Za energię jak za złoto.

Data: 2012-04-20 08:11:24
Autor: mal
Za energię jak za złoto.
On 20 Kwi, 10:51, Ikselka:
... chodzi o energetyczne OSTATECZNE
ujajenie Polski!

Wg mnie - "informacja" na zamówienie. Oznacza to, że prawdopodobnie
będziemy doświadczać i 20 stopnia zasilania i wyłączeń prądu. Dopóki
nie odezwą się zewsząd nawoływania o elektrownię atomową.
I tym sposobem władza wymusi "powszechną zgodę społeczną"...

smutne to

mal

Data: 2012-04-21 17:45:59
Autor: Rentier
Za energię jak za złoto.
W dniu 2012-04-20 17:11, mal pisze:
Wg mnie - "informacja" na zamówienie.
Nieprawda.od lat istnieją raporty,że to musi pierdyknąć.Tyle że olewano to przez cały czas.
Bo skąd wziąć kasę na modernizację, jak trzeba na stadiony???

Data: 2012-04-21 22:35:59
Autor: Andrzej Lawa
Za energię jak za złoto.
W dniu 21.04.2012 17:45, Rentier pisze:
[...]

Co za brednie... Stadiony są przedsięwzięciem państwowym. A energetyka to obecnie prywatne firmy.

Data: 2012-04-22 03:48:59
Autor: Ikselka
Za energię jak za złoto.
On 21 Kwi, 22:35, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:

> [...]
> Bo skąd wziąć kasę na modernizację, jak trzeba na stadiony???

Co za brednie... Stadiony są przedsięwzięciem państwowym. A energetyka

Nie w tym sęk, lecz w tym, do czyjej kieszeni się tak naprawdę sięga i
tu, i tu :->
Czy Cię skubie "państwo", czy "prywaciarz", powinno Ci być wszystko
jedno, jeśli jesteś zdrowy na umyśle.
Tym bardziej, że ta Twoja niby "prywatna" energetyka jest ściśle
powiązana niewidocznymi sznureczkami z... "państwem" poprzez politykę
oraz kolesiowskie udzielanie koncesji i polityczne/ekonomiczne
wspieranie monopolu...

Za energię jak za złoto.