"Za czynienie dobra nie wsadzamy"

Data: 2019-08-20 14:50:16
Autor: Runt
"Za czynienie dobra nie wsadzamy"
W dniu 2019-08-20 o 13:31, Bruno Brunowski pisze:
"Poniżej fragment konwersacji na komunikatorze między wiceministrem sprawiedliwości i Emilią.

A tak przy okazji, widział ktoś ministra Ziobrę? Jakoś się zawieruszył gdy zaczęły pojawiać się kolejne wątpliwości w sprawie śmierci Kosteckiego i pojawiły się poszlaki wskazujące na pomoc osób trzecich w "samobójstwie".

Schował łeb w piach. Smród wokół PiS robi się coraz większy. Sądzę, że bomba z fekaliami które zaleja PiS wybuchnie we wrześniu/pażdzierniku.

Ratuj się kto może! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-20 07:55:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 14:50:18 UTC+2 użytkownik Runt napisał:
> [...]
> Schował łeb w piach. Smród wokół PiS robi się coraz większy. Sądzę, że bomba z fekaliami które zaleja PiS wybuchnie we wrześniu/pażdzierniku.

I miejscowe "dobrozmienne" jakieś takie ciche...

--
Bruno

Data: 2019-08-20 08:59:30
Autor: japanizer
On Tuesday, August 20, 2019 at 4:55:13 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
> I miejscowe "dobrozmienne" jakieś takie ciche...

Myślą, jak owinąć aferę w papierek z napisem "wina Tuska"!

Data: 2019-08-20 09:13:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 17:59:32 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Myślą, jak owinąć aferę w papierek z napisem "wina Tuska"!

To jest akurat banalnie proste: "Tusk i platforma mieli 8 lat by wprowadzić ustawowy zakaz prowadzenia farm trolli przez wiceministrów! PiS to zmieni! Min. Dworczyk jutro przedstawi projekt odpowiedniej ustawy."

--
Bruno

Data: 2019-08-20 14:02:21
Autor: Jacek Bialy
[...]

Bo to jest bomba o znacznie większym kalibrze niż wożenie przez pana marszałka swojej baby samolotem.   Ale cóż - przecież mówiłem: nie pijcie przed weselem..

JB

Data: 2019-08-21 07:01:19
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 23:02, debil Jacek Bialy pisze:
  Schował łeb w piach. Smród wokół PiS robi się coraz większy. Sądzę, że
bomba z fekaliami które zaleja PiS wybuchnie we wrześniu/pażdzierniku.

     -- - I miejscowe "dobrozmienne" jakieś takie ciche...

Co nie zmienia faktu, że smród jest jak cholera!

Bo to jest bomba o znacznie większym kalibrze niż wożenie przez pana marszałka swojej baby samolotem.

Dożyjesz, może zobaczysz.

Ale cóż - przecież mówiłem: nie pijcie przed weselem..

Z tym do u2.

--
Runt

Data: 2019-08-21 01:32:14
Autor: Jacek Bialy
"Za czynienie dobra nie wsadzamy"
   -- - Co nie zmienia faktu, że smród jest jak cholera!

To zmień sobie nazwisko na 'Kałecki'

Data: 2019-08-21 11:04:41
Autor: Runt
W dniu 2019-08-21 o 10:32, Jacek Bialy pisze:
    -- - Co nie zmienia faktu, że smród jest jak cholera!

To zmień sobie nazwisko na 'Kałecki'

To sobie zmień. Np na Kałecki-Debil.

--
Runt