"Za czynienie dobra nie wsadzamy"

Data: 2019-08-20 04:31:09
Autor: Bruno Brunowski
"Za czynienie dobra nie wsadzamy"
"Poniżej fragment konwersacji na komunikatorze między wiceministrem sprawiedliwości i Emilią. We wszystkich cytowanych fragmentach zachowaliśmy oryginalną pisownię. Emilia: Dzień dobry Panie Ministrze. Czy informacje są przydatne? I czy cis z nimi robimy?

Piebiak: Ja to już kiedyś dostałem ale nie miałem pomysłu jak wykorzystać więc nie wykorzystałem. Jeśli Pani ma to świetnie

Emilia: Pomysł mam taki. Rozesłać to anonimowo do wszystkich oddziałów Iustitii. I do samego zainteresowanego. Gazety odpadają bo brak dowodów. Mam nr do męża kochanki. Jest możliwość skorzystać z bramek internetowych lub z karty sim, ale nie mam jej na kogo zarejestrować. Mogę zagadać z R. [tu pada nazwisko znanego dziennikarza TVP]. Może on pogrzebie ale brak źródła i dowodów, trochę kiepsko. Jakie jest Pana zdanie? I czy ogólnie nam coś to da. Czy nam pomoże?

Piebiak: Myślę, że da i pomoże. Ważne, żeby się przeszło choćby i po Iustitii z kim mamy do czynienia. Ludzie to rozniosą, a Markiewicz przygaśnie wiedząc co na niego jest. Może Kuba [jak wynika z innych wiadomości, które widzieliśmy, chodzi o Jakuba Iwańca, bliskiego współpracownika wicemin. Piebiaka] miałby pomysł jak to rozpowszechnić, nie zostawiając śladów?

Emilia: Hyyymmm

Piebiak: Dziennikarz i materiał byłby świetny ale nie wiem czy znajdzie się taki odważny

Emilia: Kuba się jakby boi. To chyba koledzy dawni. Ok. Zrobię co mogę.

Piebiak: Dziękuję

Emilia: Pogadam z dziennikarzami i porozsyłam pisma. Anonimowo, mailem.. Ale i listami. Jedyny problem to nie mam adresów i maili. Zrobię wszystko tak jak umiem, jak zawsze. Za rezultat nie ręczę ale postaram się. Mam nadzieję, że mnie nie wsadzą.

Piebiak: Za czynienie dobra nie wsadzamy.

Anonimowych maili i listów z plotkami na temat szefa "Iustitii" rozesłanych zostało łącznie ok. 2,5 tys. Jeden z nich trafił pocztą na domowy adres samego oczernianego Krystiana Markiewicza. Emilia dostała ów adres od wiceministra Piebiaka, który bez oporów przekazał kobiecie także dane kontaktowe sędziów z warszawskiego oddziału ,,Iustitii"."

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/sledztwo-onetu-farma-trolli-w-ministerstwie-sprawiedliwosci-czyli-za-czynienie-dobra/j6hwp7f

Scenariusz na najbliższe dni:

1) Pan Piebiak przeprasza osoby, które mogły poczuć się dotknięte.

2) Dokonuje wpłaty na Caritas i składa dymisję.

3) Prezes Kaczyński w orędziu proponuje zmianę przepisów.

4) W trosce o najwyższe standardy, uchwalamy ustawę regulującą rządowy trolling.

5) Sprawa zamknięta.

6) Ciemny lud to łyka. Zawsze łyka.

Słuszną linię ma nasza Partia!

A tak przy okazji, widział ktoś ministra Ziobrę? Jakoś się zawieruszył gdy zaczęły pojawiać się kolejne wątpliwości w sprawie śmierci Kosteckiego i pojawiły się poszlaki wskazujące na pomoc osób trzecich w "samobójstwie".

--
Bruno

Data: 2019-08-20 05:25:50
Autor: japanizer
On Tuesday, August 20, 2019 at 1:31:10 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:

[...]

No, panowie prawnicy - za samo złamanie RODO może beknąć do 20 mln EUR. Wykaże się który?

Data: 2019-08-20 05:36:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 14:25:52 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

No, panowie prawnicy - za samo złamanie RODO może beknąć do 20 mln EUR. Wykaże się który?

Dzisiaj w TOKfm był wywiad z Sędzią Żurkiem i wspominał, że już podjął kroki prawne w tej sprawie.

Smaczku sprawie dodaje fakt, że Piebiak też jest sędzią..

--
Bruno

Data: 2019-08-20 10:58:39
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 13:31:10 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Ojojoj, jakie służby podsłuchują komunikatory?
Albo komunikator badziewny.

Kijoski z KODem mówili żeby użwyać przeglądarki TOR (daję plusa za to info Kijoskiemu)

Data: 2019-08-20 11:03:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 19:58:40 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> [...]

Ojojoj, jakie służby podsłuchują komunikatory?

Żadne. Panią Emilię ruszyło sumienie i pozwoliła na skopiowanie korespondencji. Jest o tym w tekście którego nie przeczytałeś.

--
Bruno

Data: 2019-08-20 21:05:45
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 19:58, Alfred Szałaput-Klęska pisze:

Ojojoj, jakie służby podsłuchują komunikatory?

Jesteś jak dzieciak we mgle. Nie podsłuchuje się "komunikatorów".

Albo komunikator badziewny.

Co sądzisz o zasadach moralnych ministra PiS?

Kijoski z KODem

Co z tym wspólnego ma "kiloski i KOD"?

mówili żeby użwyać przeglądarki TOR (daję plusa za to info Kijoskiemu)

Przegladarki? Buhahahhhhahahhahhhhaaaa!

--
Runt

Data: 2019-08-20 22:24:39
Autor: Trefniś
W dniu .08.2019 o 21:05 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Mało wiesz.

--
Trefniś

Data: 2019-08-21 07:02:18
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 22:24, Trefniś pisze:
[...]

POdziel się więc wiedza z "niedoinformowanym" ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-21 08:44:38
Autor: Trefniś
W dniu .08.2019 o 07:02 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Lepiej, żeby wiedza trafiała we _właściwe_ miejsce.

--
Trefniś

Data: 2019-08-21 09:04:43
Autor: Runt
W dniu 2019-08-21 o 08:44, Trefniś pisze:
[...]

Czyli nie masz pojęcia ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-21 15:42:48
Autor: Trefniś
W dniu .08.2019 o 09:04 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Ciotka, wujka googla użyj!

--
Trefniś

Data: 2019-08-21 16:09:17
Autor: Runt
W dniu 2019-08-21 o 15:42, Trefniś pisze:
W dniu .08.2019 o 09:04 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

Czyli nie masz pojęcia ;-)))

Ciotka,

Te, obojnak.

wujka googla użyj!

Google? Człowieku! Twoja wiedza O DZIAŁANIACH "służb"

opiera się na tym co przeczytasz w googlach? ŻAŁOSNE!

--
Runt

Data: 2019-08-21 16:46:07
Autor: Trefniś
W dniu .08.2019 o 16:09 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

[...]

Ciotka, dostosowuję przekaz do poziomu "interlokutora" (czyli dziury w  dupie, jak cię teraz nazywają).
Sam się przecież powoływałeś na googla, ciemnoto.

Nb. można korzystać z googla _mądrze_ - ale to przerasta dziury w dupie.

--
Trefniś

Data: 2019-08-20 14:50:16
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 13:31, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Schował łeb w piach. Smród wokół PiS robi się coraz większy. Sądzę, że bomba z fekaliami które zaleja PiS wybuchnie we wrześniu/pażdzierniku.

Ratuj się kto może! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-20 07:55:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 14:50:18 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
W dniu 2019-08-20 o 13:31, Bruno Brunowski pisze:
> "Poniżej fragment konwersacji na komunikatorze między wiceministrem sprawiedliwości i Emilią. > A tak przy okazji, widział ktoś ministra Ziobrę? Jakoś się zawieruszył gdy zaczęły pojawiać się kolejne wątpliwości w sprawie śmierci Kosteckiego i pojawiły się poszlaki wskazujące na pomoc osób trzecich w "samobójstwie".
> Schował łeb w piach. Smród wokół PiS robi się coraz większy. Sądzę, że bomba z fekaliami które zaleja PiS wybuchnie we wrześniu/pażdzierniku.

I miejscowe "dobrozmienne" jakieś takie ciche...

--
Bruno

Data: 2019-08-20 08:59:30
Autor: japanizer
On Tuesday, August 20, 2019 at 4:55:13 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
> I miejscowe "dobrozmienne" jakieś takie ciche...

Myślą, jak owinąć aferę w papierek z napisem "wina Tuska"!

Data: 2019-08-20 09:13:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 17:59:32 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Myślą, jak owinąć aferę w papierek z napisem "wina Tuska"!

To jest akurat banalnie proste: "Tusk i platforma mieli 8 lat by wprowadzić ustawowy zakaz prowadzenia farm trolli przez wiceministrów! PiS to zmieni! Min. Dworczyk jutro przedstawi projekt odpowiedniej ustawy."

--
Bruno

Data: 2019-08-20 14:02:21
Autor: Jacek Bialy
[...]

Bo to jest bomba o znacznie większym kalibrze niż wożenie przez pana marszałka swojej baby samolotem.   Ale cóż - przecież mówiłem: nie pijcie przed weselem..

JB

Data: 2019-08-21 07:01:19
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 23:02, debil Jacek Bialy pisze:
  Schował łeb w piach. Smród wokół PiS robi się coraz większy. Sądzę, że
bomba z fekaliami które zaleja PiS wybuchnie we wrześniu/pażdzierniku.

     -- - I miejscowe "dobrozmienne" jakieś takie ciche...

Co nie zmienia faktu, że smród jest jak cholera!

Bo to jest bomba o znacznie większym kalibrze niż wożenie przez pana marszałka swojej baby samolotem.

Dożyjesz, może zobaczysz.

Ale cóż - przecież mówiłem: nie pijcie przed weselem..

Z tym do u2.

--
Runt

Data: 2019-08-21 01:32:14
Autor: Jacek Bialy
"Za czynienie dobra nie wsadzamy"
   -- - Co nie zmienia faktu, że smród jest jak cholera!

To zmień sobie nazwisko na 'Kałecki'

Data: 2019-08-21 11:04:41
Autor: Runt
W dniu 2019-08-21 o 10:32, Jacek Bialy pisze:
    -- - Co nie zmienia faktu, że smród jest jak cholera!

To zmień sobie nazwisko na 'Kałecki'

To sobie zmień. Np na Kałecki-Debil.

--
Runt

Data: 2019-08-21 14:01:35
Autor: boukun
"Za czynienie dobra nie wsadzamy"
piotr
7 min. temu

proponuje zająć się farmą troli od wielu lat w Inowrocławiu , tak będzie wyglądało państwo gdy władzę przejmie PO PSL i PZPR

piotr
9 min. temu

farmę to miała Ewa Kopacz od 50 do 100 troli

Data: 2019-08-21 14:15:29
Autor: Runt
W dniu 2019-08-21 o 14:01, boukun pisze:
piotr
7 min. temu

proponuje zająć się farmą troli od wielu lat w Inowrocławiu , tak będzie wyglądało państwo gdy władzę przejmie PO PSL i PZPR

towarzyszu boukun, przestańcie wklejać ambaje płatnych trolli.

Miała być dobra zmiana?

A co jest? Syf, kiła i mogiła - cytując klasyków.

Oni kradli to i my kradniemy. Oto tajemnica PiS.

--
Runt

Data: 2019-08-21 14:38:28
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No dobra, ale dlaczego wolisz tych, co wcześniej kradli?

boukun

Data: 2019-08-21 05:45:26
Autor: japanizer
On Wednesday, August 21, 2019 at 2:38:31 PM UTC+2, boukun wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No dobra, ale dlaczego wolisz tych, co wcześniej kradli?

Ci wcześniej ukradli zegarek za 12 tys. zł i trochę ośmiorniczek z Lidla.

Ci nowi kradną na miliardy.

Data: 2019-08-21 14:48:38
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

No dobra, ale dlaczego wolisz tych, co wcześniej kradli?

Ci wcześniej ukradli zegarek za 12 tys. zł i trochę ośmiorniczek z Lidla.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Taaaak? A co mówi się na mieście o Lewandowskim?

boukun

Data: 2019-08-21 05:50:10
Autor: japanizer
On Wednesday, August 21, 2019 at 2:48:42 PM UTC+2, boukun wrote:

> [...]

Ci nowi kradną na miliardy.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Taaaak? A co mówi się na mieście o Lewandowskim?

Że jeździ Peżotem.

Data: 2019-08-21 15:55:49
Autor: Trefniś
W dniu .08.2019 o 14:45 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

No dobra, ale dlaczego wolisz tych, co wcześniej kradli?

Ci wcześniej ukradli zegarek za 12 tys. zł i trochę ośmiorniczek z Lidla.

Ile pieniędzy _konkretnych_ osób poszło na Amber Gold?
Ile jest wart LOT teraz, a ile byłby przy przejmowaniu przez Luftwaffe?
To tylko najgłośniejsze przykłady.
Ile szmalu miało jeszcze pójść z dymem za radosnej twórczości Donalda  "Psa" Tuska?

Płaczforma była tak żałosna, że nawet na kradzionym niewiele zarabiała.
Zegarek, paciorki, odznaczenie dla szefa od Makreli...

--
Trefniś

Data: 2019-08-21 08:53:12
Autor: japanizer
On Wednesday, August 21, 2019 at 3:55:53 PM UTC+2, Trefniś wrote:

> Ci wcześniej ukradli zegarek za 12 tys. zł i trochę ośmiorniczek z Lidla.

Ile pieniędzy _konkretnych_ osób poszło na Amber Gold?

Getback ukradł 3.5 mld, a posowskie SKOKi - jak do tej pory - kolejne 5.5 mld zł.

Co do Amber Gold - wyjaśnili, jak to się stało, że wilomilionową pożyczkę na rozkręcenie piramidy dostał wielokrotnie karany Plichta - uwaga - właśnie z pisowskich SKOKów? I jak przeszukiwali siedzibę Amber Gold, znaleźli dokumentację ze SKOKów - senator PiS Bierecki wyjaśnił, jak się tam znalazła?

Tak więc widzisz, jak zwykle kulą w płot trafiłeś.

Ile jest wart LOT teraz, a ile byłby przy przejmowaniu przez Luftwaffe?

Widzisz, LOT miał program naprawczy, wprowadzenie nowej floty, rozwijanie nowych kierunków za poprzedniego rządu. Ten obecny spija śmietankę, więc znowu kula w płot.

To tylko najgłośniejsze przykłady.

Najgłośniej to trafiasz kulą w płot, PiSdo.

Data: 2019-08-21 09:31:54
Autor: Jacek Bialy
"Za czynienie dobra nie wsadzamy"
   -- - Widzisz, LOT miał program naprawczy (...)

Nu...  Ceny dumpingowe olt-express to miał być program naprawczy?
Bardziej to wyglądało na kolejną 'kurację szokową' żeby Lufthansa mogła sobie kupić LOT na licytacji. Podobnie jak publiczne media chcieliście przehandlować pod stołem Agorze.

JB

Data: 2019-08-21 09:36:30
Autor: japanizer
On Wednesday, August 21, 2019 at 6:31:55 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
-- - Widzisz, LOT miał program naprawczy (...)

Nu...  Ceny dumpingowe olt-express to miał być program naprawczy?

Ale ta komisja ds. Amber Gold wyjaśniła, w jaki sposób pisowskie SKOKi dały wielokrotnie karanemu za oszustwa Plichcie miliony na rozkręcenie piramidy? Jesteście z esbeckiej rodziny, to wiecie, że przy takich kwotach prześwietla się człowieka z każdej strony, prawda? Cuda, cuda! I jak powiązania Amber Gold ze SKOKami wypłynęły, to i o komisji przycichło - kolejne cuda!

Data: 2019-08-21 10:55:41
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu - pisowskie skoki chciały oddać LOT Lufthanzie..  Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-21 11:02:36
Autor: japanizer
On Wednesday, August 21, 2019 at 7:55:42 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Nu - pisowskie skoki chciały oddać LOT Lufthanzie..  Buuu ha-ha!

Już raz wydoiły Polaków na 5.5 mld zł.

Data: 2019-08-21 16:07:14
Autor: Runt
W dniu 2019-08-21 o 15:55, Trefniś pisze:

Płaczforma była tak żałosna, że nawet na kradzionym niewiele zarabiała.
Zegarek, paciorki, odznaczenie dla szefa od Makreli...

Nareszcie Sami Zostalismy Złodziejami!

google => gliński tuczy rydzyka

--
Runt

Data: 2019-08-21 07:56:30
Autor: Jacek Bialy

 http://www.google.com/search?q=round+hole&btnG=&client=ms-android-samsung&source=android-home

Data: 2019-08-21 16:34:35
Autor: Trefniś
W dniu .08.2019 o 16:07 Runt <runt@anakumena.org> pisze:

W dniu 2019-08-21 o 15:55, Trefniś pisze:

Płaczforma była tak żałosna, że nawet na kradzionym niewiele zarabiała.
Zegarek, paciorki, odznaczenie dla szefa od Makreli...

Nareszcie Sami Zostalismy Złodziejami!

Płaczforma?  To było dawno i już się nigdy nie powtórzy na szczęście.
Staraliście się na saksach w Ukrainie - wsadzili już Sławomira Nowaka, jak  zapowiadał ichni prezydent Żełeński?

google => gliński tuczy rydzyka

Ooooo, jednak słyszałeś o google - mogę podrzucić ci materiały, jak  korzystać.
I nie musisz mieć przeglądarki Tor.

--
Trefniś

Data: 2019-08-21 16:05:55
Autor: Runt
W dniu 2019-08-21 o 14:38, boukun pisze:
[...]

Dlaczego kradniesz tak jak ci co wczesniej kradli?

--
Runt

"Za czynienie dobra nie wsadzamy"