[SPAM] [WAW] Za czteropaka Paulnera

Data: 2010-02-22 09:57:01
Autor: Szewc
[SPAM] [WAW] Za czteropaka Paulnera
lub innego białego piwa (z wyjątkiem białego Okocimia, bo mi nie wchodzi) pogonię hamulce "v" marki Merida.
Za podobną paczkę, pozbędę się klamek hamulcowych "Deore"

p.s. i nie rowerowo, mam też w dobrym stanie do puszczenia monitor crt `17 Samsunga Sync Master 75B.

pozdr.
Szewc

Data: 2010-02-22 10:51:31
Autor: Frankie
Szewc pisze:

lub innego białego piwa (z wyjątkiem białego Okocimia, bo mi nie wchodzi) pogonię hamulce "v" marki Merida.
Za podobną paczkę, pozbędę się klamek hamulcowych "Deore"

Co nałóg robi z człowieka, heh... ;-))))))))

--
pzdr,
frankie.

[SPAM] [WAW] Za czteropaka Paulnera