Za dużo oleju? [2T/50cc]

Data: 2010-07-10 13:00:11
Autor: woohoo
Za dużo oleju? [2T/50cc]
Czołem,
czy mógłby ktoś bardziej obeznany w mechanice niż ja zerknąć na moją świecę i poradzić co zrobić, żeby było dobrze?
http://i29.tinypic.com/svhnp3.jpg
Tak wygląda po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów (uprzednio dokładnie wyczyszczona).
Fachowcem nie jestem, ale na moje oko mieszanka jest zbyt bogata w olej (dozownik automatyczny).
Skuter odpala z guzika, ale nie tak łatwo jak wcześniej.
Do tego na wolnych obrotach gaśnie, a na wysokich od czasu do czasu przerywa.
Jeśli ktoś ma jakieś przypuszczenia odnośnie głównej przyczyny, to będę wdzięczny za podpowiedź.

--
wo_Ohoo!

Data: 2010-07-10 13:26:07
Autor: J_K_K
Za dużo oleju? [2T/50cc]

Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:4c3852be$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
Jeśli ktoś ma jakieś przypuszczenia odnośnie głównej przyczyny,

Åšwieca ;-) ?
Ile na tej przejechałeś ?

Podmień na nową (ustaw zalecaną przerwę) i zobacz czy pomoże.

A jak nie to, to tradycyjnie
fajka, przewód WN, przewody i/lub cewka / moduł
no i rzeczony wcześniej dozownik
(pewnie można spróbować go odłączyć,
wlać gotową mieszankę i zobaczyć co dalej).

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-10 14:01:28
Autor: Gr4N4c1K
Za du¿o oleju? [2T/50cc]
Dnia 10-07-2010 o 13:00:11 woohoo <2kolaCHW@dsinteria.pl> napisa³(a):

Czo³em,
czy móg³by kto¶ bardziej obeznany w mechanice ni¿ ja zerkn±æ na moj±  ¶wiecê i poradziæ co zrobiæ, ¿eby by³o dobrze?
http://i29.tinypic.com/svhnp3.jpg
Tak wygl±da po przejechaniu kilkudziesiêciu kilometrów (uprzednio  dok³adnie wyczyszczona).
Fachowcem nie jestem, ale na moje oko mieszanka jest zbyt bogata w olej  (dozownik automatyczny).
Skuter odpala z guzika, ale nie tak ³atwo jak wcze¶niej.
Do tego na wolnych obrotach ga¶nie, a na wysokich od czasu do czasu  przerywa.
Je¶li kto¶ ma jakie¶ przypuszczenia odno¶nie g³ównej przyczyny, to bêdê  wdziêczny za podpowied¼.

a fliltr powietrza ino czysty? albo po myciu nie zosta³ za mocno zapaækany  jakim¶ oleum?

pozdrawiam

Data: 2010-07-10 14:16:43
Autor: woohoo
Za du¿o oleju? [2T/50cc]
W dniu 2010-07-10 14:01, Gr4N4c1K pisze:
a fliltr powietrza ino czysty? albo po myciu nie zosta³ za mocno
zapaækany jakim¶ oleum?

Nie sprawdza³em, ale nie mo¿e byæ zbyt czysty, bo dawno myty nie by³.
A zapaækany olejem i owszem - stara szko³a mówi³a, ¿eby po umyciu nas±czyæ go (delikatnie, ofc) olejem.
Ale chyba nie bêdê siê bawi³ z myciem, tylko zamówiê nowy.

--
wo_Ohoo!

Za dużo oleju? [2T/50cc]