Data: 2010-07-10 13:00:11 | |
Autor: woohoo | |
Za dużo oleju? [2T/50cc] | |
Czołem,
czy mógłby ktoś bardziej obeznany w mechanice niż ja zerknąć na moją świecę i poradzić co zrobić, żeby było dobrze? http://i29.tinypic.com/svhnp3.jpg Tak wygląda po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów (uprzednio dokładnie wyczyszczona). Fachowcem nie jestem, ale na moje oko mieszanka jest zbyt bogata w olej (dozownik automatyczny). Skuter odpala z guzika, ale nie tak łatwo jak wcześniej. Do tego na wolnych obrotach gaśnie, a na wysokich od czasu do czasu przerywa. Jeśli ktoś ma jakieś przypuszczenia odnośnie głównej przyczyny, to będę wdzięczny za podpowiedź. -- wo_Ohoo! |
|
Data: 2010-07-10 13:26:07 | |
Autor: J_K_K | |
Za dużo oleju? [2T/50cc] | |
Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:4c3852be$0$19182$65785112news.neostrada.pl... Jeśli ktoś ma jakieś przypuszczenia odnośnie głównej przyczyny, Świeca ;-) ? Ile na tej przejechałeś ? Podmień na nową (ustaw zalecaną przerwę) i zobacz czy pomoże. A jak nie to, to tradycyjnie fajka, przewód WN, przewody i/lub cewka / moduł no i rzeczony wcześniej dozownik (pewnie można spróbować go odłączyć, wlać gotową mieszankę i zobaczyć co dalej). Pzdr JKK |
|
Data: 2010-07-10 14:01:28 | |
Autor: Gr4N4c1K | |
Za du¿o oleju? [2T/50cc] | |
Dnia 10-07-2010 o 13:00:11 woohoo <2kolaCHW@dsinteria.pl> napisa³(a):
Czo³em, a fliltr powietrza ino czysty? albo po myciu nie zosta³ za mocno zapaækany jakim¶ oleum? pozdrawiam |
|
Data: 2010-07-10 14:16:43 | |
Autor: woohoo | |
Za du¿o oleju? [2T/50cc] | |
W dniu 2010-07-10 14:01, Gr4N4c1K pisze:
a fliltr powietrza ino czysty? albo po myciu nie zosta³ za mocno Nie sprawdza³em, ale nie mo¿e byæ zbyt czysty, bo dawno myty nie by³. A zapaækany olejem i owszem - stara szko³a mówi³a, ¿eby po umyciu nas±czyæ go (delikatnie, ofc) olejem. Ale chyba nie bêdê siê bawi³ z myciem, tylko zamówiê nowy. -- wo_Ohoo! |
|