Za długie szprychy - jak wycentrowac kolo?

Data: 2016-05-06 12:10:04
Autor: cytawa
Za długie szprychy - jak wycentrowac kolo?
ąćęłńóśźż pisze:

Próbuję wycentrować jedną parę kół, niestety dla niektórych nypli kończy się gwint na szprychach, nypla nie da się już obrócić (no jeszcze mocno kombinerkami daje radę kawałek obrotu).
Jak sobie z tym poradzić?
Obręcze nieoczkowane Protech Freeway Vuelta 622x19, szprychy wyglądają na jeszcze bardziej budżetowe.
Czy można od strony obręczy (od strony opaski pod detkę) dołożyć pod nyple jakieś oczka / podkładki?
Czy raczej trzeba pójść na całość i wymienić wszystkie szprychy (na minimalnie krótsze i przy okazji może lepsze)?

Czegos tu nie rozumiem. Na ogol nypel da sie tak na szpryche nakrecic, ze ta wystaje kilka mm z nypla. Fakt, ze czasem ciezej idzie, ale idzie bez problemu. Podkladki zawsze mozna pod nypel podlozyc.
Zobacz czy szprychy wystaja? jesli nie to z pewnoscia sa dobrane dobrze.

Jan Cytawa

Data: 2016-05-06 13:55:17
Autor: bans
W dniu 2016-05-06 o 12:10, cytawa pisze:

[...]

Dajcież już spokój, facet was cały czas prowokuje wyjątkowo głupimi problemami, a wy się masowo rzucacie na pomoc :/

--
bans

Data: 2016-05-06 15:23:02
Autor: z
W dniu 2016-05-06 o 13:55, bans pisze:
Dajcież już spokój, facet was cały czas prowokuje wyjątkowo głupimi
problemami, a wy się masowo rzucacie na pomoc :/

Jak tu kiedyś pisałem że każdy rowerzysta po podstawówce powinien sobie poradzić z serwisowaniem swojego "rumaka" to cała "ynteligencja" co smarem się brzydzi wieszała na mnie psy ;-)

Data: 2016-05-06 15:55:02
Autor: bans
W dniu 2016-05-06 o 15:23, z pisze:

Jak tu kiedyś pisałem że każdy rowerzysta po podstawówce powinien sobie
poradzić z serwisowaniem swojego "rumaka" to cała "ynteligencja" co
smarem się brzydzi wieszała na mnie psy ;-)

He, najfajniej jest na forumrowerowe.org - tam to większość użytkowników to ludzie o IQ równym numerowi buta...

Jeden koleś ostatnio kupił Scotta Scale i pyta, gdzie tym ma jeździć...

--
bans

Data: 2016-05-09 08:37:33
Autor: cytawa
bans pisze:

Dajcież już spokój, facet was cały czas prowokuje wyjątkowo głupimi
problemami, a wy się masowo rzucacie na pomoc :/

Nic nie trace  a moze komus innemu sie przydadza rady. A i podyskutowac na poboczne tematy mozna.

Jan Cytawa

Za długie szprychy - jak wycentrowac kolo?