie bali. I zdadzą sobie sprawę ze swojej małości. A w
przypadku Jakuba Rzeźniczaka to już się stało. Dostał w twarz od bandyty –
bo to już nie kibol ani nie chuligan, tylko bandyta - i jedyne, co powinien
teraz zrobić, to złożyć organom ścigania doniesienie o całej sprawie.

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/sport/%E2%80%9Estaruch%E2%80%9D-uderzyl-rzezniczaka-- szczesny-- %E2%80%9Ebandyta-powinien-miec-sprawe%E2%80%9D,74764,1

Data: 2011-05-10 22:18:42
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 21:44, Przemysław W pisze:
[...]

No i mamy schwytanego "bandytę", - ośmielił się wbiec na płytę boiska!

Data: 2011-05-11 02:31:15
Autor: MH
Za co zatrzymano Starucha???
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):
W dniu 2011-05-10 21:44, Przemys&#65533;aw W pisze:
> Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisa&#65533;

> [...]

No i mamy schwytanego "bandyt&#65533;", - o&#65533;mieli&#65533; si&#65533; wbiec na p&#65533;yt&#65533; boiska!

================

Jamdrysie , czy Ty ocipia czyco ??  Bandyty ,to bandyty i nie ma dyskusji.
Hmm , niestety nasz team przegra z Waszym w pfinale PP. Nie mniej jednak
telewizyjni komentatorzy zwracali uwag na bardzo istotny temat : OBY NA
WSZYSTKICH MECZACH BY TAKI KULTURALNY DOPING !!!  Tymczasem WIELKA
WIELKOPOLSKA i WARSZAWKA , BYDA NAROBIA !!!  To nie jest tylko kwestia piki
kopanej..  WIELGOPOLSCE i WARSZAWCE wydaje si , e najmondzrzejsi s..
A reszta , to ... prowincja..  Gratuluj dobrego samopoczucia !!!

MH

Data: 2011-05-11 07:42:53
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-11 04:31,  MH pisze:

================

Jamdrysie , czyś Ty ocipiał czyco ??  Bandyty ,to bandyty i nie ma dyskusji.
Hmm , niestety nasz team przegrał z Waszym w półfinale PP. Nie mniej jednak
telewizyjni komentatorzy zwracali uwagę na bardzo istotny temat : OBY NA
WSZYSTKICH MECZACH BYŁ TAKI KULTURALNY DOPING !!!  Tymczasem WIELKA
WIELKOPOLSKA i WARSZAWKA , BYDŁA NAROBIŁA !!!  To nie jest tylko kwestia piłki
kopanej..  WIELGOPOLSCE i WARSZAWCE wydaje się , że najmondzrzejsi są..
A reszta , to ... prowincja..  Gratuluję dobrego samopoczucia !!!

MH

Oczywiście masz rację - bandyci powinni być ścigani z całą bezwzględnością, ale nie te idiotyczne gierki Tuska, - który zamyka bez powodu stadiony i pod publiczkę aresztuje kogo popadnie. Qr*a, - cała Polska trąbi o zbrodni wbiegnięcia na murawę przez "Starucha"!!  To są  sukcesy tego pacana, który ma się za premiera.;.
I z łaski swojej - od kiboli Lecha to się ustosunkuj, - nigdy i nigdzie nie wszczynali burd. Wiem cos o tym, więcej niż można wyczytać w "Gazecie".

Data: 2011-05-11 04:54:49
Autor: cirrus
Za co zatrzymano Starucha???
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqc6iu$2ki$1news.onet.pl...
[...]

A nie mógł wbiec na tory pod nadjeżdżający pociąg?

--
stevep

Data: 2011-05-11 07:42:32
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-11 04:54, cirrus pisze:
[...]

To zaproponowałbym raczej nieudolnemu rządowi p. Tuska.

Za co zatrzymano Starucha???