Za dwa dni 10 kwietnia.

Data: 2015-04-08 15:55:05
Autor: Endriu
Za dwa dni 10 kwietnia.
Teraz czas na kolejne rewelacje Macierewicza....

Endriu

Data: 2015-04-08 18:05:34
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
Dnia Wed, 8 Apr 2015 15:55:05 +0200, Endriu napisał(a):

Teraz czas na kolejne rewelacje Macierewicza....
Już są od wczoraj: 1) Macierewicz udzielał się w TV Trwam i orzekł że czarne skrzynki są
sfałszowane;
2) adwokat "niektórych rodzin" twierdził że nowe stenogramy nie są nowe,
gdyż od miesiąca są do ściągnięcia z internetu; 3) niemiecki dziennikarz, co to się zna ze służbami wydał książkę o
Smoleńsku.
4) szykują coś grubszego, gdyż nie działa strona M-zespołu.
cdn.
--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2015-04-08 18:08:04
Autor: Endriu
Za dwa dni 10 kwietnia.

4) szykują coś grubszego, gdyż nie działa strona M-zespołu.
cdn.

Bronek Komorowski popłynie . ?.

--
Pozrawiam
Endriu

Data: 2015-04-08 18:30:44
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
Dnia Wed, 8 Apr 2015 18:08:04 +0200, Endriu napisał(a):

4) szykują coś grubszego, gdyż nie działa strona M-zespołu.
cdn.

Bronek Komorowski popłynie . ?.

Raczej BACZNOŚĆ!!! Prezes SPOCZNIJ!!! odleci na corocznym zlocie pod
pałacem.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2015-04-08 10:29:39
Autor: TJ_Blues
Za dwa dni 10 kwietnia.
On Wednesday, April 8, 2015 at 12:30:45 PM UTC-4, Bruno wrote:

Raczej BACZNOŚĆ!!! Prezes SPOCZNIJ!!! odleci na corocznym zlocie pod
pałacem.

-- Pozdrawiam!
Bruno

Ta cala ekipa co ma zespol odlatuje regularnie. Wg. grafiku bym nawet
powiedzial. Dlatego insynuacje, ze nie znaja sie na lotnictwie sa bezpodstane.
Zamiast IMC, ILS i mgly maja opary LSD z wysoka podstawa. Pelny CAVOK absurdu :-)

cheers

Data: 2015-04-08 20:12:23
Autor: Endriu
Za dwa dni 10 kwietnia.

Raczej BACZNOŚĆ!!! Prezes SPOCZNIJ!!! odleci na corocznym zlocie pod
pałacem.

Ciekawe czy PiS wymyśli coś mocniejszego, bo pogaduchy niezidentyfikowanej Basi z nieznajomą psiapsiółką od dupie marynie, to jakaś kurna kpina .....

Endriu

Data: 2015-04-09 15:31:08
Autor: J.F.
Za dwa dni 10 kwietnia.
UĹźytkownik "Bruno"  napisał w wiadomości grup
[...]

Nie od miesiaca, tylko na miesiac przed rzekomym odczytem tasm z lepsza jakoscia.

Co byloby bardzo ciekawe ... gdyby bylo prawda. Sprawdzic bardzo latwo, ale nie podal konkretow :-)

J.

Data: 2015-04-09 07:02:38
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 15:31:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik "Bruno"  napisał w wiadomości grup
> [...]

Co byloby bardzo ciekawe ... gdyby bylo prawda. Sprawdzic bardzo latwo, ale nie podal konkretow :-)

No to nawet jeszcze lepiej. Faktycznie szkoda że dziennikarz nie pomęczył mec. Kownackiego w tej kwestii.

--
Bruno

Data: 2015-04-09 07:21:44
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 16:02:38 UTC+2 użytkownik Bruno napisał:
W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 15:31:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> No to nawet jeszcze lepiej. Faktycznie szkoda że dziennikarz nie pomęczył mec. Kownackiego w tej kwestii.

Chwila szperania i jest takie coś:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bartosz-Kownacki-o-stenogramach-ze-Smolenska-zapis-opinii-bieglych-znalem-juz-w-styczniu-2014-r,wid,17428693,wiadomosc.html
"- Te rzekomo nowe zapisy z rozmów, które ujawniło dziś radio RMF FM, znałem już w styczniu 2014 roku. Na łamach jednego z blogów w internecie pojawiła się informacja, że na wysokości 100 metrów padło sformułowanie "dochodź wolniej". Tymczasem krakowscy biegli to samo sformułowanie odczytali jako "odchodzimy na drugi krąg" - mówił Bartosz Kownacki. Jak to możliwe, że fragmenty ekspertyzy pojawiły się na miesiąc przed jej dokonaniem, na jednym z blogów? - pytał Kownacki."

Pewnie pije do tego:
http://soundamator.salon24.pl/560979,stenogramy-co-powiedziano-na-100-metrach
i innych analiz Soundamatora
http://soundamator.salon24.pl/posts/0,2,wszystkie

Skoro amator tyle wycisnął z zaszumionych nagrań, to czemu nie udało to kryminalistykom? --
Bruno

Data: 2015-04-09 17:26:04
Autor: J.F.
Za dwa dni 10 kwietnia.

> [...]
Jak to możliwe, że fragmenty ekspertyzy pojawiły się na miesiąc przed jej dokonaniem, na jednym z blogów? - pytał Kownacki."

I to jest chyba to.

Przy czym
a) jesli ktos nad tymi nagraniami stale pracuje, to w zasadzie nie ma sie co dziwic, ze w nowych stenogramach sa tresci upublicznione od miesiecy, przynajmniej fragmentami.
    to wrecz dowodzi ze nowe wyniki sa poprawne.
b) no ale jesli nowe analizy sa dzieki nowym, lepszym kopiom tasm, to juz troche moze dziwic, skad znano te tresci.

[...]

Ale zaraz - skad on mial te nagrania ?

No i tak sobie posluchalem pierwszego pliku, tzn
http://sendfile.pl/pokaz/310076-- -D7OK.html
.... gdzie on tam uslyszal "odchodzimy" ?

Nie uslyszal tylko zobaczyl gdzies w widmie, ukryte gdzies  w szumach ?
To moze byc zludne ...

No i jeszcze to
http://soundamator.salon24.pl/540498,stenogramy-czyli-co-pominal-ies
jeden z komentarzy
"Ani MAK, ani np. IES nie pracowali na oryginalnej taśmie,
wszyscy pracowali na kopiach cyfrowych sporządzonych przez
MAK w obecności polskich przedstawicieli, więc nie ma mowy
o ingerencji MAK w kopie przekazane polskim instytucjom.

Ponadto, specjaliści fonoskopii IES badali w Moskwie
oryginalną taśmę rejestratora CVR i nie stwierdzili ingerencji w nagranie."

Autor anonimowy, ale taka wizyte chyba mozna oficjalnie gdzies potwierdzic.

J.

Data: 2015-04-10 06:36:53
Autor: Krzysztof Rudnik
Za dwa dni 10 kwietnia.
Bruno wrote:

Skoro amator tyle wycisnął z zaszumionych nagrań, to czemu nie udało to
kryminalistykom?

Bo do celów sądowych muszą mieć pewność a nie 'wydaje mi się', więc byli ostrożniejsi w ocenach i 'wątpliwości rozstrzygali na korzyść oskarżonego'.

Data: 2015-04-09 23:59:26
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 06:36:55 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:
Bruno wrote:

> kryminalistykom?
> Bo do celów sądowych muszą mieć pewność a nie 'wydaje mi się', więc byli ostrożniejsi w ocenach i 'wątpliwości rozstrzygali na korzyść oskarżonego'.

Jednocześnie mają jednak większe możliwości techniczne, a przynajmniej powinni mieć. Czytam sobie właśnie odtajnione ekspertyzy i mam mieszane uczucia. Na ten przykład KIES badał zasięg mikrofonów w kokpicie i wyszło, że słychać dźwięki powstające 5m za kokpitem.. W nowej ekspertyzie ten obszar zawężono do kokpitu i wejścia do niego. To jak to jest, z jednej strony duża ostrożność w formułowaniu wniosków, a z drugiej przyjmowanie że dźwięk się rozchodzi jak w cichym i pustym mieszkaniu?

--
Bruno

Data: 2015-04-09 16:24:11
Autor: J.F.
Za dwa dni 10 kwietnia.
> [...]

latwo, ale nie podal konkretow :-)

No to nawet jeszcze lepiej. Faktycznie szkoda że dziennikarz nie pomęczył mec. Kownackiego w tej kwestii.

Ja to slyszalem pare dni temu w jakims innym wywiadzie, to nie trzeba bylo rozmowcy meczyc, sam sie z tym pchal do mikrofonu.
I to raczej on meczyl tym redaktora :-)

J.

Data: 2015-04-09 08:10:33
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 16:24:27 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

Ja to slyszalem pare dni temu w jakims innym wywiadzie, to nie trzeba bylo rozmowcy meczyc, sam sie z tym pchal do mikrofonu.

Trzeba przyznać panu mecenasowi, ze szybko znalazł punkty zaczepienia;)
Kolejnym jest to, że w nowym stenogramie wypowiedzi po rosyjsku są zapisane, o zgrozo cyrylicą! Straszne po prostu.

--
Bruno

Data: 2015-04-09 18:08:50
Autor: J.F.
Za dwa dni 10 kwietnia.
[...]

A nie wiem czy o to chodzi, czy to taka przenosnia byla, ze niby stenogram pod dyktando Moskwy pisany ...

J.

Data: 2015-04-09 09:29:08
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 18:08:58 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

A nie wiem czy o to chodzi, czy to taka przenosnia byla, ze niby stenogram pod dyktando Moskwy pisany ...

Jaka tam przenośnia, jeszcze by się ciemny lud pogubił i omylnie zinterpretował.

"Stenogramy są pisane cyrylicą. Są pisane na zlecenie Putina i wpisują się w tę narrację, którą wcześniej zapisała nam pani Anodina (przewodnicząca Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego MAK)"

-- powiedział poseł Bartosz Kownacki przedstawiając stanowisko zespołu parlamentarnego ds. zbadania przyczyn katastrofy Tu-154M ws. ujawnionych nagrań.
Czyli oprócz mecenasa także poseł PiS.

--
Bruno

Data: 2015-04-10 06:07:37
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu środa, 8 kwietnia 2015 18:05:34 UTC+2 użytkownik Bruno napisał:
> [...]

Smoleńsku.
4) szykują coś grubszego, gdyż nie działa strona M-zespołu.

Ad. 4 no i wybuchło:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zespol-parlamentarny-Antoniego-Macierewicza-przyczyna-katastrofy-smolenskiej-seria-wybuchow,wid,17438298,wiadomosc.html?ticaid=114a9e

"Jeszcze przed pierwszym uderzeniem w ziemię nastąpiła potężna eksplozja w kadłubie samolotu, która zniszczyła jego strukturę (oderwała tylną część kadłuba wraz z silnikami, wywinęła burty) oraz zabiła większość pasażerów. Końcowym etapem katastrofy był wybuch w prezydenckiej salonce już po uderzeniu samolotu w ziemię"

A poza tym to prasa kłamie, radio kłamie, telewizja kłamie, prokuratura kłamie, M-zespół prawdę ci powie. W sumie nic nowego, z roku na rok zwiększa się jedynie liczba wybuchów niezbędnych do uzyskania trafienia we wrakowisko.

--
Bruno

Data: 2015-04-10 15:24:34
Autor: Andrzej Lawa
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu 10.04.2015 o 15:07, Bruno pisze:

[...]

Za rok wybuch pewnie będzie atomowy a za dwa lata okaże się, że Rosjanie strzelali antymaterią ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-04-10 17:00:43
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
Dnia Fri, 10 Apr 2015 15:24:34 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Prawdę mówiąc jestem nieco zawiedziony. Liczyłem na jakąś rakietę lub dwie
:(
--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2015-04-10 23:23:10
Autor: Marcin N
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu 2015-04-10 o 15:07, Bruno pisze:

[...]

I ten wybuch to z gatunku bezszelestnych? Nic nie słychać w kabinie pilotów o nim. Dalej spokojnie pilotują aż do 30m nad ziemią, gdy w końcu emocje zaczynają brać górę.

--
MN

Data: 2015-04-10 23:38:43
Autor: Andrzej Lawa
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu 10.04.2015 o 23:23, Marcin N pisze:
[...]

Wybuch był wytłumiony rozpylonym helem, nie słyszałeś? ;->

Data: 2015-04-10 23:42:55
Autor: Robert Tomasik
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu 10-04-15 o 23:38, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Oni wybuchali z tłumikiem.

Data: 2015-04-11 01:06:01
Autor: Marek
Za dwa dni 10 kwietnia.
On Fri, 10 Apr 2015 23:23:10 +0200, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
I ten wybuch to z gatunku bezszelestnych? Nic nie słychać w kabinie

No przecie słychać huk, nawet któryś z pilotów zdąrzył go skomentować "kurwa mać!".

--
Marek

Data: 2015-04-10 21:22:10
Autor: TJ_Blues
Za dwa dni 10 kwietnia.
On Friday, April 10, 2015 at 7:06:28 PM UTC-4, Marek wrote:

No przecie słychać huk, nawet któryś z pilotów zdąrzył go skomentować "kurwa mać!".

Hmmm, to co slychac na CVR to najpierw komentarz, a pozniej huk. Czyli
ten co komentowal wiedzial z wyprzedzeniem o wybuchu..? Pewnie zamachowiec!

cheers

Data: 2015-04-11 08:41:04
Autor: Marek
Za dwa dni 10 kwietnia.
On Fri, 10 Apr 2015 21:22:10 -0700 (PDT), TJ_Blues <tomekania.tj@gmail.com> wrote:
Hmmm, to co slychac na CVR to najpierw komentarz, a pozniej huk.
Czyli
ten co komentowal wiedzial z wyprzedzeniem o wybuchu..? Pewnie
zamachowiec!

No to znasz inn&bwersje nagrania, bo w oficjalnej słychać komentarz wyraźnie po huku a nie przed:

 http://www.youtube.com/watch?v=s2Gskts9V9k

--
Marek

Data: 2015-04-11 09:47:28
Autor: Marcin N
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu 2015-04-11 o 08:41, Marek pisze:
[...]

wyraĹşnie po huku a nie przed:

http://www.youtube.com/watch?v=s2Gskts9V9k

Aaa, czyli najpierw wybuchło, potem sobie pokrzyczeli a potem fala uderzeniowa ich zabiła? Strasznie powolna ta fala. Może zabłądziła?

--
MN

Data: 2015-04-11 11:40:53
Autor: Andrzej Lawa
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu 11.04.2015 o 09:47, Marcin N pisze:

Aaa, czyli najpierw wybuchło, potem sobie pokrzyczeli a potem fala
uderzeniowa ich zabiła? Strasznie powolna ta fala. Może zabłądziła?

Za mało amerykańskich filmów oglądałeś - wybuch można spokojnie na piechotę wyprzedzić, tylko trzeba się po paru metrach rzucić na ziemię.

Data: 2015-04-11 14:28:47
Autor: Marek
Za dwa dni 10 kwietnia.
On Sat, 11 Apr 2015 09:47:28 +0200, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
Aaa, czyli najpierw wybuchło, potem sobie pokrzyczeli a potem fala uderzeniowa ich zabiła? Strasznie powolna ta fala. Może zabłądziła?

To pytanie do zespołu M., ja pewno mają.na to odpowiedź :-)

--
Marek

Data: 2015-04-11 14:41:45
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
Dnia Sat, 11 Apr 2015 14:28:47 +0200, Marek napisał(a):

[...]

Zawsze może się okazać, że zadający niewygodne pytanie jest ruskim agentem
pod dyktando generalicy Anodiny i Putina. M-zespół jest kryty ze wszystkich
strona ;) --
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2015-04-14 03:18:32
Autor: szklanynocnik
Za dwa dni 10 kwietnia.
użytkownik Bruno napisał:

Zawsze może się okazać, że zadający niewygodne pytanie jest ruskim agentem
pod dyktando generalicy Anodiny i Putina. M-zespół jest kryty ze wszystkich
strona ;)

Tyle tu szepow, Ty akurat jesteś wszędzie:)
Weź takiej lamie jak ja powiedz trzy rzeczy.
Dlaczego tutka jest u ruskich?
Dlaczego u innych wygląda tak:
http://www.darkgovernment.com/RANCHO/CRASH/TWA/CHART/cn16123.gif

A w Tuskowym pierdolniku tak:
http://smolensk-2010.pl/wp-content/uploads/2010/10/w3.jpg

Czy w innych państwach ludzie powiązani z jakąś katastrofą
też mają tyle nieszczęśliwych wypadków:
http://img8.demotywatoryfb.pl//uploads/201210/1351463557_z2ccby_600.jpg

Data: 2015-04-14 07:28:55
Autor: Bruno
Za dwa dni 10 kwietnia.
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 12:18:32 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail..com napisał:
użytkownik Bruno napisał:

> [...]

http://smolensk-2010.pl/wp-content/uploads/2010/10/w3.jpg

Czy w innych państwach ludzie powiązani z jakąś katastrofą

A nie mówiłem ;)

--
Bruno

Data: 2015-04-14 10:49:32
Autor: szklanynocnik
Za dwa dni 10 kwietnia.
użytkownik Bruno napisał:

A nie mówiłem ;)

Czego nie mówiłeś? Nie pytałem o samo zdarzenie.

Może choć na jedno pytanie odpowiesz:

Data: 2015-04-12 12:38:39
Autor: Endriu
Za dwa dni 10 kwietnia.

Teraz czas na kolejne rewelacje Macierewicza....

Rewelacji brak. Albo nic nie mają, albo szykują wszystko na koniec wyborów....

Endriu

Data: 2015-05-28 22:34:14
Autor: Endriu
Za dwa dni 10 kwietnia.
Rewelacji brak. Albo nic nie mają, albo szykują wszystko na koniec wyborów....
unki
Che, che. PiS wygrał wybory nie mając żadnych nowych rewelacji :). Tu zadziałało inne zjawisko socjologiczne. PiS  nie mógl zapodać żadnych nowych rewelacji, choćby nawet je miał, bo inaczej by nie szans wygrać......

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/35132/mem13.jpeg
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/35132/mem12.jpeg

Endriu

Data: 2015-05-28 22:36:35
Autor: Endriu
Za dwa dni 10 kwietnia.
"Endriu" <ppp@interia.pl> wrote in message news:mk7u4b$ckb$1usenet.news.interia.pl...
Rewelacji brak. Albo nic nie mają, albo szykują wszystko na koniec wyborów....

Che, che. PiS wygrał wybory nie mając żadnych nowych rewelacji :). Tu zadziałało inne zjawisko socjologiczne. PiS nie mógl zapodać żadnych nowych rewelacji, choćby nawet je miał, bo inaczej nie miałby  szans wygrać......