Za co zatrzymano Starucha???

Data: 2011-05-10 21:44:30
Autor: Przemysaw W
Za co zatrzymano Starucha???
Uytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisa

Czytam, tutaj i TVN ju wszyscy wiedza  ze zatrzymano osobe podejrzewana o przestepstwo

Jak kto  wie to czego dokona Stauch aby byo mona przedstawi mu zarzuty naruszenia przepisow  prawa ????

Tutaj masz towarzyszu milicjancie:

http://www.tvn24.pl/-1,1702433,0,1,staruch-zatrzymany-- a-potem-zwolniony-do-domu,wiadomosc.html

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawni, e pk Florczak kilka miesicy przed tragedi przeczuwa, e do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zezna, e pukownik fatalnie ocenia wspprac z kancelari prezydenta Lecha Kaczyskiego. "Szefie, kiedy dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osb"- mia powiedzie po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-10 20:00:52
Autor: apr...
Za co zatrzymano Starucha???

[...]
przemu moe jakie szczegy, czy np. kaczor sam pilotowa, czy w samolocie urzdza libacje i co jeszcze, w ramach zabawy strzelano w skrzyda samolotu, pilotom zasaniano oczy, kancelaria nie zatankowaa samolotu, o co tu qwa chodzi ?
i jeszcze jedno, czy bor jest "prezydencki", czy samolot jest wasnoci monu,
i po co cytujesz gw 24 na dob ?
lecz si, no chyba, e ci dobrze pac.
dla przypomnienia ma w d...e popis i kad inn "formacj polityczn" w tym kondominium.

Data: 2011-05-10 22:00:04
Autor: matusm
Za co zatrzymano Starucha???

Uytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomoci news:iqc4iu$gck$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie jestem i nigdy nie byem  zadnym Waszym towarzyszem,,,,,,,,wypraszam sobie

" Przesuchanie pana Staruchowicza si skoczyo. Usysza zarzut wbiegnicia na muraw i zosta zwolniony. Zastosowano dozr policyjny -"

Z czego wynika ,jaka podstawa prwna w  sposb szczegolny chroni murawe boiska  przed bieganiem  po niej skoro przez  90 min biega po niej bezkarnie 22chopa  ,a  po  zakoczeniu imprezy ,gdy ustay  zawody w przewidzianym terminie bez  zadnych przeszkod ,w  sytuacji gdy plyta boiska nie  bya w zaden sposob oddzielona od boiska,,,,,,,,to co ju nie  wolno nikomu po niej biega ?????

Od kiedy to nie  wolno cieszy  sie i wiwatowa  ze  zwyciestwa  sportowego wspolnie z zawodnikami???Jaka ustawa  zabroni radowc  sie ,cieszy  z osiagnie  sportowych ????

Jedyna podstawa prawna to fakt  ze nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-05-10 23:13:26
Autor: Grzegorz Z.
Za co zatrzymano Starucha???
matusm napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iqc4iu$gck$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał

Czytam, tutaj i TVN już wszyscy wiedza  ze zatrzymano osobe podejrzewana o przestepstwo

Jak ktoś  wie to czego dokonał Stauch aby było można przedstawić mu zarzuty naruszenia przepisow  prawa ????

Tutaj masz towarzyszu milicjancie:

http://www.tvn24.pl/-1,1702433,0,1,staruch-zatrzymany-- a-potem-zwolniony-do-domu,wiadomosc.html

Przemek

Ja nie jestem i nigdy nie byłem  zadnym Waszym towarzyszem,,,,,,,,wypraszam sobie

Po przegranym przez Legię meczu z Ruchem Chorzów do Jakuba Rzeźniczaka
podszedł kibol "Staruch" i uderzył go w twarz. Rzeźniczak powinien następny
mecz na Legii spędzić na żylecie?  Pytam, bo pan miał problemy z kibolami i
właśnie w ten sposób je rozwiązał.
Maciej Szczęsny: Kibice atakowali moją rodzinę. Poszedłem więc na żyletę,
żeby im pokazać, że nie będą mieli śmiałości i odwagi, bo będą się
zwyczajnie mnie bali. I zdadzą sobie sprawę ze swojej małości. A w
przypadku Jakuba Rzeźniczaka to już się stało. Dostał w twarz od bandyty –
bo to już nie kibol ani nie chuligan, tylko bandyta - i jedyne, co powinien
teraz zrobić, to złożyć organom ścigania doniesienie o całej sprawie.

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/sport/%E2%80%9Estaruch%E2%80%9D-uderzyl-rzezniczaka-- szczesny-- %E2%80%9Ebandyta-powinien-miec-sprawe%E2%80%9D,74764,1

Data: 2011-05-10 22:18:42
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-10 21:44, Przemysław W pisze:
[...]

No i mamy schwytanego "bandytę", - ośmielił się wbiec na płytę boiska!

Data: 2011-05-11 02:31:15
Autor: MH
Za co zatrzymano Starucha???
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):
W dniu 2011-05-10 21:44, Przemys&#65533;aw W pisze:
> Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisa&#65533;

> [...]

No i mamy schwytanego "bandyt&#65533;", - o&#65533;mieli&#65533; si&#65533; wbiec na p&#65533;yt&#65533; boiska!

================

Jamdrysie , czy Ty ocipia czyco ??  Bandyty ,to bandyty i nie ma dyskusji.
Hmm , niestety nasz team przegra z Waszym w pfinale PP. Nie mniej jednak
telewizyjni komentatorzy zwracali uwag na bardzo istotny temat : OBY NA
WSZYSTKICH MECZACH BY TAKI KULTURALNY DOPING !!!  Tymczasem WIELKA
WIELKOPOLSKA i WARSZAWKA , BYDA NAROBIA !!!  To nie jest tylko kwestia piki
kopanej..  WIELGOPOLSCE i WARSZAWCE wydaje si , e najmondzrzejsi s..
A reszta , to ... prowincja..  Gratuluj dobrego samopoczucia !!!

MH

Data: 2011-05-11 07:42:53
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-11 04:31,  MH pisze:

================

Jamdrysie , czyś Ty ocipiał czyco ??  Bandyty ,to bandyty i nie ma dyskusji.
Hmm , niestety nasz team przegrał z Waszym w półfinale PP. Nie mniej jednak
telewizyjni komentatorzy zwracali uwagę na bardzo istotny temat : OBY NA
WSZYSTKICH MECZACH BYŁ TAKI KULTURALNY DOPING !!!  Tymczasem WIELKA
WIELKOPOLSKA i WARSZAWKA , BYDŁA NAROBIŁA !!!  To nie jest tylko kwestia piłki
kopanej..  WIELGOPOLSCE i WARSZAWCE wydaje się , że najmondzrzejsi są..
A reszta , to ... prowincja..  Gratuluję dobrego samopoczucia !!!

MH

Oczywiście masz rację - bandyci powinni być ścigani z całą bezwzględnością, ale nie te idiotyczne gierki Tuska, - który zamyka bez powodu stadiony i pod publiczkę aresztuje kogo popadnie. Qr*a, - cała Polska trąbi o zbrodni wbiegnięcia na murawę przez "Starucha"!!  To są  sukcesy tego pacana, który ma się za premiera.;.
I z łaski swojej - od kiboli Lecha to się ustosunkuj, - nigdy i nigdzie nie wszczynali burd. Wiem cos o tym, więcej niż można wyczytać w "Gazecie".

Data: 2011-05-11 04:54:49
Autor: cirrus
Za co zatrzymano Starucha???
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqc6iu$2ki$1news.onet.pl...
[...]

A nie mógł wbiec na tory pod nadjeżdżający pociąg?

--
stevep

Data: 2011-05-11 07:42:32
Autor: jadrys
Za co zatrzymano Starucha???
W dniu 2011-05-11 04:54, cirrus pisze:
[...]

To zaproponowałbym raczej nieudolnemu rządowi p. Tuska.

Za co zatrzymano Starucha???