Za co zatrzymano Starucha???

Data: 2011-05-10 21:24:30
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 21:12, matusm pisze:
Czytam, tutaj i TVN już wszyscy wiedza  ze zatrzymano osobe podejrzewana o
przestepstwo

Jak ktoÅ›  wie to czego dokonaÅ‚ Stauch aby byÅ‚o można przedstawić mu  zarzuty
naruszenia przepisow  prawa ????

Ormowce krzycza to niech ujawnia rabka tajemnicy,chyba iz jedyny dowod
przestepstwa to fakt  ze nadal,,,,,

Za nazwisko.. Jutro, najwyżej pojutrze będzie już na wolności.

Data: 2011-05-10 21:45:49
Autor: u2
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 21:24, jadrys pisze:
Ormowce krzycza to niech ujawnia rabka tajemnicy,chyba iz jedyny dowod
przestepstwa to fakt  ze nadal,,,,,

Za nazwisko.. Jutro, najwyżej pojutrze będzie już na wolności.

W pewnej tiwi podawano niezliczone zbrodnie ktore popelnil, niestety nie
pamietam ani jednej oprocz spoliczkowania pewnego pilkarza Legii co
rzeczywiscie wzbudza u mnie pewne watpliwosci co do tej osoby, ale
pozostale zbrodnie nie sa mi znane.

http://legionisci.com/news/42775_Staruch_sam_zglosil_sie_na_policje_akt.html

"We wtorek rano zatrzymano 21 kibiców podejrzanych o udział w awanturze
po ubiegłotygodniowym finale Pucharu Polski w Bydgoszczy. Po południu
media poinformowały o spektakularnej akcji policji, która zatrzymała
jednego z legijnych ultrasów, Piotra Staruchowicza. Okazuje się jednak,
że Staruch sam zgłosił się na policję.

"Staruch w towarzystwie adwokata sam szedł zgłosić się na policję. Byli
już na parkingu stołecznej komendy, gdy czterech funkcjonariuszy rzuciło
się, aby w bohaterskiej akcji i z narażeniem życia "zatrzymać"
Staruchowicza" - czytamy na niezalezna.pl.

Jak dowiedział się portal niezależna.pl, Piotr Staruchowicz został już
przesłuchany. Postawiono mu jeden zarzut - naruszenia ustawy o imprezach
masowych. Chodzi o wbiegnięcie na murawę. "Mój klient zapewnia, że nie
popełnił tego czynu. Złożył stosowne wyjaśnienia" – mówi mecenas Mikołaj
Wojciechowski, obrońca Staruchowicza.

Przesłuchanie trwało niewiele ponad pół godziny. Najprawdopodobniej
zostanie zastosowany dozór policyjny.
"Staruch jest jednym z wielu kibiców zatrzymanych dzisiaj przez policję
w Poznaniu i Warszawie. W akcji, w której udział wzięli antyterroryści,
nie trudno dostrzec zagrywki pod publiczkÄ™. Skoro bydgoska prokuratura
nawet nie zamierzała składać wniosków do sądu o tymczasowe aresztowanie
zatrzymanych, to po co widowisko o godz. 6 rano, długa broń w rękach
"kominiarzy", awantura na całą Polskę? Wystarczyło wysłać wezwania" -
pisze portal."

Data: 2011-05-10 22:18:38
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 21:45, u2 pisze:
[...]

No, akurat to jestem w stanie zrozumieć zapłacił facet za bilet a to kopaczowi nie chce się biegać po boisku. to i dostał za swoje..

Data: 2011-05-10 22:20:39
Autor: u2
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 22:18, jadrys pisze:
[...]

No, akurat to jestem w stanie zrozumieæ zap³aci³ facet za bilet a to
kopaczowi nie chce siê biegaæ po boisku. to i dosta³ za swoje..

Pozniej sie pogodzili, a taka zbrodnia jest scigana z powodztwa cywilnego.

Data: 2011-05-10 23:26:26
Autor: Grzegorz Z.
Za co zatrzymano Starucha???
u2 napisa³:

[...]

Co to za be³kot?!

Wiêcej korepetycji gimnazjalistom dzisiaj udzielaæ nie bêdê!

Data: 2011-05-11 07:43:14
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 22:20, u2 pisze:
[...]

Oczywiście, kopacz przeprosił za swoje zachowanie, wypili po piwie i już jest wszystko w porządku.. Ale nie dla Tuska - on potrzebuje za wszelka cenę sławy pogromcy tego rzekomego zagrożenie ze strony kibiców.

Data: 2011-05-11 04:53:17
Autor: cirrus
Za co zatrzymano Starucha???
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqc6iv$2ki$2news.onet.pl...
[...]

Jadrys, teraz rozumiem dlaczego imponuje ci Che podobnie jak każdy bandyta wymierzający "sprawiedliwość.

--
stevep

Data: 2011-05-11 07:43:04
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-11 04:53, cirrus pisze:
[...]

A nie jesteś za tym żeby jak już zapłaciłeś za usługę, to została ona wykonana solidnie?

Data: 2011-05-11 15:44:27
Autor: cirrus
Za co zatrzymano Starucha???
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqd7lm$egk$2news.onet.pl...
[...]

Jestem, bandytów stadionowych trzeba zamykać, ale przedtem solidnie im wpierdolić.

--
stevep

Data: 2011-05-11 16:46:42
Autor: :he®sk:
Za co zatrzymano Starucha???
On Tue, 10 May 2011 21:24:30 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> naruszenia przepisow  prawa ????
>

> Ormowce krzycza to niech ujawnia rabka tajemnicy,chyba iz jedyny dowod

Za nazwisko.. Jutro, najwy¿ej pojutrze bêdzie ju¿ na wolno¶ci.

 jasne. chlopczyk jest niewinny.  prezes PiS osobiscie za niego poreczy. i bedzie jak dawniej.
 czytalem, ze pis zlozyl projekt karania kiboli. to w koncu jak?
 dobrzy kibole czy zli kibole?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-05-11 16:49:53
Autor: u2
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-11 16:46, :he®sk: pisze: